Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Apple płaci 400 miliardów dolarów rocznie w postaci towarów fizycznych za pośrednictwem App Store i wydaje 50 milionów dolarów na WWDC

Apple próbuje przekonać sędziego To jest Nie Dojenie sklepu z aplikacjami z całą swoją wartościąDzisiaj firma zanotowała duże liczby, aby udowodnić swoją rację. Apple twierdzi, że jego sklep z aplikacjami zarobił 400 miliardów dolarów na fizycznych zakupach w ciągu jednego roku w 2019 i że – w przeciwieństwie do zakupów cyfrowych i subskrypcji – Apple nie bierze ani grosza z tych pieniędzy.

To według prezesa App Store i wieloletniego dyrektora ds. Marketingu Apple, Phila Schillera, który również widział, jak firma wydaje 50 milionów dolarów rocznie na organizację wydarzenia Worldwide Developer Conference (WWDC). Firma buduje również nowe centrum deweloperskie w swojej siedzibie Apple Loop w Cupertino, mówi, chociaż nie rozumiałem, ile firma w to inwestuje. Żadne z nich nie jest uwzględnione w budżecie App Store, zeznał Schiller.

Dlaczego Apple nie próbuje przejąć części fizycznych zakupów? Podczas swojego zeznania Schiller wyjaśnił, że Apple nie może zagwarantować, że rzeczywiście dotrą.

Ale wyobrażam sobie również, że sprzedaż z programistami mogła być trudna: czy Apple naprawdę może twierdzić, że sam zapłacił 400 miliardów dolarów za zakupy? Gdybym miał coś kupić w Internecie, prawdopodobnie zacząłbym wyjmować telefon, ale mam tutaj laptopa z doskonale dobrą przeglądarką internetową, aby kupić te same przedmioty, jeśli aplikacja nie zrobi tego od razu, to działa. Amazon wie o tym i użył go do ominięcia cyfrowych elementów Apple również w przypadku filmów i programów. Więc masz lepszą ofertę. (Książki cyfrowe to inna sprawa.)

READ  Zadania Google zastępują przypomnienia Asystenta w Kalendarzu

Nawet bez wycinania fizycznych zakupów Apple App Store jest gryzieniem Szacuje się, że firma będzie generować 64 miliardy dolarów przychodu każdego rokuZ marżą zysku Zbliża się do absurdalnych 78 proc. Wydaje się, że Apple próbuje argumentować, że skoro takie rzeczy jak WWDC nie są wliczone w koszty App Store, prawdziwa marża zysku jest niższa.

Schiller zauważył, że 84 procent wszystkich aplikacji w App Store jest całkowicie darmowych, a prawie 75 procent wszystkich gier w App Store jest całkowicie bezpłatnych. Spośród nich prawie 17 procent to darmowe gry (wymagają zakupów w aplikacji, aby odblokować zawartość), a 6 procent jest płatnych, pozostawiając tylko 2 procent w modelu rejestracji, jeśli wykonamy obliczenia matematyczne.

Schiller powiedział również dzisiaj, że Apple wydał 100 miliardów dolarów na badania i rozwój w ciągu ostatnich 15 lat, z czego 18 miliardów dolarów było dopiero w zeszłym roku w 2020 roku.

Aktualizacja, 18:00 ET: Dodano wiersz i osadzony tweet na temat tego, co wydaje się, że Apple próbuje dziś zrobić, promując wszystkie swoje inwestycje w iPhone’a i iOS.