Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Halo Infinite Dev wyjaśnia, dlaczego w momencie premiery nie ma zabójstw

Deweloper Halo Infinite 343 Industries wyjaśnił, dlaczego gra nie będzie zawierać zabójstw w trybie dla wielu graczy w momencie premiery, co studio początkowo ogłosiło w lipcu. Główny Projektant Ekspedycji Tom French powiedział: Eurogamer Że 343 to fani zabójstw, ale jej dane pokazały, że ludzie mają tendencję do ich powstrzymywania.

„[Assassinations] „Nie jest gotowy do uruchomienia”, powiedział French. „Właściwie lubimy zabójstwa… ale na wielu poziomach ludzie go wyłączają, ponieważ w rozgrywce jest wada”.

Teraz graj: 5 rzeczy, które warto wiedzieć o podglądzie trybu wieloosobowego w Halo Infinite

Dokonanie zabójstwa w Halo sprawia, że ​​twoja postać jest odsłonięta i bezbronna, gdy animacja jest uruchomiona, więc rozsądne jest, aby ludzie ją zatrzymali. Z drugiej strony, czyjaś wydajność może upokorzyć twojego przeciwnika, więc jest to prawdziwy ruch, jeśli możesz go wykonać.

Francuski powiedział, że 343 wciąż rozważa dodanie zabójstw do Halo Infinite z czasem, kiedy studio może znaleźć sposób, aby sprawić, że będzie „znaczący” i „dostępny”.

Nic dziwnego, że Halo Infinite nie będzie miało zabójstw na starcie, ponieważ 343 potwierdziło to podczas transmisji na żywo Halo Infinite w lipcu.

Pierwszy publiczny beta test Halo Infinite odbył się pod koniec lipca. Jeśli przegapiłeś ten test, nadchodzi kolejny test. Nie wiemy, kiedy i jakie treści będzie prezentował, ale jedynym sposobem na wejście jest zapisanie się Bezpłatny program Halo Insider.

W innych wiadomościach Halo Kiki Wolfkill z 343 niedawno omówił niektóre z tych Wyzwania związane z przeniesieniem Master Chief na mały ekran w nadchodzącym programie telewizyjnym Halo.

GameSpot może zarabiać prowizję od ofert detalicznych.