Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Alessandro Sartori i Greg Chait łączą California Cool z mediolańskim połyskiem

Alessandro Sartori i Greg Chait łączą California Cool z mediolańskim połyskiem

Greg Chait (po lewej) i Alessandro Sartori (po prawej).

W środę wieczorem tłum odzianych w kaszmir dygnitarzy przybył do luksusowego domu zaprojektowanego przez Richarda Neutrę w Hollywood Hills, aby uczcić premierę nowego zapachu Zegna x The Elder Statesman. Grupa Wyskakujące okienko Maxwella. Współpraca prowadzona przez dyrektora kreatywnego Zegny, Alessandro Sartoriego i założyciela The Elder Statesman, Grega Chaita, łączy w sobie ducha jakości 113-letniej mediolańskiej firmy z zabawną kreatywnością młodej marki opartej na SoCal. Obydwaj projektanci połączyli wspólnie swoją miłość do rzemiosła, jakości i zmysłowych tkanin, tworząc ponadczasową i kolorową kolekcję odzieży neutralnej pod względem płci, aktualnej w dzisiejszych czasach. Aby dowiedzieć się więcej, usiedliśmy z Sartorim i Chaitem i odbyliśmy rozmowę na różne tematy, od zrównoważonego rozwoju po rekomendacje gwiazd i osobisty styl.

———

Alessandro Sartori: Chcesz kawę?

TAYLOR SCARABELLI: Woda jest w porządku, dziękuję. Już przesadziłem z kofeiną.

Greg Chait: Ty też?

Scarabelli: Tak [Laughs]. Był wczesny poranek. Zacznijmy więc od początku –

Sartori: Imię i data urodzenia? [Laughs]

Scarabelli: Jak zdecydowałeś się na współpracę?

Chet: Przedstawił nas wspólny znajomy. Jestem maniakiem łańcucha dostaw i myślałem, że wiem wtedy dużo o Zegnie, więc skorzystałem z okazji i się spotkałem.

Aleksandra Sartoriego

Zdjęcia wyskakujących okienek Maxwella dzięki uprzejmości ZEGNA i The Elder Statesman

Sartori: Poczułem dobrą energię. Zadawał pytania dotyczące naszego łańcucha dostaw, naszych rzemieślników i Oasi Kaszmir. Właściwie to prowadziliśmy bardzo interesującą rozmowę, nawet nie wiedząc, że coś razem robimy. Zaczęliśmy więc dzielić się dobrymi wartościami.

Scarabelli: Zastanawiałem się, czy mógłbyś powiedzieć o tym trochę więcej, ponieważ obecnie w procesie produkcji mody panuje wiele niejasności. Ludzie nie wiedzą, co dzieje się w fabrykach. Jak to robicie inaczej?

Sartori: Po pierwsze, używamy w pełni identyfikowalnego kaszmiru i śledzimy produkt od Mongolii po Włochy. Nie mieszamy tego kaszmiru z niczym innym i zajmujemy się wszystkim we własnym zakresie. Wiemy więc na przykład, że ten kaszmir przybył 1, 22 września z pewnego regionu Mongolii Wewnętrznej.

READ  Inwestorzy zagraniczni nadal są podekscytowani Polską pomimo pandemii - The First News

Scarabelli: To jest jak dobre wino.

Chet: Chciałem powiedzieć, że to jest jak żniwo. Dużo rozmawialiśmy o jedzeniu. Wszyscy chcemy wiedzieć, co wkładamy do naszego organizmu, ale 20 lat temu tak nie było.

Aleksandra Sartoriego

Zdjęcia wyskakujących okienek Maxwella dzięki uprzejmości ZEGNA i The Elder Statesman

Scarabelli: Mam wrażenie, że moda to ostatnia granica, jeśli chodzi o ludzi, którym zależy na produkcji. Nawet jeśli mówisz o luksusowych towarach z najwyższej półki, które uważasz za inwestycje, przekazanie tego komunikatu może być trudne. Czy widziałeś transformację branży podczas Twojej pracy w Zegnie?

Sartori: Tak, głównie po koronawirusie. Branding odgrywa ogromną rolę, ponieważ jeśli nie będziesz edukować swojego klienta, on nie będzie wykształcony. Rzemieślnicy są istotną częścią gry i powinniśmy ich dobrze doceniać. Oznacza to, że kupujesz mniej i płacisz więcej. Ponieważ te elementy są lepszej jakości, jeśli są wykonane według tego rodzaju zasad. Przyjechali tu zostać dłużej. To zupełnie inna wizja, ale trzeba wytłumaczyć, dlaczego ta odzież jest taka droga. To podróż.

Chet: Tak, i nie sądzę, że mieliśmy jeszcze taki moment w świecie mody, jaki mieliśmy w branży spożywczej, gdzie wielkie pokazy w Food Network i seriale takie jak Niedźwiedź Umożliwiło nowy szacunek dla jakości. Ale wyobraźcie sobie, że w mediach modowych nastąpił ważny moment. To jest to, czego potrzebujemy.

Scarabelli: Śledzę Zegnę i zawsze można od razu poczuć i zobaczyć jakość, podczas gdy obecnie na rynku jest wiele luksusowych produktów, które nie są dobrze wykonane. Wygląda na to, że sytuacja zmierza w bardzo niebezpieczny sposób.

Sartori: Wiemy. Nawet duże marki.

Zdjęcia wyskakujących okienek Maxwella dzięki uprzejmości ZEGNA i The Elder Statesman

Scarabelli: Twoja kolekcja jest również bardzo współczesna. To bardzo przyciąga wzrok. Ciekaw jestem, jaki duch za tym stoi.

READ  Kryzys energetyczny uderza w hodowców drobiu w Europie

Chet: Cóż, tu właśnie pojawiają się wszystkie zespoły, takie jak nasz dyrektor kreatywny Billy [Hunter]. Zespoły współpracują, aby stworzyć wysokiej jakości produkcję, która jest jednocześnie estetyczna.

Scarabelli: To bardzo fascynujące, co prowadzi mnie do faktu, że ludzie dużo mówią o zmianie poglądów na temat męskości. Wydaje się, że to dziwne słowo w roku 2023. Czy masz jakieś przemyślenia na temat zmian w stylu w modzie męskiej?

Sartori: Zauważyliśmy, że jest coraz więcej ludzi, którzy chcą grać w swoim stylu. Podczas gdy wcześniej mundur starców był czymś w rodzaju banału. Spotkaliśmy się z naprawdę interesującą reakcją kupujących, ponieważ ten zestaw nie przypomina niczego innego.

Scarabelli: Pomiędzy SoCal a Milanem panuje napięcie.

Sartori: Tak, to właśnie kryje się za kreatywnością. Jesteśmy tym, czym jesteśmy, ale jesteśmy wyjątkowi. Lubimy też mieszać te elementy z rzeczami osobistymi, łącząc jasną koszulę z ładnymi spodniami, chinosami czy dżinsami i niekoniecznie budując pełną sylwetkę.

Kyle’a MacLachlana.

Scarabelli: Czytałem też gdzieś, że zajmowałeś się komunikacją talentów, Greg. Czy wpłynęło to na sposób, w jaki myślisz o znaczeniu celebrytów i rozrywki w markach?

Chet: To dobre pytanie. Cokolwiek to jest, chcę, żeby każdy, kto wpadnie w ręce naszych ubrań, docenił je ze względu na ilość pracy, jaką w nie włożyliśmy. I zawsze taki byłem. Nieważne, jak wielkie jest imię, nie ma ono żadnego znaczenia, jeśli danej osobie to nie przeszkadza. I to jest sedno mojego podejścia, ponieważ interesuję się rozrywką i widziałem, ile prezentów dostają ludzie. Kiedy dostajesz pudełka od nieznanych Ci osób, nie przejmujesz się tym. Oczywiście, jeśli ktoś cieszący się złą reputacją i powiązany z Twoją firmą nosi Twoje rzeczy, jest to świetne dla biznesu i świetne dla zespołu. Wszyscy są podekscytowani.

READ  ASI ogłasza zwycięzców Promocji Prestiżowych Doradców 2022

Scarabelli: Ale chcesz działać selektywnie.

Chet: Chcesz być markowy. Jeśli jest łatwo dostępny, natychmiast traci na wartości. Ale jestem też prawdziwym demokratą. Wcale nie osądzam. Chcę się tylko upewnić, że ludziom zależy.

Sartori: Zgadza się.

Evana Petersa.

Scarabelli: Jakie są najważniejsze wnioski, których nauczyliśmy się pracując razem w tej grupie?

Sartori: Zawsze są różne sposoby pracy i jeśli jesteś otwarty na zrozumienie metod innych ludzi, możesz osiągnąć sukces. Mamy na przykład znakomity zespół produkcyjny z niesamowitym archiwum i technikami, którzy są prawdziwą siłą Zegny. Ale praca z The Elder Statesman była równie interesująca, jeśli nie bardziej, ponieważ jesteśmy tak samo zafascynowani oglądaniem ich w rzemiośle, jakbyś był w małym laboratorium. Plus wizja Los Angeles, którą Billy ma jako dyrektor kreatywny.

Chet: Tak, to świetna zabawa. Jesteśmy podekscytowani naszym małym gangiem z Los Angeles, ale wspaniale było dostać się na najwyższy poziom i uczyć się —

Scarabelli: Włoskie maniery.

Chet: Tak.

Scarabelli: Cóż, to naprawdę interesująca współpraca, ponieważ dajecie wgląd w młodą markę, która zdołała przyciągnąć wiele uwagi w czasach bardzo różniących się od czasów, gdy Zegna działała 30 lat temu. Działa na obu końcach. Moje ostatnie głupie pytanie brzmi: czy w ogóle wpłynęliście na swój osobisty styl w trakcie tego procesu?

Sartori: Uwielbiam patrzeć na Xenię oczami innej osoby, która jest tutaj.

Scarabelli: Bo może nie miała na sobie marynarki w kratę…

Sartori: Być może tak. Ale ciekawie jest też zobaczyć kilka wyrazistych elementów, które zaprojektowałem jakieś cztery lata temu w innym stylu.

Chet: Miałem bardzo prostą szafę. Teraz, gdy bardziej interesuje mnie gra z tkaninami, wydaje mi się to pełniejsze. Robię zakupy inaczej. I po prostu wiem, że jeśli pojadę do Zegny, będzie dobrze.

Scarabelli: Myślę, że można śmiało powiedzieć, że oboje jesteście uczuleni na poliester. [Laughs]

Sartori: Bardzo.

Zdjęcia wyskakujących okienek Maxwella dzięki uprzejmości ZEGNA i The Elder Statesman