Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Według badacza Twitter szuka płatnej usługi o nazwie Twitter Blue | Świergot

Twitter rozważa uruchomienie płatnej usługi subskrypcyjnej o nazwie Świergot Niebieski, zgodnie z niewydanymi funkcjami aplikacji, które odkrył niezależny badacz.

Jin Manchun Wong, która zyskała sławę, ujawniając przypadkowo nadchodzące funkcje popularnych aplikacji, udostępniła zrzuty ekranu usługi, które były ustalane na 2,99 USD miesięcznie.

Planowane funkcje obejmują możliwość zapisywania i organizowania tweetów w grupy – funkcja rozszerzenia zakładek Twittera – która obecnie po prostu przechowuje chronologiczną listę zapisanych tweetów. Usługa będzie również zawierała przycisk „Cofnij tweet”, odpowiednik tego w usługach e-mail, takich jak Gmail, który powinien umożliwiać użytkownikom blokowanie wysyłania tweetów przez kilka sekund po ich opublikowaniu.

Twitter był otwarty na temat swoich planów dotyczących usługi premium w ciągu ostatnich kilku miesięcy. W styczniu firma kupiła Revue, dostawcę usług newsletterowych, który umożliwia użytkownikom pisanie i publikowanie e-maili subskrypcyjnych. Na początku tego miesiąca poszedł jeszcze dalej i kupił Scroll, usługę subskrypcji, która usuwa reklamy z serwisów informacyjnych. Tony Hayley, były dyrektor generalny Scroll, potwierdził, kiedy firma została przejęta, że ​​plan zakłada „integrację z szerszą subskrypcją na Twitterze w dalszej części roku”.

Oba produkty nadal istnieją w formie samodzielnej, ale Wong sugeruje, że obok Twitter Blue, firma może zbadać droższe poziomy subskrypcji, które obejmują jeden lub oba przejęcia w przystępnym pakiecie. „Twitter pracuje również nad warstwowym modelem cenowym subskrypcji, w którym jeden poziom ma więcej płatnych funkcji niż drugi”, Powiedziała. „Na przykład użytkownicy po wyższych cenach mogą korzystać z usług premium, takich jak czytanie wiadomości bez bałaganu”.

Firma ma silną motywację do poszukiwania alternatywnych źródeł dochodu, biorąc pod uwagę, że jej główne źródło dochodu, reklama, jest atakowane. Na początku tego miesiąca Apple Wdrażanie aktualizacji dla iPhone’ów i iPadów Umożliwiło to funkcję „Przejrzystość śledzenia aplikacji”, która wymaga, aby aplikacje uzyskały zgodę użytkowników przed skategoryzowaniem ich na podstawie ich aktywności w wielu aplikacjach.

READ  Nintendo wprowadziło nowy branding dla serii Donkey Kong

W zeszłym tygodniu na Twitterze pojawiła się strona prosząca użytkowników o wyrażenie zgody na śledzenie, informując ich, że pomoże to usłudze „utrzymywać trafność reklam”, ale firma ostrzegła już inwestorów, że funkcja ta będzie miała „niewielki wpływ” na przychody. Aktualne statystyki pokazują, że tylko 4% użytkowników iPhone’a regularnie wybiera takie śledzenie.