Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Tangerine tworzy nowe wnętrze Dreamlinerów LOT-u

Tangerine tworzy nowe wnętrze Dreamlinerów LOT-u

LOT to jedna z najstarszych narodowych linii lotniczych na świecie, a jej 95-letnie dziedzictwo jest powodem do dumy. LOT, który lata od 1929 roku, chciał włączyć swoją słynną polską gościnność do swojej nowej oferty kabinowej.

mandarynka Ma nosić nazwę Polskie Linie Lotnicze LOT Projektanci zaprezentowali także niedawno nowe wnętrza kabin Dreamlinera 787-8. Chociaż nowe wnętrza będą dostępne dopiero w 2026 r., Tangerine może dzielić się niektórymi inspiracjami, które zainspirowały projektantów, a które są wyraźnie widoczne we wszystkich klasach kabin.

Od początku jeździliśmy do Polski i prowadziliśmy rozmowy z wybitnymi dyrektorami, twórcami i twórcami filmowymi, aby głębiej zagłębić się w polską kulturę. Byliśmy zaskoczeni.

„Polska jest pełna niesamowitego światła, które skąpane jest w oszałamiającym krajobrazie.” Dyrektor kreatywny mówi: Matowy rabarbar. „Artyści tworzą żywe chwile magii i odważne stemple architektoniczne, które wyróżniają się na tle krajobrazu. To inspiruje złoty pył”.

Język projektowania wielu budynków czerpie ze słynnego polskiego rzemiosła, zachwycających krajobrazów i obfitości miedzi, która wciąż wydobywa się w kraju. „Odkryliśmy, że Polska jest największym producentem miedzi w Europie.” mówi wycieczka „Wydobywa się tam ponad 2% światowej miedzi. Wydawało się, że jest to idealny materiał do reprezentowania gościnności LOT-u w naszej wizji projektowej.

Faktycznie, w całym wnętrzu dominują miedziane akcenty, inspirowane Muzeum Ognia w Żorach.

Tangerine opracowała wizję podróżowania liniami LOT, obejmującą projekt wnętrza kabiny, usługi pokładowe i salon, a następnie opracowała projekt dla wszystkich trzech kabin wewnętrznych: Klasy Biznes, Klasy Ekonomicznej Premium i Klasy Ekonomicznej. Zaprojektowali także eleganckie wejście do samolotu w miedzianym wykończeniu z detalami przypominającymi polskie wycinanki z papieru, „wychinanki”, które można znaleźć w sklepach na całym świecie.

W innych miejscach kolor jest niebieski, ale z różnicą. „Niebieski to kolor korporacyjny LOT-u, podobnie jak wielu linii lotniczych, a najważniejsze pytanie, jakie sobie zadaliśmy, brzmiało: «Jak możemy na nowo zdefiniować kolor niebieski?». mówi projektant CMF Tangerine, Rui Xu.

READ  Pierwszy nowy pociąg pasażerski na trasie na Łotwę / Artykuł

Motywem przewodnim trzech kabin jest „Czysta polszczyzna”. Opiera się na polskim dziedzictwie i kształtuje ambicje LOT-u na przyszłość. Każdy przedmiot został zaprojektowany tak, aby ucieleśniać ducha Polski. Palisady przywodzą na myśl wspaniałe widoki na Tartry o wschodzie i zachodzie słońca. W Klasie Biznes eteryczne, gradientowe niebo zmienia kolor z ciemnoniebieskiego na jasnoniebieski, w Premium Economy z ciemnoniebieskiego na bursztynowy – tętniący życiem moment na niebie – a w Klasie Ekonomicznej z ciemnoniebieskiego na błękitny róż.

Izabela LeszczyńskaDyrektor ds. Rozwoju Produktu i Doświadczeń Klienta w Polskich Liniach Lotniczych LOT, dobrze to podsumowuje.”Nowa przestrzeń kabiny we wszystkich modelach inspirowana jest polskim krajobrazem. Głęboki, żywy niebieski kolor doskonale podkreśla branding LOT-u, a dodatek miedzi nawiązuje do ciepła polskiego słońca. Projekt wpisuje się w trendy biznesowe, jednak jako jedna z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie nie zapominamy o akcentach naszego dziedzictwa kulturowego.


Theodore jest współzałożycielem i redaktorem naczelnym sieci medialnej TravelDailyNews. Do jego obowiązków należy rozwój biznesu i planowanie długoterminowych możliwości TravelDailyNews.