Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

„Płacą mi za jedzenie lodów!”  I inne wymarzone prace  Ekonomia i biznes

„Płacą mi za jedzenie lodów!” I inne wymarzone prace Ekonomia i biznes

Wyobraź sobie niezwykłą okazję spędzenia roku z ukochaną osobą na urzekających Brytyjskich Wyspach Dziewiczych. Będziesz mieć za zadanie stworzyć idealny raj, jednocześnie promując jego wyjątkową atrakcyjność wśród odwiedzających. To właśnie jest niesamowite – otrzymasz hojne stypendium w wysokości 200 000 dolarów plus przelot, ubezpieczenie medyczne, zakwaterowanie i wyżywienie. To prawdziwa szansa biznesowa reklamowana przez właściciela wyspy za pośrednictwem Fairfax & Kensington, prestiżowej firmy headhunterskiej z Londynu.

Hiszpania również oferuje pożądane i dobrze płatne miejsca pracy, choć nie dorównują one tym na Wyspach Dziewiczych. Paloma Bozanco, 25-latka z Kadyksu (Hiszpania), znalazła jedno. „Płacą mi za jedzenie lodów – to zdecydowanie moja wymarzona praca” – powiedziała młoda studentka prawa. „Zrobiłbym to milion razy”.

W październiku Polanco złożyło podanie na hiszpańskim portalu Infojobs na stanowisko, na które zgłosiła się rekordowa liczba 49 584 kandydatów. Wszyscy chcieli zostać testerami smaku dla marki lodów Nestlé Maxibon, która wejdzie na rynek w 2024 roku. Dostała tę pracę i przez dwa dni pracowała, jedząc lody i rejestrując swoje upodobania, antypatie i inne wrażenia. Za swoje wysiłki Polanco otrzymała 1000 euro (1095 dolarów).

Infojobs właśnie opublikowało kolejną wymarzoną ofertę pracy, na którą napłynęło 52 292 aplikacji. Trzydniowy bilet all-inclusive umożliwiający obejrzenie koncertów Aitany i Melendi w WiZink Center w Madrycie również kosztuje 1000 euro. Wśród szczęśliwców poszukujących pracy znaleźli się także testerzy kolejek górskich (10 150 kandydatów) i koneserzy przekąsek (41 105 kandydatów). W przyszłym miesiącu Infojobs opublikuje piątą ekscytującą ofertę pracy — trzymiesięczny kontrakt na testowanie materacy za 6000 euro (6570 dolarów).

„Wspaniała praca to doświadczenia polegające na dobrej zabawie, zajęciu się hobby, a następnie napisaniu recenzji swoich doświadczeń” – mówi Monica Perez z Infojobs, która współpracuje z firmami przy wspólnych kampaniach mających na celu zwiększanie świadomości i udoskonalanie wizerunku marki pracodawców. „Korzystamy z tego na dwa sposoby. Po pierwsze, pomaga nam to nawiązać kontakt z określonym segmentem odbiorców, do którego kierujemy swoją ofertę. Po drugie, z punktu widzenia pracodawcy, znajdujemy wiele osób, które chcą z nami pracować” – powiedział Clara Vilar, dyrektor marki Maxibon. .

READ  bne IntelliNews - Krytycy twierdzą, że sondaż wskazuje, że jedność polskiej opozycji to jedyny sposób na pokonanie Prawa i Sprawiedliwości.

współpraca

Firmy współpracujące z Infojobs pokrywają wydatki związane z umową i procesem przeglądu próbnego. Infojobs publikuje oferty pracy, zarządza procesem selekcji i płaci pracownikowi wynagrodzenie, zakwaterowanie i wyżywienie. Współpraca ta okazała się ogromnym sukcesem i Perez spodziewa się, że w przyszłości będzie mógł wykonywać wiele ze swoich marzeń. Nilton Navarro, projektant Cool Jobs w Infojobs, przytacza wpływ testu kolejki górskiej w Port Aventura. „Kiedy ogłosiliśmy to stanowisko, liczba kandydatów na inne stanowiska w Port Aventura wzrosła sześciokrotnie”.

To bardzo udane kampanie marketingowe udające oferty pracy, mające na celu przyciągnięcie uwagi i promocję marki – mówi Silvana Zamorano z portalu rekrutacyjnego Taalentify. „To naprawdę innowacyjny i przyciągający wzrok sposób promowania nowych produktów, usług i biznesów, który pomaga firmom dotrzeć do większej liczby użytkowników i mieć większy wpływ na media audiowizualne i społecznościowe.

Adecco reklamuje także pracę marzeń – mówi Pablo Gomez. Zwykle nie są to prace stałe, ale umowy krótkoterminowe, dzięki którym „opinia publiczna mówi o Tobie i postrzega Cię jako atrakcyjnego pracodawcę”. Stanowiska te mają na celu wygenerowanie masowego odzewu w krótkim czasie, jak np. program Adecco „CEO na miesiąc”. Przez ostatnie dziewięć lat Adecco wybierało młodą osobę z wykształceniem wyższym, biegle władającą językiem angielskim, która przez miesiąc będzie towarzyszyć de facto dyrektorowi generalnemu firmy i wypłacać mu atrakcyjne wynagrodzenie na poziomie kierowniczym. W tym roku do Adecco wpłynęło ponad 4000 aplikacji na to stanowisko.

Miguel Calvo został zatrudniony, aby podzielić się swoimi doświadczeniami z Mutua Madrid Open w mediach społecznościowych.

Ponad 1000 kandydatów ubiegało się o stanowisko „Menedżera Fanów Tenisa” podczas tegorocznego Mutua Madrid Open. Kim jest menadżer kibica tenisa? Fan sportu dzielący się w mediach społecznościowych swoimi wrażeniami z corocznego zawodowego turnieju tenisowego. Przez cały tydzień ten fan tenisa uczestniczy w meczach i konferencjach prasowych oraz przeprowadza wywiady z tenisistami i zarabia za to. Kolejna wymarzona praca dla Adecco płaci fanom filmów za dostarczanie recenzji filmów, zwiastunów i zwiastunów filmów. Infojobs oferuje nie tylko świetne oferty pracy, ale także wiele stałych i wysoce pożądanych stanowisk pracy, takich jak testowanie gier wideo i testowanie samochodów.

READ  Jak potoczyły się wydarzenia ostatniego dnia Peugee Queen w rejonie Houston

Praca na sezon wakacyjny

Sezon wakacyjny na koniec roku przynosi miłe wspomnienia i zalew krótkoterminowych prac, które są zdecydowanie mniej efektowne niż wymarzone prace wymienione powyżej. Według Randstad od Czarnego Piątku pod koniec listopada dostępnych będzie około 347 000 krótkoterminowych ofert pracy, po styczniowym wzroście sprzedaży, który jest nieco niższy niż w roku ubiegłym. Jednak branża hotelarsko-gastronomiczna spodziewa się wzrostu zatrudnienia, w przeciwieństwie do sektorów handlu detalicznego i logistyki.

Subskrybuj Nasz cotygodniowy biuletyn Więcej wiadomości w języku angielskim w wydaniu EL PAÍS USA