Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Transfer koncertowy 2011 Glider Pete 389 zdobył tytuł Pride Champion i Champion Polski

Transfer koncertowy 2011 Glider Pete 389 zdobył tytuł Pride Champion i Champion Polski

Michael Scherkenbach, właściciel Shumotion Recreational Fleet, kupił ten Peterbilt 389 z 2011 roku jako szybowiec dla swojej floty.

Po przejechaniu około 500 000 mil, podobnie jak w przypadku wszystkich ciężarówek swojej floty, zdjął go z drogi na rzecz nowej platformy. Jednak w przeciwieństwie do większości swoich innych ciężarówek, tę zatrzymał dla siebie, usuwając oryginalny podkład i zastępując go 36-calowym całunem.

Zachował oryginalny rozstaw osi, ale zamienił szafki, aby nadać ciężarówce bardziej jednolity wygląd. Oldschoolowy wygląd zwrócił wiele głów zajeździćPride Competition i Polish Virtual Truck Show 2022, gdzie odniosła zwycięstwo w kategorii Work Combo, 2011 i starsze. Platforma jest nadal napędzana oryginalnym silnikiem Cummins ISX zregenerowanym w 2000 r., pierwszym roku ISX po wczesnych silnikach Signature 600.

Plan Scherkenbacha polegał na zatrzymaniu ciężarówki wokół sklepu Shumuchena dla siebie, aby nim jeździć „kiedy robię kilka podróży w roku” – powiedział.

Jednak na początku 2022 roku Harold „Bud” Smith, jeden z nielicznych operatorów leasingowych Shomotion (większość kierowców Scherkenbach to pracownicy), postanawia sprzedać swoją ciężarówkę, dopóki może ona przynieść niezły grosz i przejść na emeryturę.

„Zgodziłem się z nim. Ponieważ rynek był tak gorący, jeśli chodzi o wartość odsprzedaży, był to dobry moment na sprzedaż” – powiedział Scherkenbach. Więc zasadniczo powiedziałem, że moja oferta dotyczyła jazdy „2011”. oferował także Smithowi pokój hotelowy każdej nocy, gdy był w trasie.

Smitha to nie obchodziło. „Powiedział, że dobrze w nim spał i że nie zabrał mnie jeszcze na hotel” – powiedział Scherkenbach.

Kiedy Smith sprzedał swoją ciężarówkę na początku 2022 roku, sprzedał również swoją osobistą przyczepę Michaelowi Scherkenbachowi i Shumuchenowi. To jedyna przyczepa ze stali nierdzewnej we flocie Shomotion, a Smith nadal jeździ nią w trasie z Nathanielem Rateliffem i The Night Sweats.Smith pracuje w branży transportowej od 40 lat, aw branży przewozów rekreacyjnych od około pięciu lat, cztery lata w Scherkenbach i Schumushen. on jest Dostałem miejsce w pierwszym rzędzie, aby zobaczyć poważny wpływ pandemii na artystówZwłaszcza jeśli chodzi o koncerty, w których specjalizuje się Shomotion.

READ  Schulz, premier RP o imigracji, energii i Unii Europejskiej

„[Scherkenbach] „To zajmowało nas podczas przemieszczania drogiego ładunku przez COVID” – powiedział Smith. „Dużo elektroniki i tym podobnych rzeczy. Nigdy nikogo nie zwolnił. Ta sama ekipa jest tutaj. Michael jest typem faceta, który podaje uścisk dłoni – podaje ci rękę i to jest ewangelia.”

Fleet miał szczęście, powiedział Scherkenbach, ponieważ był już uznanym przewoźnikiem z FedEx Custom Critical, który „udowodnił swoją wartość w tym czasie”. Jego kierowcy zajęli się przewożeniem środków medycznych, preparatów dla niemowląt i innych ładunków „do nieznanych miejsc”.

„Nasza sprzedaż spadła o 75%” podczas COVID, dodał Scherkenbach, ale „trzy z naszych najlepszych lat miały miejsce przed COVID. Byliśmy dobrze przygotowani finansowo, aby przetrwać burzę”.

Zbawienna łaska dla floty Shumotion pojawiła się w 2021 roku, kiedy Rolling Stones byli jednymi z pierwszych zespołów, które wróciły w trasę – z Shumotion, który ich przyjął.

[Related: How one specialized hauler for some of the biggest names in popular music survived the early COVID lockdowns]

„Małe dziecko” Smith znowu w trasie

Jeśli chodzi o wskakiwanie do osobistej ciężarówki Scherkenbacha, Smith powiedział, że powiedziano mu, że jeśli chce pracować w niepełnym wymiarze godzin, „Oto mój mały chłopiec”.

Smith bierze teraz udział tylko w trasie Nathaniel Rateliff & the Night Sweats, co daje mu około sześciu miesięcy w trasie i sześć miesięcy w domu. Typowy dzień w trasie, powiedział Smith, zwykle składa się z „pomocy chłopakom Nathaniela w ustawieniu wszystkiego, a pod koniec nocy pomagamy im to rozebrać i załadować do przyczepy. Ładujemy się, ustawiamy wszystko, a potem Zrobię jedzenie i pójdę spać. Wstanę około 45 minut przed końcem koncertu, upewnię się, że zwiastun jest gotowy”, a potem pomogę zdjąć sprzęt zespołu i rozpocząć występ, zanim „ przejechać kolejne 400 mil i zrobić to ponownie”.

READ  Pierogi Patti z serialu „Diners, Drive-Ins and Dives” są na sprzedaż

Showmotion 2011 Peterbilt 389 w Radio City Music HallPodczas trasy Smith zatrzymuje się w Radio City Music Hall w Nowym Jorku, pozostając w trasie od sześciu do ośmiu miesięcy w roku.W tym roku Smith powiedział, że trasa obejmuje całe Stany Zjednoczone i Kanadę. „To prawie 250 dni w roku, jeśli nie trochę więcej. To dobre życie. Zarabiam na tym świetnie, nawet jako kierowca korporacyjny.”

Dostał się na Ratliff Tour po tym, jak zlecili Shomotion ciągnięcie. Powiedział: „I myślę, że mnie lubią, bo wciąż mnie proszą”. Zespół, który nazywa „wspaniałą grupą chłopaków od Nathaniela wzwyż”.

Smith wyróżnił w tym roku specjalny przystanek, kiedy Ratliff i spółka wystąpili na Newport Jazz Festival w Rhode Island. Zamiast grać własną muzykę, grupa zagrała zestaw piosenek Paula Simona. „Spędziłem cztery dni na próbach, słuchając, jak zespół gra muzykę Paula Simona z Paulem”. Kilka tygodni temu Ratliff organizował wydarzenie dla swojej organizacji charytatywnej Marigold Project w Kalifornii, a Bob Weir z Grateful Dead zaśpiewał cztery piosenki. Ratliff gra także w Outlaw Festival Williego Nelsona.

„Jeśli pomyślisz o historii muzyki – Bob Weir, Willie Nelson, Paul Simon, to są ikony” – powiedział Smith. „A wraz z nimi przyjaciele Nathaniela. Gdzie jeszcze można zobaczyć Trzy Filary Przemysłu Muzycznego?”

Podczas swoich stosunkowo krótkich koncertów Smith pracował także przy trasach koncertowych dla Cher, Carrie Underwood, Dead & Company, The String Cheese Incident i innych.

Ściana Funduszu Pamięci Weteranów Wietnamu Harolda Smitha, która leczySmith wyciąga również Ścianę Pamięci Weteranów Wietnamu, która leczy się co roku przez ostatnie sześć lat. „Robię to, ponieważ mój ojciec był weteranem trzech wojen – II wojny światowej, Korei i Wietnamu” – powiedział Smith. „Robię to dla ludzi, którzy nie wrócili, a nazwiska są na ścianie. Weterani w Wietnamie nie byli traktowani z godnością, kiedy wrócili. To jest sposób, aby im się oddać”.Shomotion z siedzibą w Denver ma również dobry lokalny bieg dla Red Rocks Amphitheatre.

READ  Baku i Warszawa z niecierpliwością czekają na udział polskich firm w realizowanych projektach w parkach przemysłowych Azerbejdżanu

Flota składa się z około 30 jednostek napędowych i prawie 150 naczep, od samochodów dostawczych, przez ciężarówki z platformą, po konstogazy gazowe. Firma specjalizuje się w wycieczkach na większe stadiony, ponieważ była jedną z niewielu flot w branży transportu rekreacyjnego, która miała wystarczającą liczbę przyczep do obsługi tak dużej imprezy. „Mamy pojemność przyczepy do obsługi 44 lub 48 przyczep podczas jednego przejazdu przez stadion” – powiedział Scherkenbach. „To, co nas wyróżnia, to to, że jesteśmy w stanie znieść tak wiele”.