PlatinumGames i studio stojące za Kingdom Hearts 4 ujawniły, że są zaangażowane w prace nad Final Fantasy 16.
Wiadomość została ujawniona podczas transmisji na żywo z obchodów przedpremierowych Final Fantasy XVI, które odbyły się podczas Summer Games Festival.
W wiadomości wideo prezes i dyrektor generalny PlatinumGames, Atsushi Inaba, powiedział: „PlatinumGames miało okazję opracować część Final Fantasy 16.
„Nie mieliśmy doświadczenia w pracy nad tytułem w ten sposób, więc zdecydowanie zaskoczyło nas to, kiedy po raz pierwszy się do nas zwrócono.
Ale zespół programistów, w tym ja, był bardzo podekscytowany tą możliwością, mówiąc takie rzeczy jak: „Jest the Final Fantasy” i „Nigdy nie będziemy mieli kolejnej okazji do pracy nad Final Fantasy”. Dlatego chętnie przyjęliśmy tę okazję i zrealizowaliśmy ją.
„Takahisa Taura, który wcześniej pracował ze Square Enix nad Nier: Automata, kierował zespołem programistów i zespołem po stronie PlatinumGames. Pomagał w rozwoju jako lider zespołu i jestem przekonany, że część, z którą się uporaliśmy, zakończyła się wysokiej jakości treści”.
Po oświadczeniu Inaby pokazano drugą wiadomość wideo, tym razem od współreżysera Kingdom Hearts 4, Tai Yasue.
„Z przyjemnością ogłaszam, że zespół deweloperski Kingdom Hearts miał swój udział w tworzeniu Final Fantasy 16” – potwierdził.
„Współpracowaliśmy przy bitwach i tym podobnych, ale szczerze mówiąc, zaskoczeniem było, gdy po raz pierwszy podsunięto nam ten pomysł.
„Już trudno jest osiągnąć poziom tego poziomu, będąc grą akcji. Jeszcze bardziej zwariowałem, słysząc o ich planie dołączenia do zespołów programistów, z których każdy ma inny styl twórczy.
„To znaczy, nawet gdyby pochodziło od Naokiego Yoshidy, faceta z asteroidą nazwaną jego imieniem, rozważylibyśmy grzeczną odmowę.
Jednak gdy dowiedzieliśmy się więcej o planie gry i jego fabule, cały zespół chciał, aby to zadziałało, bez względu na wszystko.Chociaż było to szalone przedsięwzięcie, ostatecznie można było coś zyskać dzięki jego opracowaniu.
„Teraz premiera Final Fantasy 16 jest tuż za rogiem. W pewnym sensie została opracowana w niekonwencjonalny sposób, ale częściowo z tego powodu uważamy, że została ukształtowana tak, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia, więc proszę, spróbuj ”.
Podczas prezentacji producent Final Fantasy 16, Naoki Yoshida, stwierdził, że nie może jeszcze ujawnić, nad jakimi częściami gry pracował każdy zespół programistów, ale obiecał, że gdy gra zostanie ukończona, informacje te zostaną udostępnione.
Demo Final Fantasy 16 zostanie wydane 12 czerwca.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro