„Chcemy zwiększyć ciekawość graczy polecanymi lokalizacjami”.
Chodzenie po domu w Assassin’s Creed Valhalla w wersji z epoki Wikingów to strasznie dużo zabawy – tak jak ja Odkryte z moich przygód w Gloucestershire – Ale czy może zachęcić innych do odwiedzenia Twojego kraju? Od tego zależy Tourism Ireland jako organizacja organisation Współpracował z Ubisoft Wykorzystanie Assassin’s Creed Valhalla w kampanii promocyjnej.
Pierwszy dodatek do Assassin’s Creed Valhalla, Gniew kapłanów, protagonista Wikingów zabiera Ivora za granicę, by wyruszyć na nowe przygody w Irlandii. Lokacje takie jak Dublin, Benbulben, Giant’s Causeway i Hill of Tara są dostępne w grze, a Tourism Ireland połączyło siły z Ubisoft, aby stworzyć film porównawczy pokazujący wersje gry i ich rzeczywiste odpowiedniki:
Jednak kampania na tym się nie kończy, ponieważ nadawcy z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii i Skandynawii pomogą zaprezentować irlandzkie krajobrazy we Wrath of the Druids w ramach współpracy. Po raz pierwszy Tourism Ireland współpracuje z twórcami gier.
„Ubisoft wykonał niesamowitą robotę, ożywiając aspekty celtyckiej Irlandii w niesamowitych szczegółach” Mark Henry, Dyrektor Centralnego Marketingu Turystyki Irlandii. „Ta kampania to zabawny i innowacyjny sposób na przyciągnięcie uwagi nowej publiczności graczy do Irlandii.
„Chcemy zwiększyć ciekawość graczy kultowymi lokalizacjami i zainspirować ich do przyjścia i eksploracji w prawdziwym świecie”.
Zachęcanie graczy do sprawdzania lokalizacji Valhalli w prawdziwym życiu wydaje się pomysłowym sposobem na zwiększenie turystyki, zwłaszcza gdy wszyscy od roku są zamknięci w swoich grach (a teraz bardzo się niecierpliwią, aby się wydostać). Wkrótce zarezerwuję bilet do Sligo… Covid pozwala.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro