Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Custom 389 ma swoje korzenie w Pride & Polish

Custom 389 ma swoje korzenie w Pride & Polish

Rob Hallahan z La Crosse w stanie Wisconsin ponownie wcielił się w rolę mistrza Polski i dumy w 2022 roku swoim „Joke’s on You” 2022 Peterbilt 389, po mistrzostwach Limited Mileage Championship w 2021 roku, wygrywając Work Combo w 2022 roku.

„Joke’s on You” Roba Hallahana 2022 Peterbilt 389 nie jest obcy zajeździćduma i polerowanielub ogólnie zawody ciężarówek pokazowych.

W 2021 roku ciężarówka Zdobył nagrodę za pierwsze miejsce w kategorii Mile Limitowane wirtualnego konkursu Pride & Polish wraz z 2. miejscem w konkursie wewnętrznym.

w konkursie 2022rz ciężarówką wykonującą nieco więcej pracy, został wybrany przez zajeździć Czytelnicy są zwycięzcami w kategorii Work Combo, 2012 i nowsze z furgonem doga niemieckiego z 2022 roku, gustownie ozdobionym plakietką Hallahan Transport właściciela małej floty w kolorach pasujących do ciągnika. Zasłużył także na trzecie miejsce we wnętrzu.

Ciężarówka pracowała w niepełnym wymiarze godzin w 2022 r., przejeżdżając około 65 000 mil między ofertami ciężarówek podłączonych do ciężarówki z rozstawioną osią ze stali nierdzewnej. Jak podano w 2021 rJednak Hallahan „zrobił ciężarówkę na pokaz”, co zrobi przede wszystkim w 2023 roku.

Po zdobyciu pierwszego miejsca w konkursie WORKING TRUCK – Ograniczony przebieg na Shell Rotella SuperRigs 2022 w Branson, MissouriW „Joke You” kierowca Hallahan miał wypadek z ciężarówką.

Później Hallahan powiedział, że jego żona, Karen, powiedziała mu, aby przyjął nowe podejście do ubezpieczenia platformy i „po prostu zaparkował” jako polisę. Powiedział, że nadal będzie utrzymywał swoje ciężarówki Hallahan Transport w dobrym stanie, ale „nie straciłbym na nich dużo pieniędzy”, gdyby miały pokazowe ciężarówki, tak jak zrobił to w przypadku „Joke’s on You”.

Rob Hallahan 2022 Peterbilt 389 nocyCiężarówka ma niestandardowe oświetlenie wewnątrz i na zewnątrz oraz od przodu do tyłu, z zielonymi światłami wnętrza, zieloną poświatą i nie tylko.Za Pride and Polish Hallahan powiedział, że ma „listę rzeczy do zrobienia” z ciężarówką w 2022 roku. Zawsze była powiązana z liczbą 2ponieważ była to 22. ciężarówka w jego flocie, ciągnęła 22. przyczepa, a ulubioną liczbą Karen jest 2.

READ  DRUID AI ogłasza nawiązanie współpracy z polską firmą Office Samurai

„Cóż, w 2022 roku wygraliśmy Shell Rotella, dostaliśmy miejsce w kalendarzu Rockwood, zbudowali model naszej ciężarówki w zmniejszonej skali i zostaliśmy wybrani do biletu Cat Scale – wszystko w 2022 roku” – powiedział. „Miałem listę rzeczy, które chciałem osiągnąć, i zrealizowałem każdy element listy rzeczy do zrobienia”.

Wnętrze Peterbilta 389 Roba Hallahana z 2022 rokuCiężarówka zajęła trzecie miejsce w kategorii wykończenia wnętrza Pride & Polish i zajęła drugie miejsce z rzędu.Jeśli chodzi o biznes, rok nie był optymistyczny, ponieważ Hallahan Transport widział ten sam trudny rynek, z którym borykała się większość innych firm. Po latach specjalizacji w suchych ciężarówkach zaczął przenosić swoją działalność na przewóz większej ilości ładunków chłodniczych. jego flota też finał 2021 r zajeździćJunior Fleet Championship w tym rokurównież w dół z około 12 ciężarówek rok temu do siedmiu ciężarówek dzisiaj.

„Straciliśmy niektórych naszych operatorów – nie mogą sobie pozwolić na dalsze prowadzenie działalności” – powiedział. „Mieliśmy kilku facetów, którzy zebrali się, kiedy zaczynali. Jeden z nich wpadł w wrak… więc odszedł.” Przyjaciel, który przyjechał z nim do Hallahan, wyjechał w tym samym czasie.

Ogólnie rzecz biorąc, Hallahan powiedział: „Myślę, że wykonujemy dobrą robotę, biorąc pod uwagę, jaka jest gospodarka i co, jak słyszę, robią inni ludzie”.

Powiedział, że zmienił sposób, w jaki wybiera ładunki i nie bierze tanich ładunków. Powiedział: „Usiądziemy i poczekamy na ładunki”. „Poczekamy, aż przyjdzie dobry ładunek, zanim weźmiemy ładunek rupieci. Nie wrzucamy do banku kupy pieniędzy, jak kiedyś, ale to nasz sposób na przetrwanie. zadanie przetrwania. Nie wycofamy się, ale nie posuniemy się naprzód.

Rob Hallahan 2022 Podczas gdy ciężarówka mocno uderzyła w tor pokazowy w 2022 roku, działała przez cały rok. Ale na nowy rok Hallahan planuje ograniczyć się do pokazów.Mimo spowolnienia Hallahan zapowiedział, że nie odda swojego terenu pod budowę ciężarówkom. Właśnie złożył zamówienie na Kenwortha W900 z 2024 roku, który „jest na liście oczekujących od zeszłego roku”.

READ  Unia Europejska podjęła działania po tym, jak Polska złamała prawa bloku

Poza przesunięciem skupienia się na wysyłce do branży chłodniczej: „W tej chwili tak naprawdę niczego nie zmieniam. Po prostu nie zatrudniamy więcej osób” – powiedział. Będę nadal kupował ciężarówki, ponieważ ceny wciąż rosną i jeśli nie dostaniesz tego teraz, nie dostaniesz. Moim zdaniem, [a truck] Nadaje się na milion mil. Jeśli pozostanie w moim sklepie przez sześć miesięcy, nadal będzie dobry przez milion mil”.

Powiedział, że ma teraz dwie furgonetki w swoim sklepie bez kierowcy, ale uważa, że ​​„to dobra decyzja”, biorąc pod uwagę alternatywę: „Pozbądź się ich i zapłać więcej”, aby zastąpić je w przyszłości. „Starzeją się, ale wiek ciężarówki nie ma znaczenia. Liczy się przebieg”.

Hallahan powiedział, że celem na rok 2023 jest dalsze przetrwanie obecnej burzy rynkowej Jeden z przenośników wychodzi z drugiej strony.

Dowiedz się więcej od Hallahana na temat tworzenia Joke’s on You w naszym następnym filmie z 2021 roku, który przedstawia 2022389 z Walcott Truckers Jamboree w tym roku w Walcott w stanie Iowa.


[Related: Concert-hauling 2011 Pete 389 glider channels old-school look]