Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

A gdybyśmy „nie powiedzieli ani słowa o Polsce”?  Wkrótce mogą mówić o „Malayali” — The New Indian Express

A gdybyśmy „nie powiedzieli ani słowa o Polsce”? Wkrótce mogą mówić o „Malayali” — The New Indian Express

Ekspresowy serwis informacyjny

KOZHIKODE: „Polandine patti oru aksharam mindaruthu!” (Nie mów ani słowa o Polsce!).
To jeden z filmów, który przeniósł nazwę tego środkowoeuropejskiego kraju do świadomości malajskiej. Wprowadzony przez postać aktora Sreenivasana w filmie Sandesham, nadal jest pamiętany za jego beztroskie ujęcie wyjątkowego klimatu politycznego w państwie.

Chandra Mohan Nallur

Teraz może kolej na Polskę, by zwrócić uwagę na Malajalczyków. Wyobraź sobie, że wszedłeś do dowolnej restauracji w kraju i zamówiłeś piwo o tej samej nazwie. To marzenie Chandry Mohana Nallura, który opracował nowy napój i nazwał go „Malayali”. Obecnie pracuje nad jego popularyzacją.

Po dwóch miesiącach Chandra Mohan sprzedała ponad 50 000 butelek i ma wydać w ciągu kilku dni ponad 5000 litrów piwa „malayali”. 38-letni rodowity Palakkad, pierwszy malijski dyrektor Polskiej Izby Gospodarczej, nie zastanawiał się długo nad nazwaniem swojego pierwszego drinka.

Powiedział, że jego prawdziwa miłość do innych malajalijczyków znajduje odzwierciedlenie w imieniu. Przedłużająca się wojna rosyjska na Ukrainie odegrała główną rolę w narodzinach piwa „malajalskiego”. Próbowałem znaleźć różne sposoby, aby pomóc przyjacielowi z Afryki, który walczył ze sprzedażą pięciu pojemników płatków ryżowych, które kupił przed inwazją. W miarę eskalacji konfliktu nie mogliśmy nic zrobić, aby uratować chipsy ryżowe.

Ze względu na brak magazynów postanowiliśmy zamienić go w karmę dla zwierząt, ale plan został anulowany. Czytamy o piwie Kompan, które jest produkowane poza Indiami. To była nasza inspiracja do znalezienia zastosowania dla żetonów” – opowiada.

Wpadł w niepowodzenia, ale zdobył złoto przy trzeciej próbie: Chandra Mohan

Stopniowo zgłosiła się do nas polska restauracja z produkcją piwa rzemieślniczego, które zyskiwało na popularności. Gładkość naszego trunku sprawiła, że ​​ludzie zaczęli rozmawiać. Kolejnym pytaniem była nazwa piwa. Zaczęliśmy szukać unikalnych nazw, które mogłyby nas kojarzyć z miejsce, z którego pochodziliśmy. Bez większych ceregieli nazwa Malayali przylgnęła i złożyliśmy wniosek o znak towarowy.

READ  Kobiety zasłużenie wygrywają Fris Hús Budapest ISFF Awards

Stworzenie nowego napoju nigdy nie było łatwym zadaniem, a po drodze zdarzały nam się niepowodzenia. Za trzecim podejściem wszystkie elementy wskoczyły na swoje miejsce”. Jego partnerem w projekcie jest również Malajczyk Sargheve Sukumaran, który jest ekspertem od brandingu.

Little India Group, dystrybutor produktów indyjskich w Polsce, zgłosił się jako dystrybutor piwa „Malayali”. Chandra Mohan pracuje teraz nad tym, aby w nadchodzących miesiącach wprowadzić swój napój do większej liczby krajów europejskich. Chandra Mohan ukończył edukację i ukończył Kozhikode, zanim przeniósł się do Hiszpanii, aby uzyskać tytuł magistra międzynarodowego biznesu i polityki.