Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Problemy z wodomierzem Aqua nadal istnieją w Polsce

Problemy z wodomierzem Aqua nadal istnieją w Polsce

Polska, Ohio (WKBN) – Wymiana niektórych wodomierzy powoduje w Polsce więcej problemów.

Angelica Mrakovich zainstalowała nowy licznik w zeszłym miesiącu. Stwierdzono, że rachunek zużył 4500 galonów w ciągu ośmiu dni pod starym licznikiem i 4500 galonów w ciągu 22 dni z nowym licznikiem.

Rachunek wynosił 421,75 USD.

Mrakovich zadzwonił do Aqua i chciał zaplanować kogoś, kto sprawdzi przecieki.

Aqua powiedział, że prawie 90% wysokich opłat za wodę jest wynikiem wycieków, takich jak niewłaściwie umieszczone płetwy w toalecie i wskazujące, że toaleta jest uruchomiona.

Chce, aby technologia jako pierwsza wycofała się z rachunku i zidentyfikowała problem, który Aqua powinna zbadać.

„Wiesz, że muszę się do nich zwrócić, to dobrze. Skończyłem. Ale wiesz, że mam ten normalny rachunek, a ty masz ten nadzwyczajny rachunek. Gdybym się do nich nie zwrócił, to by się nagromadziło. nie wiem – powiedział Mrokowicz.

Aqua powiedział, że wystąpił problem z niepoprawną instalacją 75 metrów w Polsce, ale zostały one naprawione.

Mrokovićowi powiedziano, że jego licznik musi zostać zmierzony przez okręgowy wydział sprzątania. Nie musi płacić rachunku za wodę, gdy problem zostanie sprawdzony.

Jeśli otrzymasz bardzo wysoki rachunek, zwłaszcza jeśli niedawno zmieniłeś licznik, możesz zadzwonić na infolinię obsługi klienta Aqua pod numer 877-987-2782 i poprosić o umówienie wizyty w celu sprawdzenia licznika.

Ich personel upewni się, że wszystko jest prawidłowo zainstalowane i pokaże klientowi, czy woda przepływa przez licznik przez wykrywacz nieszczelności.

Aqua powiedział, że nikt nie zostanie obciążony opłatą za wodę, która nie przechodzi przez ich liczniki.

READ  Przyjaźń polsko-turecka daje nadzieję światowej dyplomacji