Mówi się, że Microsoft rozważa dodanie reklam do swoich bezpłatnych gier.
Jest to zgodne z zainteresowany handlemktóry stwierdza, że Xbox chce zapewnić przychody z reklam „programistom, którzy tworzą darmowe gry”.
„Jedno źródło spekulowało, że Microsoft nie jest obecnie zainteresowany pobieraniem części przychodów z reklam, ponieważ chce zapewnić więcej możliwości zarabiania pieniędzy programistom, którzy tworzą darmowe gry” – napisano w poście. Lokalizacja, VGC.
Zdając sobie sprawę z potencjalnej reakcji graczy, dwa źródła podobno powiedziały BI, że firma „porusza się z ostrożnością” i „zamierza stworzyć „prywatny rynek”, na którym tylko wybrane marki mogą umieszczać reklamy w grach w sposób, który nie zakłóca wrażenia z gry ”.
Niezależnie od planów, może to być w tym momencie w stadium embrionalnym, ponieważ „Insider nie był w stanie stwierdzić, czy Xbox będzie oferował również inne rodzaje jednostek reklamowych w grze, takie jak awatary lub reklamy wideo odtwarzane w lobby gier. Insider nie mógł również ustalić, czy Microsoft zaoferował już Xbox Show reklamodawcom.”
ICYMI, Baza graczy Scarlet Nexus wzrosła o milion graczy z Xbox Game PassWydawnictwo Bandai Namco ujawniło wczoraj. Ogłoszenie pojawiło się, gdy gra przekroczyła łącznie dwa miliony graczy, a kolejny milion z miliona egzemplarzy został wysłany do sprzedawców detalicznych i sprzedany cyfrowo.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro