Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

BELVEDERE ogłasza nową globalną kampanię z udziałem Daniela Craiga, wyreżyserowaną przez zdobywcę Oscara Taikę WAITITI

BELVEDERE ogłasza nową globalną kampanię z udziałem Daniela Craiga, wyreżyserowaną przez zdobywcę Oscara Taikę WAITITI

Belvedere Vodka skupia wspaniałą społeczność znanych twórców, którzy stworzyli niezapomnianą kampanię inspirowaną czystymi emocjami uchwyconymi w cudownym momencie wolności.

Nowy JorkA 9 listopada 2022 /PRNewswire/ — Belvedere, pierwsza na świecie wódka premium, zaprezentowała dziś ogromną kampanię z udziałem znanego aktora. Daniel Craig Jak nigdy wcześniej. Nieoczekiwana, zabawna i inspirująca współpraca, wyreżyserowana przez zdobywcę Oscara, reżysera Taikę Waititi, pokazuje talent Craiga do zaskakiwania i innowacji.

Odważna w duchu, z ciepłą, buntowniczą energią, łączy wyjątkową społeczność współpracowników. Craig jest umiejętnie i humorystycznie zaprojektowany przez słynnego choreografa Jaquel Rycerzdo oryginalnego utworu napisanego i wykonywanego przez międzynarodowe gwiazdy Rita Ora i Giggs i został wyprodukowany przez twórców automatów Invisible Men, Bandits i Hungry Man. Materiał towarzyszący kampanii został uwieczniony przez ikonę Jürgen Tellerw tym samym apartamencie, który wyznacza wielki finał filmu, podczas gdy Kristen Centinera nadała sesji stylizację z czystym, nowoczesnym akcentem.

Unikalna wizja Taiki wyobraża sobie, jak może wyglądać życie, gdy kamery się nie poruszają. Craig wyskakuje z stłoczonego tłumu i przechodzi przez Paryż Twórca Pont Neuf most. Wesoło wędruje po holu, korytarzach i dachu luksusowego Cheval Blanc Paris, który nigdy nie tracił rytmu. Wreszcie, pozornie bez żadnego zainteresowania światem, aktor odsuwa się na bok do oszałamiającej suity i tańczy w kierunku Belvedere Bar. Następnie, gdy ma zamiar wypić łyk lodów, kierownik krzyczy, a Waititi robi epizod, prosząc Craiga, aby ponownie zdjął ją z góry.

Podsumowując, grupa kreatywnych i utalentowanych agitatorów, każdy z funky, twórczo uchwyciła niewiarygodnie wyjątkowe ujęcie jako ukłon w stronę ich wspólnych wartości oraz wartości wyrażania siebie, autentyczności i stylu Belvedere.

Kampania pojawi się na Times Square w dniu 9 listopadaDziesiąty w 18:00 czasu wschodnioamerykańskiego Następnie eksploduje na prominentnych billboardach i serii ważnych wydarzeń i ujawnia, że ​​ma wywrzeć dramatyczny wpływ i stać się globalnym punktem rozmów.

specjalne podziękowania za
hazard

O Belvedere
Wytwarzany z polskiego żyta, oczyszczonej wody i procesu destylacji ogniowej Belvedere jest produkowany w jednej z najdłużej działających destylarni na świecie, która produkuje wódkę od 1910 roku. do umiejętnie przygotowanego żyta w Niezwykłej formie wódki o wyrazistym smaku i charakterze. Jego smak jest uporządkowany i elegancki z nutami migdałów, wanilii i białego pieprzu, słodkim i przyjemnym aksamitnym smakiem w ustach oraz gładkim, czystym finiszem.

Pij odpowiedzialnie

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt [email protected]

Źródło wódki Belvedere

READ  Polski Klub Chłopców na Wakacjach otrzymuje ocenę 7/10 – Magazyn X-Press – Perth Entertainment