Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Raport Moody’ego Davitta – Raport Moody’ego Davitta

Raport Moody’ego Davitta – Raport Moody’ego Davitta

ROZŚWIETL SWOJE PIĘKNO: Alûstre stara się na nowo zdefiniować luksusową przestrzeń kosmetyczną, oferując oparte na innowacjach luksusowe produkty do paznokci i perfum

Alûstre łączy diamenty z lakierami do paznokci, połączenie, które obiecuje zrewolucjonizować branżę kosmetyczną

Marka Nailcare Alûstre, która została wprowadzona na całym świecie 3 marca, przygotowuje się do dużej sprzedaży detalicznej w branży turystycznej. Zbudowana w oparciu o opatentowaną technologię, która łączy cząsteczki diamentu z lakierem do paznokci, marka obiecuje na nowo zdefiniować luksusową przestrzeń kosmetyczną dzięki swoim charakterystycznym lakierom do paznokci, produktom do pielęgnacji paznokci i zapachom.

Dyrektor marki Moodie Davitt, Hannah Tan Gillis, była na miejscu podczas prezentacji dla mediów w Kopenhadze, gdzie spotkała się z dyrektorem generalnym Alûstre Hansem Hornemannem, globalnym szefem produktu Therese Niko Busch, szefem marketingu i PR Mai Britt Østergaard Nielsen oraz dyrektorem ds. sprzedaży międzynarodowej Marianne Jensen.

Podczas wydarzenia wybrane międzynarodowe media przedstawiły markę, a następnie odbyła się wciągająca sesja degustacji zapachów i luksusowy manicure.

Kliknij powyższy link YouTube, aby obejrzeć ekskluzywną relację wideo z wydarzenia prasowego Alûstre. Sfotografowany przez Hannah Tan Gillis, z montażem przez Declana Moody’ego.

Alûstre oferuje 41 lakierów do paznokci, 2 lakiery bazowe i 11 lakierów nawierzchniowych z błyszczącym, matowym i błyszczącym wykończeniem. Jego formuły są wegetariańskie, wegańskie i wykonane bez naturalnych rozpuszczalników. Lakiery mają wskaźnik naturalnego pochodzenia od 67 do 78% w zależności od odcienia, a każda butelka zawiera ćwierć karata cząstek diamentu pozyskiwanych etycznie. Butelka lakieru do paznokci Alûstre 30 £, baza 25 £ i top coat 40 £.

Alûstre oferuje również produkty do pielęgnacji dłoni i paznokci, w tym bezacetonowy zmywacz do paznokci, serum do paznokci, olejek do paznokci, krem ​​do skórek i krem ​​do rąk. Kremy do rąk zawierają 1% pudru diamentowego poprawiającego wygląd skóry, a olejki składają się w 99% ze składników pochodzenia naturalnego.

Marka oferuje również kolekcję ośmiu bezpłciowych zapachów, które zawierają wysokie stężenie olejków eterycznych

Przekładając odblaskowe spektrum diamentów na zapach do kolekcji zapachów, Alûstre współpracował z perfumiarzem Bertrandem Duchaufourem – twórcą Acqua di Parma, Commes des Garçons i Penhaligon’s – aby stworzyć osiem luksusowych zapachów. Grupa bezpłciowa koncentruje się wokół koncepcji kontrastów węchowych.

READ  Powitanie ukraińskich uchodźców rzuca cień na Polskę

Wszystkie zapachy są pozyskiwane w sposób zrównoważony i zawierają filtry UV, które zwiększają trwałość. Zapachy znajdują się w butelkach w kształcie rombu, które oddają hołd inspirowanej diamentami historii marki.

„Diamenty są w naszym DNA” – Hans Hornemann

Podczas wydarzenia Hannah Tan Gillis, dyrektor marki Moody Davitt Reports, spotkała się z dyrektorem generalnym Alûstre, Hansem Hornemannem, aby porozmawiać o kluczowych USP marki i dlaczego sprzedaż detaliczna w branży turystycznej jest kluczowym kanałem jej wprowadzenia na rynek.

Przedstawiając markę, Hornemann powiedział: „Alûstre to marka, która wspiera indywidualną ekspresję poprzez rzemieślniczy design i wydajność napędzaną innowacjami.

„Jesteśmy nowym rodzajem luksusowej marki” – dodaje. „Chcemy wzmacniać indywidualne gusta i style naszych klientów, oferując im kreatywne produkty obejmujące świadomie wykonane paznokcie, zapachy itp. Jesteśmy bezpłciowi, nie mamy lokalizacji geograficznych – wszyscy stawiamy na integrację i różnorodność.

„Nasza nazwa Alûstre oznacza„ dawanie światła ”i jest pięknym pomostem do naszego motta oświetlającego Twoje piękno”. To napędza wszystko, co robimy”.

Alûstre wprowadza produkty do pielęgnacji paznokci i dłoni nasycone charakterystyczną dla firmy innowacją Alûstre DiamondInfused. Niedawno rozszerzyła się również na zapachy. Technologia DiamondInfused wzmacnia kolor, poprawia połysk, trwałość, trwałość i przyczepność, dając efekt podobny do manicure żelowego, ale bez szkodliwego wpływu na paznokcie.

(Góra i dół) Każda butelka lakieru do paznokci Alûstre zawiera ćwierć karata etycznie pozyskiwanych diamentów

Zainspirowane sposobem, w jaki światło przechodzi przez diamenty, produkty Alûstre są nazywane wzdłuż spektrum kolorów. Każda nazwa jest tworzona poprzez pomiar koloru w nanometrach, wybierając go z żywego spektrum światła i koloru.

„Diamenty są w naszym DNA” — wyjaśnia Hornemann. „Przetłumaczyliśmy trzy słowa kluczowe przemysłu diamentowego – blask, wyjątkowość i siłę – i zaszczepiliśmy to w naszym DNA. Wszystkie nasze produkty mają pasję, precyzję i intencje, które są kluczowe, gdy mówimy o przyszłości. Nieustannie dążymy do rozwoju i tworzyć znaczące produkty i doświadczenia w dziedzinie luksusu i piękna.Mamy niezrównane zaangażowanie.Bezkompromisowi w kwestii czystości ekspresji i wielkiego szacunku dla środowiska, jesteśmy niesamowicie pełni pasji i dumni z tego, co jako marka osiągnęliśmy do tej pory – a podróż dopiero się zaczyna.

READ  Polski LOT otwiera pierwszy amerykański salon w Chicago O'Hare - Business Traveller

„Zarejestrowaliśmy znak towarowy „Alûstre DiamondInfused”, aby w subtelny sposób zakomunikować nasze USP. Diamenty to subtelne luksusowe detale, które napędzają wydajność od podstawowych urządzeń do wszystkiego innego.”

Luksus all-inclusive: siedziba firmy Alûstre w Kopenhadze to otwarta i zachęcająca przestrzeń, w której klienci mogą odkrywać markę i wchodzić w interakcje z zespołem Alûstre

Biuro główne, mieszczące się w pięknym zabytkowym budynku z 1762 roku, jest otwarte dla klientów. W czwartki na miejscu są technicy paznokci, którzy pomagają klientom rozpoznać markę, co świadczy o jej przyjaznym, kompleksowym podejściu do luksusu. Jeśli klienci mają pytania dotyczące produktu, zespół produktowy jest na miejscu, aby odpowiedzieć na wszelkie pytania, a nawet podzielić się kawą.

Alûstre otwiera Norwegię, Szwecję i Danię. Jej sklep internetowy oferuje dostawy do Niemiec, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Grecji.

Alûstre planuje stać się luksusową marką lifestylową premium, skupioną wokół technologii DiamondInfused

Jako marka kosmetyczna na wczesnym etapie swojej podróży, sprzedaż detaliczna w branży turystycznej oferuje Alûstre doskonałą platformę do dzielenia się swoją historią z globalną publicznością. „Od 35 lat zajmuję się globalnym brandingiem i sprzedażą detaliczną”, mówi Hornemann. „Otwierałem sklepy w Katmandu aż po północną Mongolię i to nauczyło mnie kilku rzeczy. Jeśli naprawdę chcesz zaprezentować markę, potrzebujesz sprzedaży detalicznej w branży turystycznej.” Podróżowanie jest istotną częścią formuły, niezależnie od tego, czy jesteś specjalistą, czy marką o ugruntowanej pozycji.

„To dlatego, że pokazujesz klientowi markę, kiedy ma na to czas” — wyjaśnia. „Wolałbym raczej wydawać pieniądze na otwieranie sklepów w branży turystycznej niż wykorzystywać je na przykład do marketingu influencerów. Tak więc z punktu widzenia zwrotu z inwestycji – sprzedaż detaliczna w branży turystycznej ma sens. Sprzedaż detaliczna w branży turystycznej jest integralną częścią prowadzenia biznesu na całym świecie”.

READ  Polski rząd otwiera w Kenii centrum szkolenia ratowniczo-gaśniczego za 20 mln funtów

Wśród problemów, z którymi borykają się marki handlu detalicznego w branży turystycznej, jest niechęć sprzedawców detalicznych z branży turystycznej do udostępniania przestrzeni nowym graczom. Jednak Hornemann mówi, że nie jest to problem dla Alistaira. „Opinie, które otrzymaliśmy od naszych klientów były bardzo pozytywne. Kiedy siadamy i rozmawiamy z nimi, zakochują się. Nie musisz krzyczeć o tym, jak świetna jest Twoja marka, marka, jakość i wydajność powinny mówić same za siebie. ” ✈

(Od lewej) Alûsgtre, Global Head of Product, Therese Nico Bosch, Brand Director w raporcie Moodie Davitt Hannah Tan Gillis i dyrektor generalny Alûstre Hans Hornemann rozmawiają o wielkich planach marki w branży turystycznej