Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pijany mężczyzna aresztowany po rzekomym oddaniu moczu na starszą kobietę podczas lotu Air India |  wiadomości ze świata

Pijany mężczyzna aresztowany po rzekomym oddaniu moczu na starszą kobietę podczas lotu Air India | wiadomości ze świata

„Pijany” mężczyzna został aresztowany po tym, jak rzekomo oddał mocz na starszą kobietę w biznesowej części samolotu.

Indyjska policja twierdzi, że 34-letni mężczyzna został aresztowany w południowym mieście Bengaluru po incydencie na pokładzie samolotu Air India z Nowy Jork do Nowe Delhi.

Mężczyzna, któremu postawiono zarzut szydzenia ze skromności kobiety, został doprowadzony do aresztu indyjski W sobotę, gdzie był przetrzymywany przez 14 dni, podczas gdy policja prowadziła dochodzenie.

Jeśli mężczyzna, który został zwolniony z pracy w znanej firmie bankowej po zarzutach, zostanie skazany, grozi mu do trzech lat więzienia.

The Times of India poinformował, że podejrzany powiedział, że był pijany w czasie rzekomego incydentu i że nie mógł uwierzyć w to, co zrobił.

Pasażer samolotu powiedział gazecie, że widział, jak mężczyzna pił nadmiernie w czasie rzekomego incydentu i że mówił niespójnie.

Tymczasem ojciec mężczyzny, rozmawiając z Hindustan Times, nazwał zarzuty „całkowicie fałszywą sprawą”.

Twierdził również, że jego syn „nie spał przez 30-35 godzin” i zasnął po wypiciu.

Domniemany incydent miał podobno miejsce w listopadzie ubiegłego roku, chociaż Air India złożyło skargę na policję dopiero w tym tygodniu.

Firma poinformowała, że ​​załoga nie wezwała policji po wylądowaniu w New Delhi, ponieważ wierzyła, że ​​dwie zaangażowane osoby rozwiązały problem między nimi.

Z drugiej strony Air India poinformowało, że wydało pisemne zawiadomienia i zawiesiło jednego pilota i czterech członków personelu pokładowego w związku z incydentem.

Firma spotkała się z krytyką w mediach społecznościowych za decyzję zakazującą mężczyźnie podróżowania z nimi przez 30 dni – zdaniem działaczy zakazu nie było wystarczająco długo.

„Air India zdaje sobie sprawę, że mogło lepiej zająć się tymi sprawami, zarówno w powietrzu, jak i na ziemi, i jest zdeterminowane do podjęcia działań” – powiedział Campbell Wilson, dyrektor generalny i zarządzający linii lotniczej w oświadczeniu.

READ  Zełenski konfrontuje się z Orbanem w obliczu kłótni o pomoc UE