Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Dietetyk Susie Borrell ujawnia podstawowe składniki odżywcze, które możesz dodać do koszyka w supermarkecie, jeśli jesteś singlem.

czy mieszkasz sam? Dietetyk zdradza dokładnie, co kupić, jeśli gotujesz dla jednego – i najzdrowsze opcje do wyboru

  • Dietetyk ujawnił, jakie podstawowe produkty zdrowotne należy dodać do wózka, jeśli jesteś singlem
  • – Można być oszczędnym i zdrowym – powiedziała Suzie Borrell z Sydney
  • Suzy powiedziała, że ​​powinieneś zainwestować w zawijanie, herbatniki i mleko o przedłużonej trwałości
  • Powinieneś uważać na swoje białka: łosoś, tuńczyk i mielona wołowina są dobre

Australijska dietetyczka ujawniła, jakie zdrowe produkty podstawowe zaleca dodawanie do koszyka w supermarkecie osobom samotnym oraz jak gotować pożywnie dla jednej osoby bez marnowania pieniędzy.

Susie Borrell z Sydney powiedziała, że ​​chociaż budżetowanie może być trudne, gdy jesteś singlem, możliwe jest utrzymanie rozsądnych wydatków na artykuły spożywcze i cieszenie się wysokiej jakości posiłkami.

Suzy napisała: „Ten jest dla singli w tym tygodniu”. Instagram.

Na początek zacznę od zaledwie dwóch do trzech białek tygodniowo, które można wykorzystać do dwóch posiłków, niektórych podstawowych produktów, takich jak mrożone warzywa, fasola i pomidory w puszkach oraz kilka przekąsek o kontrolowanej porcji. „

Co więc powinieneś umieścić w swoim trolejbusie?

Australijska dietetyczka ujawniła, jakie zdrowe produkty podstawowe zaleca dodawanie do koszyka w supermarkecie, jeśli jesteś singlem, i jak pożywnie gotować dla jednej osoby (na zdjęciu jej wózek)

Chociaż budżetowanie może być trudne, gdy jesteś singlem, możliwe jest utrzymanie rozsądnych całkowitych wydatków na artykuły spożywcze i cieszenie się posiłkami dobrej jakości, powiedziała Susie Borrell (na zdjęciu) z Sydney.

Chociaż budżetowanie może być trudne, gdy jesteś singlem, możliwe jest utrzymanie rozsądnych całkowitych wydatków na artykuły spożywcze i cieszenie się posiłkami dobrej jakości, powiedziała Susie Borrell (na zdjęciu) z Sydney.

1. Pokrywy i zrywaki

Jeśli jesteś w celibacie i odkryjesz, że nigdy nie dostaniesz bochenka chleba w ciągu tygodnia bez konieczności jego zamrażania, Suzy zaleca zainwestowanie w bułki i krakersy.

READ  Ogłoszenie Street Fighter 6 • Eurogamer.net

Suzy wyjaśniła: „Opakowania i niektóre wysokiej jakości krakersy pokryją twoje lunche i przekąski przez cały tydzień”.

Możesz przygotować śniadanie lub obiad z jajkiem, fetą, szpinakiem i pomidorami, a ciastka świetnie sprawdzą się na przekąski z hummusem i innymi dipami.

2. Białko

Jeśli chodzi o to, gdzie wydajesz pieniądze na białko w supermarkecie, Suzy powiedziała, że ​​musisz uważać, aby nie przesadzić, bo inaczej możesz łatwo skończyć z dużą ilością piersi z kurczaka.

„Polecam kupowanie łososia, steków, kurczaka, chudej mielonej wołowiny i chudego steku lub kiełbasy” – powiedziała Susie.

„Łosoś w puszce lub tuńczyk na lunch i paczka jajek sprawią, że wydasz cały tydzień za 40 USD lub mniej”.

3. Posiłki mrożone

Posiłki mrożone to jedna z najbardziej opłacalnych i pożywnych opcji dla jednej osoby w sklepie spożywczym.

„Jest to szczególnie dobre, jeśli Twoim celem jest zrzucić kilka kilogramów” – powiedziała Suzy.

Do ulubionych dań mojego dietetyka należą dania z Lean Cuisine i Super Nature Wellness Bowls.

4. Przekąski

Jeśli chodzi o przekąski, jest kilka rzeczy, które Suzy powiedziała, że ​​powinieneś włożyć do wózka, jeśli jesz sam.

„Potrzebujesz tylko sera, krakersów, batonów orzechowych i jogurtu bogatego w białko” – powiedziała Susie.

Uwielbia Grain Thins, Evia Greek Yoghurt i Cheese Munchables na poczęstunek.

Suzy powiedziała, że ​​ciastka i ser mogą być świetną przekąską i zaleca dodanie ich do pudełka na drugie śniadanie, aby zwiększyć dawkę białka (na zdjęciu)

Suzy powiedziała, że ​​ciastka i ser mogą być świetną przekąską i zaleca dodanie ich do pudełka na drugie śniadanie, aby zwiększyć dawkę białka (na zdjęciu)

5. Kołki do kubków

Zszywki, które pomogą Ci przez cały tydzień, to passata, fasola w puszkach, pomidory i płatki kukurydziane.

Susie kupuje także mleko o przedłużonej trwałości, aby nie mieszał się, oraz mrożone owoce i warzywa – które są doskonale odżywcze, a jednocześnie zapewniają gwarancję dla Twojej firmy.

6. Zabiegi

Wreszcie mały bonus jest zawsze dobrym pomysłem.

READ  Projekt Google Pixel 7 Pro pojawia się w przypadku wycieku

Dietetyk uwielbia niskocukrowe lody i czekoladowe kuleczki lukrecjowe marki Daryl Lea.

Tysiące ludzi, którzy obejrzeli post Suzy, było pod wrażeniem i stwierdziło, że w szczególności ten post był bardzo korzystny dla ich stylu życia.

Jedna z kobiet napisała: „Dziękuję bardzo za to. Odkąd zmarł mój mąż, ciężko było mi zmienić moje nawyki zakupowe”.

Inny dodał: „To jest dla mnie bardzo przydatne, dziękuję”.

Reklamy