Lone Design Club (LDC), „platforma celebrująca niezależnych projektantów”, nawiązała współpracę z domem towarowym Fenwick w Wielkiej Brytanii.
Pop-up LDC x Fenwick, który będzie można oglądać od 12 września do 16 października, stworzy wciągającą przestrzeń w londyńskim sklepie Fenwick przy Bond Street, który ma zostać zamknięty w przyszłym roku.
Koncentrując się „niezachwianie na zrównoważonym rozwoju”, w wyskakującym okienku zaprezentowane zostaną „szereg dzieł niezależnych projektantów, interaktywne warsztaty i dające do myślenia wydarzenia, które płynnie łączą kreatywność ze świadomą konsumpcją”.
„Lone Design Club, podobnie jak Fenwick, zawsze stał na czele wspierania wschodzących projektantów, przekształcania krajobrazu handlu detalicznego i wpychania zrównoważonego rozwoju do głównego nurtu. Oczekuje się, że to partnerstwo, w połączeniu z ambitną wizją przyszłości Fenwick, będzie stanowić przykład cudu” – stwierdziło LDC. Kreatywność zbiorowa.
Rebecca Morter, założycielka LDC dodała: „Nasza współpraca z Fenwick jest świadectwem siły jedności w świecie mody. Łącząc istotę innowacji Lone Design Club z dziedzictwem Fenwick, tworzymy doświadczenie, które naprawdę odzwierciedla dynamikę niezależny projekt.”
Leo Fenwick, szef marki i społeczności w Fenwick, powiedział:[We have] Zawsze dumny [ourselves] Patrząc w przyszłość, wdrażając zmiany, aby zapewnić bardziej zrównoważone i innowacyjne doświadczenia klientów. Ta współpraca z Lone Design Club… jest najnowszą z długiej listy etycznych i odpowiedzialnych inicjatyw biznesowych.”
Już trzeci rok swojej działalności LDC z powodzeniem wykorzystało zabezpieczenie szeregu najlepszych lokalizacji w Wielkiej Brytanii poprzez współpracę z właścicielami w celu tymczasowej reaktywacji pustej powierzchni handlowej.
Do najbardziej znaczących partnerstw należą lokalizacje przy South Molton Street w Londynie, centrum handlowe St David’s w Cardiff, Trinity w Leeds, Bart’s Square w Farringdon w Londynie, The Glades w Bromley i Islington Square w północnym Londynie.
Morter dodał: „Widzimy bardzo pozytywny wpływ tej współpracy z mega obiektami. Mamy nadzieję udowodnić innym freelancerom, że właściciele są otwarci na nowe i bardziej kreatywne sposoby pracy. I że te wspaniałe lokalizacje są możliwe dla niezależnych marek.”
Copyright © 2023 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie