W przyszłym miesiącu PlayStation nie będzie już usuwać ze swojej platformy ponad 1300 programów telewizyjnych Discovery.
Sony ogłosiło wcześniej, że od 31 grudnia użytkownicy nie będą mogli oglądać zawartości Discovery na PlayStation, nawet jeśli już ją kupili.
Jednak firma twierdzi teraz, że dzięki „zaktualizowanej umowie licencyjnej” z Warner Bros – właścicielem marki Discovery – konsumenci będą teraz mogli uzyskać dostęp do zakupionych wcześniej programów „co najmniej przez następne 30 miesięcy”.
„Podobnie jak w przypadku innych usług, nie posiadamy praw licencyjnych do treści telewizyjnych/filmowych, które wcześniej można było kupić w PlayStation Store” – stwierdziła PlayStation w aktualizacji. „Jednak współpracowaliśmy z Warner Bros. nad aktualizacją naszych umów licencyjnych, zapewniając konsumentom dostęp do wcześniej zakupionych treści przez co najmniej 30 miesięcy”.
Programy odkrywcze obejmują takie programy jak Pogromcy mitów, Cake Boss, Deadliest Catch, American Chopper, An Idiot Abroad, Shark Week, How It’s Made, Animal Planet Presents i Street Outlaws.
PlayStation zaprzestała sprzedaży filmów i programów telewizyjnych w swoich sklepach w 2021 r. W sierpniu ubiegłego roku usunęła także treści zakupione w Studio Canal ze względu na „ewoluujące umowy licencyjne”, uniemożliwiające użytkownikom oglądanie zakupionych programów.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro