Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Jarmark świąteczny łączy kupujących z firmami należącymi do osób czarnoskórych

Jarmark świąteczny łączy kupujących z firmami należącymi do osób czarnoskórych

MILWAUKEE – Drugi coroczny Czarny Targ Świąteczny Blackity, którego gospodarzem jest Radio Niebo Milwaukee w sobotę, a jego celem jest połączenie kupujących z lokalnymi czarnymi firmami.


Co musisz wiedzieć

  • Drugi coroczny Czarny Targ Świąteczny Blackity, organizowany przez Radio Niebo Milwaukeema na celu nawiązanie kontaktu kupujących z lokalnymi firmami należącymi do osób czarnoskórych.
  • W tym roku wzięło w nim udział 50 dostawców i 1000 uczestników, co czyni je największymi w historii
  • Nowością w tym roku był food court. Podkreślił czarne firmy, takie jak Mobay Cafe i ich wyśmienitą kuchnię karaibską
  • Zasoby finansowe, wskazówki dotyczące fitness i zasoby akademickie zostały również udostępnione dzięki pomocy partnerów, takich jak Afroamerykańska Izba Handlowa w Wisconsin, Historic King Drive BID i We Got Soul MKE.

„Naprawdę staramy się stworzyć zupełnie wyjątkowe doświadczenie, celebrujące czarną kulturę w Milwaukee, w mieście znanym jako najgorsze miasto dla Afroamerykanów” – powiedział Tariq Modi, dyrektor programu HYFIN. „Chcemy spróbować zmienić tę narrację w najlepszy możliwy sposób”.

W tym roku Modi podkreślił pozytywny wpływ na społeczność czarnoskórych, w której wzięło udział 50 dostawców i 1000 uczestników.

„Znamy dane dotyczące przedsiębiorstw będących własnością osób czarnoskórych” – powiedział Moody. „Firmom należącym do osób czarnoskórych trudno jest się rozwijać, a wiele z nich nie ma pieniędzy na marketing. Chcemy skorzystać z naszej platformy, aby im pomóc”.

Pomaga młodym przedsiębiorcom, takim jak 10-letnia Lyric Collins, która założyła firmę, gdy miała zaledwie 4 lata.

„To moja praca, mała damo” – powiedział Collins. „Moja mama mnie zaczęła. Właśnie sprzedawałam lakier do paznokci na straganie i pytałam każdego, kto przechodził obok: «Hej, chciałbyś kupić trochę lakieru do paznokci?».

Nowością na rynku była w tym roku hala gastronomiczna. Zwrócono także uwagę na czarne firmy, w tym Mobay Cafe i ich wyśmienitą kuchnię karaibską.

READ  Spadek kursu złotego uwydatnia trudną operację równoważenia, jaką prowadzą banki centralne

„Karaibska restauracja, w której nie trzeba jechać na Karaiby, aby koniecznie spróbować karaibskiego jedzenia, dlatego oferujemy wszystkie smaki i przyprawy tutaj, w Milwaukee” – powiedział Alex Feeling, pracownik Mobay Cafe.

Właścicielka lokalnej firmy Jessica Goodwin, która sprzedawała świece dla swojej firmy Blossoms, stwierdziła, że ​​docenia to wydarzenie jako platformę do odkrywania innych firm należących do osób czarnoskórych w społeczności i nawiązywania z nimi kontaktu.

„Wszyscy możemy wiedzieć, co jest tutaj i co jest w społeczności” – powiedział Goodwin. „Być może nie wiem nic o innych podmiotach, innych organizacjach lub innych produktach, więc jest to świetny sposób dla innych dostawców, aby dowiedzieć się o innych firmach będących własnością Czarnych w Milwaukee”.

Impreza nie ograniczała się tylko do zakupów. Obejmował także zasoby finansowe, wskazówki dotyczące ćwiczeń i zasoby akademickie dostępne dzięki pomocy partnerów, takich jak Afroamerykańska Izba Handlowa w Wisconsin, Historic King Drive BID i We Got Soul MKE.

„Nie musisz być czarny, żeby przyjechać” – powiedział Moody. „Chcemy po prostu wzmocnić działania tych firm, które przeżywają nieco trudniejsze chwile niż większość. Chcemy tylko pokazać, czym się zajmują. Mamy nadzieję, że docenią je podczas Small Business Saturday”.