Jeśli lubisz Gwiezdne wojny: Rycerze Starej Republiki Na Nintendo Switch w ten weekend bez wątpienia zauważyłeś ogromne pole tekstowe walki, które pojawia się, gdy bierzesz udział w walce.
Wielu graczy początkowo myślało, że to błąd, ale Aspyr – twórca tej wersji legendarnego RPG BioWare – wydaje się, że potwierdził to zgodnie z zamierzeniami. Menedżer społeczności Aspyr wyjaśnił to szczegółowo niezgoda (przez p/couture):
Cześć! Mam nadzieję, że gra już wam się podoba. Pole tekstowe walki to zamierzone zachowanie, ale zawsze cieszymy się, gdy słyszymy opinie graczy! Możesz wysłać je do naszego zespołu programistów za pośrednictwem [email protected] lub składając wniosek na support.aspyr.com. Dziękuję bardzo za Twoje wsparcie!”
Aby dokładniej wyjaśnić, ten sam członek zespołu Aspyr wyjaśnił, w jaki sposób to pudełko zostało również zwymiarowane zgodnie z przeznaczeniem:
„Zapytałem o rozmiar pola tekstowego i, o ile wiem, faktycznie było to zamierzone”.
Gracze proszą teraz Aspyra o „naprawienie tego” poprzez wprowadzenie większej liczby rozmiarów bąbelków lub umożliwienie ich wyłączenia w menu opcji. Jednak znowu – jeśli uważasz, że jest to problem, powiadom zespół programistów w Aspyr.
A dla ciekawskich, oto nasz zrzut ekranu ze starej wersji na Steam – pole tekstowe walki jest mniej oczywiste:
Poza tym najnowsza premiera Gwiezdnych Wojen Apsyra wypadła stosunkowo dobrze i działa znacznie lepiej niż poprzednia wersja Switcha. Gwiezdne wojny: Komandos Republikiktóry był świadkiem Wiele problemów podczas uruchamiania. Poza polem tekstowym, jak do tej pory oceniasz KOTOR na Switchu? A jeśli nie grałeś w jedną z najlepszych gier RPG w historii, to Sprawdź naszą recenzję.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro