W każdym razie około 1000 koni mechanicznych wystarczy, aby mogła wyprzedzić swoje wyścigowe rodzeństwo o wiele kilometrów, mimo że mają ten sam silnik. BMW zdecydowało się dać najniższą moc z grupy, M550i, 530 KM z podwójnego turbo V8 z 4,4-litrowym, ale co dziwne, tym samym maksymalnym momentem obrotowym, co Konkurs M5 553 lb · ft lub 750 Nm
Przechodząc do M5 Competition, jego moc wzrosła z mocy do 625 koni mechanicznych, czyli prawie o pełne 100 KM więcej niż w M550i, a jak zaraz zobaczysz, różnica jest krystalicznie czysta. Ale prawdopodobnie nie jest to tak proste, jak między konkurencją M5 a dostrojoną. Plik F90 M5 przed zawodami na face-lifting Ma również moment obrotowy 811 lb-ft (1100 Nm), aby nadążyć za imponującą ilością mocy, która wystarcza, aby nie używać funkcji kontroli startu, ponieważ nie została zaprojektowana do obsługi dodatkowego chrząknięcia.
W zależności od tego, jak na to patrzysz, porównaj te trzy BMWSą one albo trudniejsze, albo bardziej interesujące ze względu na fakt, że powierzchnia ścieżki jest zanurzona w wodzie, a od czasu do czasu kałuża stanowi niechcianą szansę na zgubienie ścieżki.
Jeśli szukasz bliższego wyścigu, powinieneś cieszyć się niesprzyjającymi warunkami. Jeśli chcesz poznać rzeczywistą różnicę w wydajności między tymi trzema, musisz poczekać na rewanż na suchej nawierzchni, która prawdopodobnie nigdy się nie wydarzy.
Tak czy inaczej, widok 1000 M5 zapiera dech w piersiach. Nawet jeśli start jest zły, wiesz tylko, że poleci w pewnym momencie, zanim dotrze do mety. Jeśli chodzi o start ciągły w trybie ręcznym, pozwolimy Ci tylko dowiedzieć się, jak to działa samodzielnie.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro