Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Cały świat jest sceną dla Bugs w Bengaluru

Od Bengaluru do Bombaju, Bhargava Krishna, znany również jako Bugs (60), dostarczał sceny, reklamy i filmy z pełnym przekonaniem. Reżyserował i występował w wielu sztukach teatralnych i musicalach. Kryszna wyprodukował również wiele polecanych reklam.

Jego rola w Disney’s Beauty and the Beast, głos króla Louiego w Jungle Book i jego reklama Taste the Thunder są niezapomniane.

W 2019 roku wyreżyserował swój bollywoodzki thriller Barot House. W tym roku Krishna napisał i wyreżyserował Nail Polish, kolejny thriller, który bada niepewność ludzkiego umysłu. Kryszna przemówił do czas na przedstawienie o jego różnorodnej karierze. Fragmenty:

Opowiedz nam o swojej miłości do aktorstwa

Jako dziecko ciągle odgrywałem role, próbując budować zwykłe postacie. Wrócę, aby bawić się i być tymi stworzeniami, tworząc wewnętrzne życie i motywując je.

Kiedy zacząłeś karierę w teatrze?

W Bengaluru występowała w sztukach szkolnych i uniwersyteckich. Później zrobiłem sześciotygodniowy kurs teatralny. Czytałem dużo sztuk teatralnych i prowadziłem warsztaty z grupami teatralnymi.

W wieku 18 lat wraz z Dilshadem Thackerem, moim ówczesnym chłopakiem, a teraz żoną, stworzyłem grupę teatralną o nazwie Bard. Naszą pierwszą sztuką była „Barefoot in the Park” Neila Simona. Następnie Deccan Herald, który planował uruchomić festiwal teatralny, zaprosił kilka grup teatralnych. Ułatwiło nam to organizowanie zabaw.

Twoja kariera reklamowa rozpoczęła się w Bombaju…

Alec Badamsi zaproponował mi pracę w Lintas. W Bombaju ciężko było żyć za skromną pensję 500 rupii i pracować do 1000 rupii.

Skupiłem się na Rediffusion, agencji, której wszyscy się bali. Spotkałem właściciela Aruna Nandę, który zobaczył moje bazgroły i zaproponował mi pracę z miesięczną pensją 3300 rupii.

Pracowałem nad polecanymi reklamami…

Czy to fajne, King of Good Times Kingfisher, God’s Own Country, czy India Tourism, zrobiłem wiele popularnych reklam. Byłem dyrektorem kreatywnym w zespole, który wypuścił Hyundaia Santro i prowadziłem kilka reklamówek z SRK.

READ  Oto informacje o pozbyciu się choinki w zachodnim Nowym Jorku

Od 20 lat współpracuję z RS Agarwal, prezesem Emami i wiele się nauczyłem. Współpracowała z Alyque przy wielu markach. Napisanie „The Tata Sons Century of Trust” było wyjątkowe. Nadal pracuję z Imami i Tatasem.

Czy reklama zmieniła się z powodu boomu na media społecznościowe?

Wciąż godzimy się ze zmianami. Rozmowy dotyczące marek są teraz rzeczywistością. Konsument reaguje na Ciebie, chwaląc Cię lub krytykując. Marka jest teraz osobą i przedmiotem. Relacja z marką nie jest już jednowymiarowa.

Jak pogodzić reklamę z teatrem?

Ktoś powiedział, że dostanie się do Lintas dla osoby teatralnej jest tak samo dobre, jak dostanie się do Narodowej Szkoły Teatralnej. Udowodniono, że to prawda. Alyque skontaktowała mnie z Pearl Padamsee, z którą dużo pracowałem ze sceny. Ściśle współpracowała z Alyque przy musicalu, aktorstwie, pisaniu piosenek i komentarzach Evita. Miałem owocną współpracę z Maheshem Datani, Noelem Godinem i Rahulem Dhakunhą.

Jak powstało kino?

Zaczął robić rzeczy przed kamerą z The Mathemagic Show dla telewizji. Udało mu się również wyprodukować wersję indyjską. Później wraz z przyjaciółmi opracowaliśmy koncepcję i wyreżyserowaliśmy konkurs Bornvita, przenosząc Dereka O’Briena do telewizji. Dużo później zostałam obsadzona w Taare Zameen Par i grałam małe role w Delhi Belly, Aashiqui, Murder 3, Kaminey, Dum Maaro Dum, Half Girlfriend i A Fit Boy.

Czy przejście z teatru do kina było łatwe?

Miałem szczęście, że zjadłem zęby w teatrze i reklamie. Obie przygotowały mnie do filmów.

Jakie masz wspomnienia z dorastania w Bengaluru?

Nigdy nie było i nigdy nie będzie innego miasta na świecie jak Bengaluru, w którym dorastałem. To miasto, które dało nam czas i szybkość na odkrycie siebie, naszych przyjaźni i zainteresowań.

(Pisarz jest dziennikarzem i niezależnym autorem).