Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Mówi się, że Microsoft rozważa dodanie reklam do bezpłatnych gier

Mówi się, że Microsoft rozważa dodanie reklam do bezpłatnych gier

Mówi się, że Microsoft rozważa dodanie reklam do swoich bezpłatnych gier.

Jest to zgodne z zainteresowany handlemktóry stwierdza, że ​​Xbox chce zapewnić przychody z reklam „programistom, którzy tworzą darmowe gry”.

„Jedno źródło spekulowało, że Microsoft nie jest obecnie zainteresowany pobieraniem części przychodów z reklam, ponieważ chce zapewnić więcej możliwości zarabiania pieniędzy programistom, którzy tworzą darmowe gry” – napisano w poście. Lokalizacja, VGC.

Zdając sobie sprawę z potencjalnej reakcji graczy, dwa źródła podobno powiedziały BI, że firma „porusza się z ostrożnością” i „zamierza stworzyć „prywatny rynek”, na którym tylko wybrane marki mogą umieszczać reklamy w grach w sposób, który nie zakłóca wrażenia z gry ”.

Niezależnie od planów, może to być w tym momencie w stadium embrionalnym, ponieważ „Insider nie był w stanie stwierdzić, czy Xbox będzie oferował również inne rodzaje jednostek reklamowych w grze, takie jak awatary lub reklamy wideo odtwarzane w lobby gier. Insider nie mógł również ustalić, czy Microsoft zaoferował już Xbox Show reklamodawcom.”

ICYMI, Baza graczy Scarlet Nexus wzrosła o milion graczy z Xbox Game PassWydawnictwo Bandai Namco ujawniło wczoraj. Ogłoszenie pojawiło się, gdy gra przekroczyła łącznie dwa miliony graczy, a kolejny milion z miliona egzemplarzy został wysłany do sprzedawców detalicznych i sprzedany cyfrowo.