Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Lone Design Club otwiera wciągającą przestrzeń typu pop-up we flagowym londyńskim hotelu Fenwick

Lone Design Club otwiera wciągającą przestrzeń typu pop-up we flagowym londyńskim hotelu Fenwick

Lone Design Club (LDC), „platforma celebrująca niezależnych projektantów”, nawiązała współpracę z domem towarowym Fenwick w Wielkiej Brytanii.

Fenwicka

Pop-up LDC x Fenwick, który będzie można oglądać od 12 września do 16 października, stworzy wciągającą przestrzeń w londyńskim sklepie Fenwick przy Bond Street, który ma zostać zamknięty w przyszłym roku.

Koncentrując się „niezachwianie na zrównoważonym rozwoju”, w wyskakującym okienku zaprezentowane zostaną „szereg dzieł niezależnych projektantów, interaktywne warsztaty i dające do myślenia wydarzenia, które płynnie łączą kreatywność ze świadomą konsumpcją”.

„Lone Design Club, podobnie jak Fenwick, zawsze stał na czele wspierania wschodzących projektantów, przekształcania krajobrazu handlu detalicznego i wpychania zrównoważonego rozwoju do głównego nurtu. Oczekuje się, że to partnerstwo, w połączeniu z ambitną wizją przyszłości Fenwick, będzie stanowić przykład cudu” – stwierdziło LDC. Kreatywność zbiorowa.

Rebecca Morter, założycielka LDC dodała: „Nasza współpraca z Fenwick jest świadectwem siły jedności w świecie mody. Łącząc istotę innowacji Lone Design Club z dziedzictwem Fenwick, tworzymy doświadczenie, które naprawdę odzwierciedla dynamikę niezależny projekt.”

Leo Fenwick, szef marki i społeczności w Fenwick, powiedział:[We have] Zawsze dumny [ourselves] Patrząc w przyszłość, wdrażając zmiany, aby zapewnić bardziej zrównoważone i innowacyjne doświadczenia klientów. Ta współpraca z Lone Design Club… jest najnowszą z długiej listy etycznych i odpowiedzialnych inicjatyw biznesowych.”

Już trzeci rok swojej działalności LDC z powodzeniem wykorzystało zabezpieczenie szeregu najlepszych lokalizacji w Wielkiej Brytanii poprzez współpracę z właścicielami w celu tymczasowej reaktywacji pustej powierzchni handlowej.

Do najbardziej znaczących partnerstw należą lokalizacje przy South Molton Street w Londynie, centrum handlowe St David’s w Cardiff, Trinity w Leeds, Bart’s Square w Farringdon w Londynie, The Glades w Bromley i Islington Square w północnym Londynie.

Morter dodał: „Widzimy bardzo pozytywny wpływ tej współpracy z mega obiektami. Mamy nadzieję udowodnić innym freelancerom, że właściciele są otwarci na nowe i bardziej kreatywne sposoby pracy. I że te wspaniałe lokalizacje są możliwe dla niezależnych marek.”

READ  Nowy raport to „głos zaufania” dla Space Hub Sutherland

Copyright © 2023 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.