Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ujawniono cztery opcje graficzne God of War Ragnarok

Ujawniono cztery opcje graficzne God of War Ragnarok

Sony ma kilka opcji graficznych, które można wypróbować w God of War Ragnarök, które w zasadzie sprowadzają się do czterech ustawień.

Po pierwsze, istnieją dwa znane tryby, które Sony nazywa tutaj „preferowaną rozdzielczością” i „najlepszą wydajnością”.

Pierwsza ustawia szybkość klatek i rozdzielczość na 30 klatek na sekundę w 4K. Ten ostatni celuje w 60 klatek na sekundę i używa dynamicznej rozdzielczości, która została ulepszona do 4K.

Spojrzenie na historię God of War Ragnarok.

Oba ustawienia można następnie dostosować, stosując osobny tryb wysokiej szybkości klatek. Zwiększa to renderowanie w rozdzielczości preferencyjnej do docelowej wartości 40 klatek na sekundę lub alternatywnie zwiększa wydajność preferencji powyżej 60 klatek na sekundę. Do tego potrzebny będzie telewizor z funkcją VRR.

Jak daleko poza 60 klatek na sekundę? Widzieliśmy Naciśnij przycisk start Opisz tryb wydajności z włączonym HFR jako „targeting” 120 fps. Nasz zespół Digital Foundry wciąż pracuje nad analizą dokładnych liczb – które mogą wydawać się nieco niższe. Czekajcie na oficjalny werdykt.

W tym tygodniu pojawiły się (lub ich brak) tryby jakości gier konsolowych w nagłówkach, po pojawieniu się nowej wersji Gotham Knights (wydany dzisiaj!) zablokowany do 30 klatek na sekundę na PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

God of War Ragnarök to oczywiście zupełnie inna gra od Gotham Knights. Jednak ustawienia graficzne tego ostatniego ogłoszono zaledwie kilka dni przed premierą, unosząc brwi – i iskrząc iskrę. Wydawca Callisto Protocol Krafton potwierdził 60 FPS w swojej grze (2 grudnia).

Rozmowa z Chrisem Tapsellem z Eurogamer w tym tygodniu w ramach Zanurz się w animacji God of War RagnarökDyrektor ds. animacji w Sony Santa Monica, Bruno Velazquez, omówił, jak Ragnarök został zaprojektowany jako „najlepsza gra na PS4, jaką mogliśmy stworzyć” – a wszelkie dodatki z wersji na PS5 są „tylko wisienką na torcie”.

READ  Zespół Cherry po cichu zaktualizował zasoby Steam dla Hollow Knight: Silksong

„Oczywiście jako animator lubię wyższą liczbę klatek na sekundę — chcę widzieć możliwie płynny ruch” — powiedział Velasquez. „Kiedy chodziło o Ragnaröka, od samego początku wiedzieliśmy, że będzie to gra na PS4, ponieważ chcieliśmy wspierać fanów – mieliśmy wielu ludzi, którym podobała się gra na PS4. Wiedziałem, że to będzie gra na PS4 i zamierzaliśmy zrobić z niej najlepszą grę na PS4, jaką mogliśmy. Zrobiliśmy to. Naszym celem było prześcignięcie God of War 2018. Posiadanie wersji na PS5 to tylko wisienka na torcie.

„Naszym celem jest więc stworzenie najlepszej gry na PS4; wyciskamy wierność, zawartość, kończymy historię, którą zaczęliśmy – to był nasz główny cel. PS5 to jak haptyczne sprzężenie zwrotne, dźwięk 3D, wyższa liczba klatek na sekundę, lepsza grafika i tekstury. tak jak wisienka jest na torcie. Oczywiście najlepszym sposobem na wypróbowanie byłaby wersja na PS5, ale PS4 [version] Będzie to jedna z gier, które popychają PS4 do ekstremum. Podążanie za tą filozofią i podejściem do niej pomogło nam wyznaczyć sobie cele, które polegają na tym, że chcemy, aby PS4 było wspaniałe, a PS5 jeszcze lepsze. ”

Ragnarok był na początku Zapowiedziana przez Sony we wrześniu 2020 r. jako gra na PlayStation 5 Tyle że, choć wyszło to później, tytuł ukaże się także na PS4. Pierwsza wzmianka Sony o wydaniu na dwie konsole pojawiła się w wywiadzie z prezesem PlayStation Studios Hermenem Hulstem w czerwcu 2021 roku, kiedy Wspomniano o wydaniu PS4 wraz z opóźnieniem projektu w tym roku.

„God of War Ragnarök wydaje się być wszystkim, czego można się spodziewać – ale czy jest coś więcej?” Zapytaj Chrisa Tapsella Nowo opublikowane praktyczne wrażenia z gry Eurogamer. „Początek Lokiego jest początkiem gigantycznego aktu.”

READ  Współtwórca Warhammera Brian Ansell umiera w wieku 68 lat