Redfall było rozczarowaniem po premierze ze względu na otwarty świat, który sprawiał wrażenie – jak napisał Ed w swojej recenzji Redfall – jak „gra w opuszczonej już usłudze na żywo”.
Jednakże, mimo że jej słabo zaludniony świat sprawił, że tak się czuła, Arkane nie poddało się Redfall. Wczoraj wypuścili drugą dużą łatkę z serią poprawek i prób ulepszeń.
Wiele z tych zmian wydaje się mieć na celu uczynienie świata Redfall bardziej żywym. Aktualizacja zwiększa na przykład liczbę wrogów w otwartym świecie i „równoważenie spotkań misji”, a także dodaje unikalne spotkania dla wrogów w otwartym świecie w niektórych obszarach. Dodaje także nowe zachowania do sztucznej inteligencji wroga i zwiększa szanse na zabójstwa z ukrycia.
Jeśli chodzi o wydajność, rzekomo poprawiono stabilność „w szerokim zakresie konfiguracji sprzętowych”, wraz z poprawkami awarii pamięci, poprawą wydajności umiejętności i broni oraz poprawką uszkodzeń graficznych związanych z procesorami graficznymi AMD.
Kompletny Informacje o łatce są bardzo długieZawiera także ulepszenia narracji na ekranie, wspomagania celowania i ulepszenia widoczności wrogów przy słabym oświetleniu.
Czas pokaże, czy te zmiany znacząco rozwiążą problemy Redfall, a nawet jeśli tak się stanie, czy wystarczą, aby gracze dali mu drugą szansę. Tak czy inaczej, uważam, że ważne jest, aby programiści trzymali się swoich gier i nadal je łatali po wydaniu. Nie każda gra będzie miała powrót w stylu No Man’s Sky, ale ci, którzy kupili Redfall, zasługują na skuteczną grę, niezależnie od tego, czy w nią grają, czy nie.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro