Deweloper Halo Infinite 343 Industries wyjaśnił, dlaczego gra nie będzie zawierać zabójstw w trybie dla wielu graczy w momencie premiery, co studio początkowo ogłosiło w lipcu. Główny Projektant Ekspedycji Tom French powiedział: Eurogamer Że 343 to fani zabójstw, ale jej dane pokazały, że ludzie mają tendencję do ich powstrzymywania.
„[Assassinations] „Nie jest gotowy do uruchomienia”, powiedział French. „Właściwie lubimy zabójstwa… ale na wielu poziomach ludzie go wyłączają, ponieważ w rozgrywce jest wada”.
Dokonanie zabójstwa w Halo sprawia, że twoja postać jest odsłonięta i bezbronna, gdy animacja jest uruchomiona, więc rozsądne jest, aby ludzie ją zatrzymali. Z drugiej strony, czyjaś wydajność może upokorzyć twojego przeciwnika, więc jest to prawdziwy ruch, jeśli możesz go wykonać.
Francuski powiedział, że 343 wciąż rozważa dodanie zabójstw do Halo Infinite z czasem, kiedy studio może znaleźć sposób, aby sprawić, że będzie „znaczący” i „dostępny”.
Nic dziwnego, że Halo Infinite nie będzie miało zabójstw na starcie, ponieważ 343 potwierdziło to podczas transmisji na żywo Halo Infinite w lipcu.
Pierwszy publiczny beta test Halo Infinite odbył się pod koniec lipca. Jeśli przegapiłeś ten test, nadchodzi kolejny test. Nie wiemy, kiedy i jakie treści będzie prezentował, ale jedynym sposobem na wejście jest zapisanie się Bezpłatny program Halo Insider.
W innych wiadomościach Halo Kiki Wolfkill z 343 niedawno omówił niektóre z tych Wyzwania związane z przeniesieniem Master Chief na mały ekran w nadchodzącym programie telewizyjnym Halo.
GameSpot może zarabiać prowizję od ofert detalicznych.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro