Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

4 niezwykłe zalety content marketingu przy promowaniu nowego produktu

4 niezwykłe zalety content marketingu przy promowaniu nowego produktu

Opinie wyrażone przez przedsiębiorca Akcjonariusze należą do nich.

Wyobraź sobie, że ciężko pracowałeś nad stworzeniem pliku nowy produkt Może rozwiązać problemy Twoich klientów. Teraz nadszedł czas, aby wykonać kilka prac przed wprowadzeniem na rynek, aby rozpowszechnić informacje o tym produkcie, pokazać go opinii publicznej i podkreślić jego kluczowe zalety. potrzebujesz Stymulować i zwiększać sprzedaż i wzrost tutaj.

Pamiętaj o głównych zaletach używania Zawartość Aby promować swój produkt:

1. Promuj świadomość marki

Wysokiej jakości treści przyciągają więcej płacących klientów i ulepszają Twoją witrynę Reputacja marki. Wykroczenie poza podejście do twardej sprzedaży do tworzenia treści edukacyjnych związanych z twoją dziedziną produktu zwiększy świadomość marki i satysfakcję klientów.

Związane z: 3 najlepsze strategie sprzedaży bez „sprzedaży”

2. Poprawa zaangażowania użytkowników

Wnikliwe, zorientowane na klienta treści to świetne narzędzie do reklamowania nowego rozwiązania. Studia przypadków, filmy instruktażowe i warsztaty pomogą w utrzymaniu Publiczność jest zainteresowana w Twoim nowym produkcie.

3. Rozszerz grupę docelową

Oprócz przyciągnięcia lojalnych klientów do nowego rozwiązania, treść może Ci pomóc Poszerz swoją grupę docelową Poprzez różne kanały marketingowe, takie jak media społecznościowe, blogi, e-maile i wydarzenia. Możesz wchodzić w interakcje z klientami i potencjalnymi klientami, oferując webinaria, artykuły, podcasty, infografiki, białe księgi itp.

4. Wysokie współczynniki konwersji

Według eksperta ds. mediów społecznościowych Raport58% marketerów twierdziło, że treści pisane, takie jak A e-booki radzą sobie lepiej niż zdjęcia i filmy. Jednak potrzeba trochę czasu, aby zobaczyć wyniki content marketingu, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość i dalej tworzyć wartościowe treści.

Związane z: 5 sposobów na efektywne czerpanie korzyści ze współpracy marketingowej

Etapy promocji nowego produktu za pomocą content marketingu

1. Zdefiniuj problem

Na początek powinieneś poszukać Zdefiniuj problem Zmierz się z klientami i pokaż im, jak nowe rozwiązanie poprawi ich życie. Dlaczego Twoi odbiorcy powinni dbać o Twoją ofertę? Bardzo ważne jest, abyś skoncentrował się na kliencie, dopasowując swoje rozwiązanie do rzeczywistej sytuacji, ponieważ zapewnia to, że Twoi odbiorcy rozumieją wartość Twojej oferty.

READ  Dlaczego wojna na Ukrainie wydaje się tak bliska w Wielkiej Brytanii

2. Budowa i reklama nowego produktu

Podczas tej fazy, gdy zespół ds. produktu buduje rozwiązanie, specjaliści ds. marketingu tworzą materiały edukacyjne, które pokazują klientom, jak korzystać z produktu i zbierają informacje zwrotne w celu ulepszenia rozwiązania. Podjęcie następujących kroków zainteresuje Twoich klientów:

a. Dając teasery: Poinformuj swoich subskrybentów o nadchodzącej premierze i zaimponuj im wyjątkowymi funkcjami swojego rozwiązania. Możesz używać postów w mediach społecznościowych, notatek na blogu i e-maili.

B. Ogłoszono wprowadzenie produktu na rynek: Dalsze wzbudzanie zainteresowania klientów, informując ich o funkcjach, o których jeszcze nie wspomniałeś. Pamiętaj, aby uwzględnić niektóre Przyciągający uwagę produkt Kino. To świetny czas na udostępnianie treści, takich jak seminaria internetowe, prezentacje produktów na żywo, posty gości, referencje liderów opinii, komunikaty prasowe i materiały instruktażowe.

c. Podaj zawartość wersji produktu: Powiedz swoim subskrybentom, że produkt został wydany i wyjaśnij, jak go zdobyć. Użyj swojego bloga, mediów społecznościowych i e-maili, aby przyciągnąć jak najwięcej użytkowników.

Dr.. śledzenie: Niektórzy klienci mogą zapomnieć lub przegapić część Twoich treści. Przypomnij im e-mailem, że nadal mogą sprawdzić Twoją nową wersję.

3. Kontynuuj promowanie

Po udanym uruchomieniu nadal masz wiele do zrobienia. Kompletny Nakarm swoich odbiorców Z treściami edukacyjnymi, które opisują cechy Twojego produktu i umożliwiają klientom maksymalne jego wykorzystanie. Zalecamy publikowanie od dwóch do trzech segmentów tygodniowo w okresie od czterech do sześciu tygodni po dacie wydania.

Związane z: 5 kroków do stworzenia strategii content marketingowej, która napędza wyniki biznesowe

Nasze doświadczenie: ścieżka Stripo od notatki do ebooka

Tworzenie dobrze zaprojektowanych treści, które pomogą klientom rozwiązywać ich problemy i rozwijać trwałe relacje z odbiorcami, ma kluczowe znaczenie. Produkcja treści jest niezbędnym przygotowaniem do przekształcenia Twojego pomysłu w produkt końcowy.

Poniżej dzielimy się naszym doświadczeniem, aby pokazać jak Platforma do projektowania e-maili Przeszedł od prostej notatki do e-booka o grach e-mailowych.

READ  Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń? Spółka Akcyjna: Sprawozdanie Zarządów z działalności Grupy PZU i PZU SA 2022

Krok 1. Uwagi

Informacje zwrotne to świetny sposób na wstępne nawiązanie kontaktu z odbiorcami i zebranie opinii na temat nowego pomysłu na produkt. Ta treść jest pisana szybko i natychmiast udostępniana czytelnikom.

Nagraliśmy film, w którym podzieliliśmy się naszymi przemyśleniami na temat korzystania z gier e-mailowych. Następnie stworzyliśmy plik Post, w którym podzielono się doświadczeniami niektórych z tych, którzy z niego skorzystali. Na koniec opublikowaliśmy notatkę na naszym blogu, podając przykłady najlepszych gier e-mailowych.

Krok 2. Artykuły

Artykuły Bardziej wyczerpujący niż notatki. Ta treść obejmuje temat z różnych punktów widzenia i umożliwia rozwinięcie pomysłu. W naszym artykule omówiliśmy znaczenie oszustw e-mailowych, udostępniliśmy wyniki innych firm i podkreśliliśmy atrybuty dobrej gry (podając przykłady).

Krok 3. Dobór

Głównym celem tego etapu jest dystrybucja Twoich treści do szerszej publiczności. Możesz to osiągnąć poprzez posty gości, oficjalne dokumenty, podcasty, transmisje na żywo, warsztaty i webinaria. To świetny czas, aby zaktualizować swoje poprzednie artykuły o nowe dane, utworzyć listy referencyjne klientów, aby pomóc im w pełni wykorzystać Twój produkt oraz przeprowadzić wywiady i ankiety.

Po tym, jak wysłaliśmy naszym subskrybentom nasz pierwszy e-mail o postępach, nasza sprzedaż wzrosła o 200%. Następnie wysłaliśmy zabawnego wielkanocnego e-maila, który sprzedał się bardziej niż jego wersja HTML. Na koniec wysłaliśmy sekwencję e-maili do ponad 100 000 subskrybentów.

Związane z: Chcesz zwiększyć sprzedaż? Pomyśl głębiej o tym, co naprawdę sprzedajesz

Krok 4. Rozpuść produkt

W tym momencie nadszedł czas, aby określić rozwiązanie problemu w Twoim produkcie, udostępnić broszury, które pokazują, jak produkt działa, oraz stworzyć warsztaty i szkolenia.

Po zdefiniowaniu naszego rozwiązania produktowego (np. mechanizmów motywacyjnych, źródeł danych i usługi danych) stworzyliśmy różnorodne treści instruktażowe, poprosiliśmy inne marki o korzystanie z nich, zebraliśmy ich opinie, dopracowaliśmy produkt i stworzyliśmy przewodnik po manipulowaniu wiadomościami e-mail . Przeprowadziliśmy również warsztat, aby podzielić się listą kontrolną i pokazać, jak korzystać z grywalizacji.

READ  W ciągu dekady brytyjskie rodziny będą w gorszej sytuacji niż ich rówieśnicy w Polsce | Wielka Brytania | Aktualności

Krok 5. E-book

Ten etap porządkuje wszystkie zebrane materiały i wiedzę. Nasz e-book obejmuje formalizację problemu, metody badawcze, nowość naukową, unikalność naszego produktu, analizę wyników i celowość.

Nasz eBook zawiera również materiał teoretyczny i praktyczny, dowody społeczne, wskazówki dotyczące prawidłowego korzystania z gier e-mailowych oraz gotową mechanikę. Napisaliśmy również informację prasową, przeprowadziliśmy wywiady z influencerami i zorganizowaliśmy kilka warsztatów.