Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Assassin’s Creed Valhalla w irlandzkiej kampanii turystycznej • Eurogamer.net

„Chcemy zwiększyć ciekawość graczy polecanymi lokalizacjami”.

Chodzenie po domu w Assassin’s Creed Valhalla w wersji z epoki Wikingów to strasznie dużo zabawy – tak jak ja Odkryte z moich przygód w Gloucestershire – Ale czy może zachęcić innych do odwiedzenia Twojego kraju? Od tego zależy Tourism Ireland jako organizacja organisation Współpracował z Ubisoft Wykorzystanie Assassin’s Creed Valhalla w kampanii promocyjnej.

Pierwszy dodatek do Assassin’s Creed Valhalla, Gniew kapłanów, protagonista Wikingów zabiera Ivora za granicę, by wyruszyć na nowe przygody w Irlandii. Lokacje takie jak Dublin, Benbulben, Giant’s Causeway i Hill of Tara są dostępne w grze, a Tourism Ireland połączyło siły z Ubisoft, aby stworzyć film porównawczy pokazujący wersje gry i ich rzeczywiste odpowiedniki:

Jednak kampania na tym się nie kończy, ponieważ nadawcy z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii i Skandynawii pomogą zaprezentować irlandzkie krajobrazy we Wrath of the Druids w ramach współpracy. Po raz pierwszy Tourism Ireland współpracuje z twórcami gier.

„Ubisoft wykonał niesamowitą robotę, ożywiając aspekty celtyckiej Irlandii w niesamowitych szczegółach” Mark Henry, Dyrektor Centralnego Marketingu Turystyki Irlandii. „Ta kampania to zabawny i innowacyjny sposób na przyciągnięcie uwagi nowej publiczności graczy do Irlandii.

„Chcemy zwiększyć ciekawość graczy kultowymi lokalizacjami i zainspirować ich do przyjścia i eksploracji w prawdziwym świecie”.

Zachęcanie graczy do sprawdzania lokalizacji Valhalli w prawdziwym życiu wydaje się pomysłowym sposobem na zwiększenie turystyki, zwłaszcza gdy wszyscy od roku są zamknięci w swoich grach (a teraz bardzo się niecierpliwią, aby się wydostać). Wkrótce zarezerwuję bilet do Sligo… Covid pozwala.

READ  Stray, gra science-fiction o zagubionym kocie, wreszcie nadejdzie w przyszłym roku