Jabłko dzisiaj ogłaszać Pełnowymiarowy HomePod drugiej generacji, Dostępne na zamówienie Od dzisiaj za 299 USD w opcjach kolorystycznych White i Midnight. Dostępność w sklepach i dostawa do klientów rozpocznie się w piątek, 3 lutego w wybranych krajach.
HomePod drugiej generacji ma prawie identyczny wygląd jak pełnowymiarowy HomePod Wycofane w marcu 2021 r, z podświetlaną powierzchnią dotykową i zewnętrzną powłoką z siateczki. Posiada 4-calowy głośnik wysokotonowy, pięć głośników wysokotonowych, cztery mikrofony, układ S7 do przetwarzania dźwięku obliczeniowego oraz układ U1 do obsługi ultraszerokopasmowych funkcji, takich jak dostarczanie muzyki z iPhone’a i obsługa dźwięku przestrzennego z Dolby Atmos. Głośnik ma również integrację z Siri i obsługę Matter dla HomeKit i innych inteligentnych akcesoriów domowych.
Nowy HomePod ma 6,6 cala długości i waży 5,1 funta, w porównaniu do 6,8 cala i 5,5 funta dla modelu pierwszej generacji, podczas gdy oba modele mają 5,6 cala szerokości. Nowy HomePod ma również mniej głośników i mikrofonów w porównaniu do oryginalnego modelu. Oryginalny HomePod został wyposażony w układ A8 z iPhone’a 6, natomiast nowy model ma układ S7 z Apple Watch Series 7.
Nowy czujnik w HomePod może mierzyć temperaturę i wilgotność w pomieszczeniach, a ta funkcja jest również włączona w istniejącym HomePod mini.
Apple rozszerzy swoją funkcję rozpoznawania głosu na nowy HomePod wraz z aktualizacją oprogramowania tej wiosny, umożliwiając głośnikowi nasłuchiwanie alarmów dymu i tlenku węgla oraz wysyłanie powiadomienia bezpośrednio do iPhone’a użytkownika, jeśli głos zostanie rozpoznany.
W momencie premiery nowy HomePod będzie dostępny w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i 11 innych krajach, według Apple. Jest kompatybilny z iPhonem 8 i nowszymi, iPadami Pro, iPadami 5. generacji i nowszymi, iPadami Air 3. generacji i nowszymi, iPadami mini 5. generacji i nowszymi z systemem iOS 16.3 lub iPadOS 16.3 lub nowszym.
„Wykorzystując naszą wiedzę i innowacje w zakresie dźwięku, nowy HomePod zapewnia głęboki, bogaty bas oraz naturalną, czystą i szczegółową średnicę” — powiedział Greg Joswiak, dyrektor ds. marketingu w Apple. „Wraz z popularnością HomePod mini zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie potężniejszym dźwiękiem, który można uzyskać w większym HomePod. Cieszymy się, że możemy przedstawić następną generację HomePod klientom na całym świecie”.
Apple nadal sprzedaje HomePod mini za 99 USD.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro