Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Panel dotyczący odzyskiwania ukrytej historii muzyki Los Angeles: elektronicznej muzyki tanecznej, przestrzeni i miejsca

Panel dotyczący odzyskiwania ukrytej historii muzyki Los Angeles: elektronicznej muzyki tanecznej, przestrzeni i miejsca

Posłuchaj i poznaj ukryte historie geografii kulturowej Los Angeles Electronic / Dance Music (EDM). Stypendium rozpoczęło się w społeczności EDM w Los Angeles z Simonem Reynoldsem Etnografem (1999) scen rave z lat 90. Jednak historie, których brakuje w tej relacji historycznej, to historie społeczności czarnych, brązowych i queer, które uczestniczyły i tworzyły wydarzenia EDM w całym rejonie Los Angeles. Paneliści omówią swoje doświadczenia związane z tym, jak elektroniczna muzyka taneczna pomogła im poruszać się po podziemnych i mainstreamowych przestrzeniach metropolii.

kierownik panelu: Blaira Blacka

Głośniki:

Comey James, Ph.D. Kandydat i Producent Wydarzenia Kulturalnego:

Comey James, znany również jako BAE BAE, to DJ/producent, artysta dźwiękowy i reżyser filmowy urodzony i wychowany w Los Angeles. Jej praktyki projektowania dźwięku badają przepuszczalność tożsamości, wyzwalający potencjał czarnej kultury oraz możliwości terapii osobistej i grupowej. Niesamowite sety wokalne Jamesa i miksy DJ-ów poruszają błotniste strumienie wiedzy przez ciało, zmysły i pamięć. Sponsoruje ukochaną podziemną imprezę w Los Angeles, Hood Rave, i prowadzi comiesięczną audycję radiową w NTS Radio o nazwie Nadwrażliwość.

Irene Urias, producentka wydarzeń kulturalnych

Panel będzie dotyczył tego, w jaki sposób uzyskują dostęp do EDM, tworzą bezpieczniejsze przestrzenie dla swoich społeczności, negocjują granicę między widzeniem i obserwowaniem osób czarnoskórych i osób kolorowych oraz w jaki sposób przestrzenie klubowe sprzyjają kreatywnym społecznościom.

Komitet ma na celu podniesienie świadomości estetycznego wkładu Los Angeles i społeczności kolorowych w EDM, archiwizację zmarginalizowanych społeczności oraz praktyczność wycinania przestrzeni na wrogim terenie.

Pytania:

1. Jak trafiłeś do EDM?
2. Czym jest dla Ciebie EDM?
3. Czy pożądanie seksualne jest niezbędne do stworzenia queerowej przestrzeni? Jak stworzyć queerową przestrzeń?
4. Jakie są niektóre wyzwania związane z tworzeniem bezpieczniejszej przestrzeni dla odbiorców?
5. Czy archiwizujesz/dokumentujesz swoją imprezę? Dlaczego i dlaczego nie?

Wydarzenie, będące częścią serii seminariów Nazir Ali Jerazboy, jest sponsorowane przez wydział muzyki etnicznej UCLA Herb Alpert School of Music, przy wsparciu dziekana UCLA Herb Alpert College of Music.