Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wiadomości Public Relations |  Netflix i Old Spice Partner w promocji

Wiadomości Public Relations | Netflix i Old Spice Partner w promocji

Ron Torosian

Jeden z najpopularniejszych programów Netflix powraca w drugim sezonie, a tym razem platforma streamingowa nawiązała współpracę z marką męskiej kosmetyków Old Spice, aby fani zastanawiali się, jak pachną ludzie w średniowiecznej epoce „Wiedźmin”. Odpowiedź na to pytanie prawdopodobnie nie jest najlepsza – dlatego obie marki postanowiły stworzyć humorystyczną muzyczną parodię, która ma zabawiać fanów serialu.

Film pokazuje średniowiecznych ludzi lamentujących nad tym, że Old Spice jeszcze nie zostało wynalezione, co oznacza, że ​​wszyscy brzydko pachną. Film nosi tytuł „Oda do zapachu”. Według wiceprezesa Old Spice, Matta Kriehbela, udany pokaz doskonale pasuje do współpracy z marką. Ta współpraca ma na celu pomóc konsumentom pokazać, jak pachnieliby ludzie w świecie bez Old Spice.

Kiedy Old Spice i Netflix zdecydowały się na współpracę, musieli zagłębić się w szereg różnych nieruchomości, aby w końcu dotrzeć do najlepszego z nich, którym okazał się „Wiedźmin”. Ponadto promocja dała obu firmom możliwość opowiedzenia wyjątkowej i wciągającej historii poprzez autentyczne treści, które zawierają również dezodoranty zapachowe Wiedźmina od męskiej marki grooming.

Dezodoranty o zapachu Wiedźmina mają kilka ofert ograniczonych czasowo, z trzema odpowiednimi zapachami, w tym „Pod pachą Yennefer” i trzema złymi zapachami, takimi jak „Woda Geralta”. Fani serialu nie będą mieli problemu ze zrozumieniem, jak te dezodoranty mogą pachnieć, biorąc pod uwagę, że większość z nich nosi imię głównych bohaterów serialu, którzy żyją w epoce bez bieżącej wody lub wygody w pełni wyposażonej łazienki w produkty higieniczne.

Sam film promocyjny przedstawia kilka postaci w barze, śpiewających piosenkę o zapachu ciała, stworzoną przez agencję reklamową Weiden + Kennedy, a wyprodukowaną i sfinansowaną przez Old Spice i Netflix. Oprócz filmu promocyjnego kampania wykorzystuje również bota na Reddit, który według Old Spice będzie pierwszym przypadkiem, w którym marka CPG będzie miała niestandardowego promowanego bota konwersacyjnego na platformie. Bot nazywa się SmellyBardBot i wciela się w postać podróżniczego poety serialu, Jaskiera, znanego również jako Jaskier.

READ  Saussure anuluje plany oglądania Netflixa, jedzenia Pringles i udaje się na granicę ukraińską, aby pomóc uchodźcom

Sam Wiedźmin jest jednym z najpopularniejszych programów Netflix i był gwarantowanym hitem, zanim został wyemitowany, biorąc pod uwagę ugruntowaną bazę fanów serii gier RPG o tej samej nazwie, która pierwotnie była oparta na serii książek autorstwa Polski pisarz Andrzej Sapkowski. Promocja między Netflix i Old Spice ma na celu połączenie wrażliwości obu marek z odrobiną sprytnego humoru, aby połączyć się z fanami serialu i dezodorantów.

***

Ron Torosian jest prezesem firmy PR 5WPR z siedzibą w Nowym Jorku.