Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

White Bear Coffee przewiduje dalszy rozwój franczyzy w całej Polsce

White Bear Coffee przewiduje dalszy rozwój franczyzy w całej Polsce

Białostocka sieć kawiarni i palarni otworzyła siedem nowych sklepów w ciągu ostatnich 12 miesięcy i planuje otworzyć co najmniej cztery kolejne do końca 2023 roku.

Salon The White Bear Coffee w Białymstoku Źródło zdjęcia: The White Bear Coffee


Polska sieć kawiarni The White Bear Coffee odnotowała rosnące zapotrzebowanie wśród franczyzobiorców na otwieranie nowych sklepów i dużą liczbę nowych lokali na nadchodzący rok.

Założona w 2019 roku The White Bear Coffee posiada obecnie 11 placówek w Polsce, z czego pięć jest własnością firmy. Jej najnowsza kawiarnia została otwarta w Krakowie w kwietniu 2023 roku.

Firma, która prowadzi własną palarnię w Białymstoku, w ciągu ostatnich 12 miesięcy otworzyła łącznie siedem nowych sklepów, aw tym roku otworzy cztery kolejne w Łodzi, Legnicy, Kaliszu i Łomży.

Po otwarciu cztery nowe sklepy zwiększą sieć franczyzową The White Bear Coffee do 10 placówek.

„Nasz koncept zyskuje na popularności, ponieważ łączy w sobie produkt z ciekawym wystrojem wnętrza. Dzięki temu oryginalnemu designowi, wyjątkowej kawie i doskonałej obsłudze nasi goście nie czują się jak w zwykłej sieciówce” – mówi Łukasz Kalisiński, współ- właściciel The White Bear Coffee.

White Bear Coffee planuje w 2024 roku rozwinąć kolejne placówki franczyzowe w całej Polsce. Sieć kawiarni odpowiada na „potrzeby małych i średnich miast” w całym kraju Europy Środkowej, gdzie istnieje potencjał dla marki butikowej. Zdobądź przewagę rynkową.

Według badań World Coffee Portal, polski rynek markowych kawiarni obejmuje ponad 1400 placówek, co czyni go siódmym rynkiem pod względem liczby sklepów w całej Europie.

Chociaż krajowe sieci kawowe mają silną pozycję w Polsce, to międzynarodowe marki mają największy udział w rynku, na czele z sieciami piekarni-kawiarni Kukirnia Sowa i Kraiken.

McCafé jest największym operatorem w kraju, posiadającym 514 placówek, w porównaniu do 163 sklepów Kukirnia Sova i 130 placówek Costa Coffee. Silną pozycję w kraju mają również międzynarodowe sieci kawowe Caffè Nero, które działają w Polsce pod nazwą Green Caffè Nero, oraz Starbucks, z których każda ma około 70 lokali.

READ  Polski przegląd zasad dotyczących szczepień przeciwko wirusowi COVID szybko rośnie

Prognozuje się, że do 2028 roku polski rynek markowych kawiarni osiągnie 1508 placówek.