Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pivot: transmisje na żywo osiągają szczyt liczby subskrypcji, korzystaj z „klapek”

Pivot: transmisje na żywo osiągają szczyt liczby subskrypcji, korzystaj z „klapek”

Zdjęcie Shutterstock/Tommasso 79

Stephanie Pran

Zgodnie z badaniem Hub Intel, urządzenia do przesyłania strumieniowego wreszcie osiągają szczyt subskrypcji, a doświadczeni konsumenci korzystają z „przerzucania” lub wskakiwania do usług i wychodzenia z nich.

W czerwcu Hub przeprowadził ankietę wśród konsumentów na temat maksymalnej liczby ich platform wideo. W ankiecie 22% stwierdziło, że nie ma na myśli limitu, a jedna trzecia (35%) stwierdziła, że ​​ma limit, ale jeszcze go nie osiągnął; A największy segment (43%) stwierdził, że osiągnął już swój limit. Trzy grupy otrzymują mniej więcej tę samą liczbę: siedem różnych źródeł we wszystkich kategoriach (bezpłatne i płatne, telewizja kablowa i transmisja, na żywo i na żądanie).

Dzięki transmisji na żywo nie ma barier wejścia i wyjścia z subskrypcji, a konsumenci odnoszą korzyści, zgodnie z ankietą Hub. Ponad 40% stwierdziło, że zarejestrowało się tylko po to, aby obejrzeć jeden program, a 42% stwierdziło, że zarejestrowało się na nowej platformie, a następnie zrezygnowało z niej w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.

Klapki są szczególnie popularne wśród niektórych z najważniejszych segmentów odbiorców: najmłodszych widzów i osób, które wydają najwięcej. Prawie 60% widzów w wieku poniżej 25 lat twierdzi, że rezygnuje z nowej subskrypcji wkrótce po rejestracji. Widzowie, którzy wydają więcej na telewizję, częściej też „szybko się gubią”. Ponad połowa posiadaczy czterech lub więcej abonamentów płatnej telewizji zrezygnowała z nowego abonamentu wkrótce po zalogowaniu.
Najczęstszy powód szybkiego zwrotu? „Skończyły mi się rzeczy do oglądania”.

Zarejestruj się tutaj, aby otrzymywać bezpłatny codzienny biuletyn Media Play!

„Zwycięstwo w wojnach streamingowych zostało określone poprzez dodanie największej liczby subskrybentów – zwykle za pośrednictwem szeregu genialnych oryginalnych treści” – powiedział John Jegenjak, dyrektor i założyciel Hub, w oświadczeniu. „Widzimy, jak widzowie maksymalizują subskrypcje kontraktowe i budżety na treści, zadaniem nr 1 dla widzów jest utrzymanie zaangażowania subskrybentów po zakończeniu programu, na który się zapisali”.