Jeśli chodzi o prowadzenie, równowaga i linia działania Purosangue zapewniają głębokie poczucie proporcji jak na samochód tego typu – szczerze mówiąc, dowolnego typu. Nie, nigdy nie wydaje się lżejszy niż w rzeczywistości, ale jego podstawowe właściwości jezdne są bardzo podobne do właściwości błękitnego Super-GT. Krótkie przełożenia umożliwiają również osiągnięcie czerwonej linii w V12 wynoszącej 8250 obr./min, a ośmiobiegowa, dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów jest świetna. Na początku pedał hamulca jest nieco wrażliwy.
To najnowsze Ferrari ma cztery siedzenia i zapewnia wysokiej klasy właściwości jezdne, ale wrażenia z jazdy są bardziej wielowarstwowe niż w przypadku wielu prawdziwych samochodów sportowych. Kuszące jest stwierdzenie, że spełnia on dotychczas niemożliwe zadanie polegające na spakowaniu tego, co najlepsze w świecie SUV-ów i supersamochodów. W pewnym sensie właśnie to robi, chociaż jest to również nieco uproszczone.
Po pierwsze, czy zawieszenie jest naprawdę normalne? niepewny. Przypuszczam, że częścią jej uroku jest brak przejrzystości. Jednakże system ten jest cudem pod wieloma względami, pasuje do tego zastosowania i odgrywa kluczową rolę. Purosangue pomógł zainstalować bardzo wydajny system resorów pneumatycznych DBX pod względem właściwości jezdnych i właściwości jezdnych. Krótko mówiąc, jest sugestywne.
Podobnie, czy Purosangue jest rzeczywiście wystarczająco użyteczny, aby sprostać wymaganiom SUV-a? Hmm. Nikt jednak nie spodziewałby się rywala Range Rovera… usuń z równania tylne siedzenia, a poczucie okazji, które tak skutecznie wywołuje Purosangio, nie różni się zbytnio od 812 Superfast – a tego pragnie większość z nas podstawa codzienna.
Ferrari Borusang kontra Aston Martin DBX: praktyczność
W mieście Ferrari często wydaje się niepraktyczne, a wręcz onieśmielające. A żeby było choć na chwilę nudno, niewyraźna reakcja pedału przyspieszenia i nieco nieprzewidywalna funkcja pełzania mogą sprawić, że parkowanie równoległe będzie wydawać się kosztowną grą w zgadywanie. I tak, ma przyzwoite buty, ale i tak nie nosi zbyt wiele.
DBX nie jest wózkiem na zakupy, ale łatwiej do niego wskoczyć i udać się, gdziekolwiek chcesz. Jest bardziej wymagająca, mniej obiektywna, ale nieco bardziej wyluzowana i nie przyciąga aż tak dużej uwagi (pozytywnej lub innej). Ma również bardziej przestronny tylny rząd, nie wspominając o a Bagażnik jest wielkości Mercedesa Klasy E.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro