Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

OnePlus Buds Pro otrzymuje wsparcie wielopunktowe po najnowszej aktualizacji

OnePlus Buds Pro otrzymuje wsparcie wielopunktowe po najnowszej aktualizacji

Obsługa wielopunktowa na wkładkach dousznych zawsze była znakiem rozpoznawczym Jabra, ale powoli zaczynamy dostrzegać, że inne marki zwiększają komfort swoich słuchawek. Najnowszym jest OnePlus, który dodaje „podwójną łączność” do swojego flagowego OnePlus Buds Pro z nową aktualizacją oprogramowania układowego.

Po zainstalowaniu tej aktualizacji Buds Pro będzie mógł łączyć się z dwoma urządzeniami jednocześnie, umożliwiając płynne przełączanie między słuchaniem muzyki na laptopie, a wykonywaniem połączeń na telefonie komórkowym.

Ta funkcja jest wspólna dla wielu wysokiej jakości słuchawek bezprzewodowych, ale znacznie wolniej trafia do wkładek dousznych. Przez długi czas multipoint był głównym punktem sprzedaży słuchawek Jabra Elite 65t, 75t i 85t. Ale inne firmy, takie jak Anker i JBL, coraz częściej oferują wiele punktów ze swoimi słuchawkami dousznymi. Tymczasem najnowsze wkładki douszne Jabra zostały już wysłane bez Multipoint w momencie premiery, ale powinien zostać zaktualizowany, aby obsługiwać go w nadchodzących tygodniach. Jabra po raz kolejny potwierdziła, że ​​funkcja będzie dostępna podczas targów CES 2022.

W przypadku OnePlus Buds Pro za 149,99 USD wiele punktów dodaje jeszcze więcej wartości do i tak już doskonałego zestawu słuchawek Bluetooth, które zapewniają dobrą jakość dźwięku, imponującą redukcję szumów i bardzo wygodne dopasowanie.

Firma twierdzi, że ta aktualizacja jest wprowadzana stopniowo, więc nie wszyscy dostaną ją od razu. na jej forachOnePlus powiedział: „Aktualizacja OTA początkowo dotrze do niewielkiego odsetka użytkowników, po czym rozpoczniemy szersze wdrażanie w ciągu najbliższych kilku dni”. Wczesne sygnały wskazują, że funkcja podwójnego połączenia działa dokładnie tak, jak reklamowano, więc dobrze jest zobaczyć, jak ta wygodna sztuczka trafia do coraz większej liczby produktów.