Podczas prezentacji na GDC 2021, deweloper Gears of War, The Coalition, ujawnił swoje pierwsze demo techniczne wykorzystujące najnowsze narzędzia w Unreal Engine 5, w tym imponujący system oświetlenia Lumen i Nanite, domyślną architekturę silnika.
Demo, zatytułowane Alpha Point, nie ma na celu reprezentowania jakiejkolwiek pracy nad istniejącą grą, a jedynie pierwszą próbą ukształtowania potoku pracy studia w nowym silniku dla przyszłych projektów. Demo jest krótkie i ma podobne zalety do początkowego demo Unreal Engine 5 z zeszłego roku. Mimo to udało się dostrzec oszałamiające oświetlenie i niesamowicie szczegółową inżynierię, które stały się podstawą renderowania Unreal Engine 5.
Oprócz Alpha Point, Alliance wydało również demo postaci w Unreal Engine 5. Model stacjonarny jest pełen detali, co pozwala uwydatnić pojedyncze włoski na brodzie oraz drobne skazy na zbroi postaci. Tak czy inaczej, sceny były renderowane w czasie rzeczywistym na Xbox Series X z wczesną wersją Unreal Engine 5.
Pełna szerokość sojuszu to Dostępny online, również przedstawiła dyrektor artystyczna studia Kate Rayner. Jest to dogłębna dyskusja na temat postępów studia w Unreal Engine 5, a także wszystkich technologii użytych w obu powyższych dema.
Koalicja nie ogłosiła jeszcze swoich najnowszych projektów. Wkrótce nadejdzie Operacja 8 dla Gears 5, która będzie ostatnią oficjalną grą tego rodzaju, ponieważ studio przeniesie zasoby do przyszłych projektów.
GameSpot może zarabiać prowizję od ofert detalicznych.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro