Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pięć zmian w planach lojalnościowych linii lotniczych, na które należy uważać — Business Traveller

Pięć zmian w planach lojalnościowych linii lotniczych, na które należy uważać — Business Traveller

Lufthansa Group wreszcie przygotowuje się do zmian w swoim programie państwowym, Chociaż wejdą one w życie dopiero w styczniu 2024 r.

Plany odnowienia programu zostały pierwotnie ogłoszone w 2019 rokuale jak powiedziała grupa „potem wszystko się zmieniło”, a zmiany zostały przesunięte z powodu Covid-19.

Aby jak najlepiej nagrodzić tych, którzy latają liniami Lufthansa Group, nowy system będzie się składał z punktów, punktów kwalifikacyjnych i punktów HON Circle. Członkowie będą zbierać punkty na rejsach obsługiwanych przez przewoźników z grupy Lufthansa, a także uczestniczyć w naliczaniu mil i innych partnerskich liniach lotniczych (Croatia Airlines, Polskie Linie Lotnicze LOT, Luxair) i wszystkich innych spółkach Star Alliance.

W międzyczasie kwalifikujące się punkty będą naliczane za loty obsługiwane przez Lufthansę, Swiss i Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Eurowings Discover Air Dolomiti, Croatia Airlines, Polskie Linie Lotnicze LOT i Luxair, a punkty HON Circle będą naliczane wyłącznie za te linie lotnicze , podczas podróży w Klasie Biznes lub Klasie Pierwszej.

Aby osiągnąć status elitarny, członkowie będą musieli zdobywać zarówno punkty, jak i punkty kwalifikacyjne, podczas gdy status HON Circle można osiągnąć jedynie poprzez zdobywanie punktów HON Circle w nowym systemie.

lufthansa.comi swiss.comi austrian.comi brusselsairlines.com

READ  Umowy inwestycyjne i leasingowe trwają pomimo pandemii