Zdjęcie Shutterstock/Tommasso 79
20 lipca 2023 r
Zgodnie z badaniem Hub Intel, urządzenia do przesyłania strumieniowego wreszcie osiągają szczyt subskrypcji, a doświadczeni konsumenci korzystają z „przerzucania” lub wskakiwania do usług i wychodzenia z nich.
W czerwcu Hub przeprowadził ankietę wśród konsumentów na temat maksymalnej liczby ich platform wideo. W ankiecie 22% stwierdziło, że nie ma na myśli limitu, a jedna trzecia (35%) stwierdziła, że ma limit, ale jeszcze go nie osiągnął; A największy segment (43%) stwierdził, że osiągnął już swój limit. Trzy grupy otrzymują mniej więcej tę samą liczbę: siedem różnych źródeł we wszystkich kategoriach (bezpłatne i płatne, telewizja kablowa i transmisja, na żywo i na żądanie).
Dzięki transmisji na żywo nie ma barier wejścia i wyjścia z subskrypcji, a konsumenci odnoszą korzyści, zgodnie z ankietą Hub. Ponad 40% stwierdziło, że zarejestrowało się tylko po to, aby obejrzeć jeden program, a 42% stwierdziło, że zarejestrowało się na nowej platformie, a następnie zrezygnowało z niej w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.
Klapki są szczególnie popularne wśród niektórych z najważniejszych segmentów odbiorców: najmłodszych widzów i osób, które wydają najwięcej. Prawie 60% widzów w wieku poniżej 25 lat twierdzi, że rezygnuje z nowej subskrypcji wkrótce po rejestracji. Widzowie, którzy wydają więcej na telewizję, częściej też „szybko się gubią”. Ponad połowa posiadaczy czterech lub więcej abonamentów płatnej telewizji zrezygnowała z nowego abonamentu wkrótce po zalogowaniu.
Najczęstszy powód szybkiego zwrotu? „Skończyły mi się rzeczy do oglądania”.
Zarejestruj się tutaj, aby otrzymywać bezpłatny codzienny biuletyn Media Play!
„Zwycięstwo w wojnach streamingowych zostało określone poprzez dodanie największej liczby subskrybentów – zwykle za pośrednictwem szeregu genialnych oryginalnych treści” – powiedział John Jegenjak, dyrektor i założyciel Hub, w oświadczeniu. „Widzimy, jak widzowie maksymalizują subskrypcje kontraktowe i budżety na treści, zadaniem nr 1 dla widzów jest utrzymanie zaangażowania subskrybentów po zakończeniu programu, na który się zapisali”.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Festiwale, które odbędą się tej jesieni w Houston, od Texas Ren Fest po Zoo Boo
Scenariusz filmu społecznościowego jest już prawie ukończony, a Dan Harmon ma plan
Wszystkie filmy, które pojawią się w tym roku, w tym nowy Chicken Run