Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Sprzedawca detaliczny w Nisa oferujący miejsce na zewnątrz na tablicę lokalną dla obiektu do testowania przepływu bocznego | Aktualności

Harjit Singh, sprzedawca detaliczny Nisy, połączył siły ze swoim lokalnym zarządem, aby zapewnić społeczności bezpłatne urządzenie do testowania przepływu bocznego poza sklepem.

Rada Walsall zatrzyma mobilną ciężarówkę, aby przetestować przepływ boczny na zewnątrz sklepu we wtorek i środę tego tygodnia.

Testy będą przeprowadzane pojedynczo, z możliwością przetestowania 12 osób na godzinę.

Trzech pracowników rady będzie monitorować usługę: kontroler, środek dezynfekujący, który jest jednocześnie kierowcą, oraz ankieter i powitanie zapewniające dystans społeczny.

Nie jest wymagane umówienie się na spotkanie, a wyniki zostaną przesłane SMS-em lub e-mailem 30 minut po teście.

Singh powiedział, że rada skontaktowała się z firmą ze względu na jej powiązania z lokalną społecznością, która pomogłaby w „rozpowszechnieniu informacji” o jednorazowej służbie.

Sprzedawca ogłosił to przeniesienie w swoich kanałach mediów społecznościowych i prosił klientów, którzy obsługują ich wcześnie, o poinformowanie starszych sąsiadów offline, że usługa jest dostępna.

Powiedziała, że ​​inicjatywa była wspólnym wysiłkiem mającym na celu zachowanie bezpieczeństwa społeczeństwa i pomoc w ograniczeniu rozprzestrzeniania się koronawirusa.

„Chcą nas wykorzystać, ponieważ znamy społeczność” – powiedział. „Mamy 8 000 obserwujących na Facebooku, ale mamy też ich więcej. Codziennie obsługujemy około tysiąca klientów i byliśmy w stanie dać im znać, że obiekt się zbliża.

„To świetny sposób na rozmowę z nowym klientem i poinformowanie go o tym, co robimy w naszej społeczności”.

Singh dodał, że inicjatywa ta wynika ze stosunków, jakie sklep i Rada Walsall nawiązały podczas pandemii.

W grudniu ubiegłego roku Suntory Beverage and Food GB&I przekazała Ribena Sparkling o wartości 100 000 funtów ponad 40 niezależnym sprzedawcom detalicznym, aby przekazać je lokalnym organizacjom charytatywnym.

Sklep w Walsall otrzymał ponadprzeciętną wielkość około 20 palet dzięki wcześniejszej filantropii sklepu i jego powiązaniom z lokalnymi grupami.

Singh wyjaśnił, że Rada Walsall zaoferowała sprzedawcy detalicznemu siłownię, w której mieści się największa usługa dostawy, a organizacjom i organizacjom charytatywnym można ją odebrać.

READ  Uderzony suszą Nowy Meksyk przygląda się ekonomicznemu startowi z kosmicznego startu Virgin Galactic

Sklep był również w stanie dostarczyć 3000 batonów czekoladowych, butelek wody i paczek chipsów ziemniaczanych pracownikom pierwszej linii w Szpitalu Walsall Manor, kiedy zarząd skontaktował się ze sprzedawcą detalicznym, aby sprawdzić, czy są w stanie dostarczyć towary.

„Gdyby nie epidemia, nie miałbym relacji z Radą Walsall, jak ma to miejsce obecnie” – dodał Singh.