Wydaje się, że nowa aktualizacja warstwy dodatku Nintendo dla emulatora N64 od Switch Online przywróciła klasyczną mgłę wojny do The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Nintendo na żywo raporty.
Jak zauważyli użytkownicy Twittera, tacy jak Umieść tweetaNowo wydana wersja 2.0.0 naprawia problem wizualny w grze Ocarina i innych wcześniej emulowanych grach N64. Oskarżony o wizualną niespójność z oryginałami.
[Nintendo Switch Online – N64]
Wersja 2.0.0 jest już dostępna. Wygląda na to, że pojawiło się kilka aktualizacji konfiguracji gry, które opiszę w innym tweecie.
Warto jednak zauważyć: niesławny pokój Świątyni Wody został całkowicie odnowiony, a mgła została przywrócona. pic.twitter.com/LdYX7t4lHS
-OatmealDome (OatmealDome) 25 lutego 2022
N64 Switch Online: Znowu dodali mgłę. Chyba Choco Mountain w MK64 też nie miała mgły? Ostatni obraz przedstawia wejście do Świątyni Dżungli podczas startu. #Nintendo 64 #NintendoSwitchOnline #NintendoSwitch pic.twitter.com/Cnvvpw3g4Z
– Fernando 🇲🇽🌬 (@ Ferchou_27) 25 lutego 2022
„Mgła wojny” ma podwójne znaczenie: w grach strategicznych jest używana do oznaczania obszarów na mapie, które są spowite ciemnością, które możesz zbadać. W bardziej starożytnych grach, takich jak Ocarina of Time, mgła była używana do ukrywania odległych obiektów, których nie można było zobaczyć dzięki słabszemu sprzętowi niż jesteśmy przyzwyczajeni w dzisiejszych czasach. To niewielka zmiana na końcu, ale jak widać na powyższych obrazkach, może mieć zauważalny wpływ na wizualny styl gry. Wcześniej gracze Ocarina of Time korzystający z emulacji N64 Switcha mogli zobaczyć Deku Tree w całej jego drewnianej chwale z niemal każdej odległości, jak pokazano na Ten film pochodzi z YouTubera ZFG.
Deku Tree z Ocarina of Time bez mgły przed aktualizacją 2.0.0. Źródło: ZFG na YouTube
Ta aktualizacja następuje po Podobna poprawa nastąpiła w wizualizacjach z zeszłego miesiącakiedy wydawało się, że Nintendo pracuje nad naprawieniem odbicia wody w pokoju szefa DarkLinka.
Wydaje się, że aktualizacja Nintendo 2.0.0 naprawiła niektóre obecnie nieznane problemy z Banjo-Kazooie.
Joseph Knope jest scenarzystą/producentem w IGN.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro