Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Modernizacja wysp objętych Morzem Złodziei to rozczarowujący początek obiecującej nowej ery • Eurogamer.net

Modernizacja wysp objętych Morzem Złodziei to rozczarowujący początek obiecującej nowej ery • Eurogamer.net

Od czasu premiery w 2018 roku, Sea of ​​​​Thieves podąża zadziwiającą trajektorią w górę, rozwijając się i ewoluując dzięki niekończącym się wynalazkom i wynalazkom. Jedno z jego najfajniejszych osiągnięć polegało jednak na łączeniu wrodzonego, swobodnego chaosu rozwijającej się piaskownicy z bardziej ustrukturyzowanymi, opartymi na narracji doświadczeniami — doświadczeniami, które osiągnęły oszałamiające wyżyny w grze Pirate of the Caribbean Crossover, A Pirate’s Life zeszłego lata, które ustanowiły zapierający dech w piersiach nowy standard ogromnego potencjału filmowego opowieści w Sea of ​​​​Thieves.

Shrouded Islands, pierwsza część dostępna teraz w nowym miesięcznym harmonogramie odcinków fabularnych Sea of ​​​​Thieves, nie jest Życiem Pirata pod względem zakresu, ambicji ani dopracowania — ale raczej nie będzie miesięczna kadencja. rzadkie popełnione b. Niestety, to otwarcie również cierpi w porównaniu z poprzednimi, mniejszymi Rare Tales. Chociaż wprowadzają one nowe sposoby gry lub nowe rozwiązania w istniejących mechanizmach w ekscytującej strukturze skupionej i fascynującej historii, Ukryte Wyspy są płynniejszym, lżejszym i mniej intrygującym doświadczeniem, otwierającym manewr w nową, odważną erę ciągłego opowiadania historii. który wyczuwa chłodno.W centrum uwagi, kiedy powinno być subtelnym stwierdzeniem tego, co ma nadejść.

Jeśli kiedykolwiek byłeś w Sea of ​​​​Thieves za odrobinę piractwa, możesz nie znać zaskakująco bogatej wiedzy w tle – jest to całkowicie zrozumiałe, biorąc pod uwagę, że tradycyjnie opowiada się ją tylko sporadycznie, z niewielką lub żadną zmianą krajobrazu na mapa Tu i długa epizodyczna opowieść, która popycha fabułę do przodu. Jak na grę o tak dużym potencjale narracyjnym, historia zawsze była niezręczna z tyłu i właśnie tam pojawiają się epizodyczne comiesięczne przygody, które stanowią część wielopłaszczyznowego planu – siedzącego obok głównych sezonowych dodatków do rozgrywki i nie tylko. koniec łamigłówek – rzadkie nadzieje, że dostarczy wciągającej, trwałej oferty.Wnosi bogatszy sens życia do świata Sea of ​​​​Thieves i pomaga utrzymać tempo przez wszystkie pory roku.

Wyspy Całunu: Przygoda Morza Złodziei – zwiastun filmowy.

To genialny pomysł, zarówno w zasadzie, jak i w praktyce – widzieliśmy już kiedyś, jak Rare robi coś podobnego, w opowieści o skromnej NPC, Wandzie, która przeszła od rusznikarza do morskich nieszczęść przez wiele tygodni czasu rzeczywistego do 2018 roku. wszystko zaczęło się obiecująco.Również w zeszłym tygodniu, przed przybyciem Ukrytych Wysp, wstrząs sejsmiczny wstrząsnął światem Sea of ​​Thieves. Jedna z jej tętniących życiem placówek została opuszczona, pokryta chorą, zieloną mgłą, ze śladami zaciekłej bitwy stoczonej i przegranej. To był kluczowy moment dla ukochanego miejsca, ponieważ udało mu się wywołać kolejną wielką przygodę i tajemnicę.

READ  Porzucony zwiastun PS5 nie wyświetla się, ponieważ Blue Box zgłasza problemy techniczne

A nowe, zdominowane przez mgłę masy lądowe w Sea of ​​​​Thieves są naprawdę kolejną fascynującą częścią otaczającej gry akcji środowiskowej – płonące, płonące budynki pochłonięte przez wirującą mgłę, jaskrawo oświetlone przez kolumny światła wystające z mroku, a wszystko podkreślone przez niestabilność scenerii.Mój głos zmienia się od złowrogiego jęku do mrożącego krew w żyłach śpiewu syreny.

Niestety, Rare mógł rozegrać swoją najlepszą rękę zbyt wcześnie na tę początkową przygodę. Przez tydzień gracze mieli okazję odkrywać fascynujące pustkowie Posterunku Złotych Piasków i jego sąsiadów, w końcu kradnąc wyspy pogrążone w ich największym „wow” momencie. Nic dziwnego, że niewiele pozostało do zabłyśnięcia, ponieważ przygoda niestety okazuje się raczej kiepskim spektaklem narracyjnym zmieszanym z niedogotowaną akcją. Twoja początkowa misja polegająca na zbadaniu Złotych Piasków i odkryciu wskazówek na temat ich losu wydaje się początkowo bardzo ekscytująca, ale rzeczywistość jest mniej pociągająca, gdy okazuje się, że po wielu rejsach, aby się tam dostać, jedyne, czego możesz się spodziewać, to oderwanie kompasu stół. Tymczasem debiut ważnej postaci w grze (odkrytej po drugiej misji: wspinaczce na wzgórze) odpada, gdy Rare stara się przekazać znaczenie chwili poprzez nieco niezręczną mieszankę ograniczonej akcji głosowej i tekstu.

Wyspy Całunowe: Przygoda z Sea of ​​​​Thieves – Rozgrywka w zwiastunie.

Pod wieloma względami wydaje się to być powrotem do długich, wczesnych Rare opowieści, które generalnie cierpiały z powodu tego samego poczucia spóźnienia na imprezę hakerską, gdzie każda historia rzuca graczy na pięty bardziej ekscytujących wydarzeń, zamiast umieszczać ich w centrum akcji. Praca – później nie udało się entuzjastycznie naprawić wysokich opowieści. Rzeczy z pewnością odbiją się w najbardziej mięsistych sekwencjach Ukrytych Wysp, gdy po kolejnej długiej żegludze po mapie nastąpi więcej eksploracji na pokrytej mgłą trzeciej wyspie. Zaczyna się jako uwielbiony, zły kawałek, wysyłający załogi ślizgające się przez wirujące mgły i badający widmowe odcienie, które wskazują drogę przed nami. Nagle jednak zaczyna się chaos, gdy gracze ruszają w szaleńczy pośpiech, aby znaleźć serię Latarni pośród ciemności, gdy wrogie duchy nieustannie pojawiają się ze wszystkich stron. Ale gdy bitwa dobiega końca, przygoda szybko dochodzi do nagłego, niezadowalającego zakończenia.

READ  Wyciek MacBooka Air M2 pokazuje nową kolorystykę

Nie żeby dotarcie do tego punktu było zbyt proste w mojej grze; Nieuchronnie, zaledwie kilka chwil z dużego zestawu Ukrytych Wysp, powróciły zwykłe frustracje wspólnego świata, w wyniku ciągłego nalegania Rare na popychanie graczy razem w celu uzyskania treści fabularnej, zamiast trzymania ich poza grą w PvP. Mam za tym teorię i naprawdę pracuję – zbieram ludzi i kto wie, jakie ekscytujące interakcje się wydarzą! – Ale chociaż jest wiele okazji, w których spotkania graczy mogą zmienić tempo powitania, jest to absolutna katastrofa związana z fabułą. Nic nie zabija pędu combo szybciej niż przekraczanie ścieżek z innymi załogami w Sea of ​​​​Thieves, gdy z pewnością zakończy się nędzną wojną na wyczerpanie.

To odpowiednik w grze, w którym ktoś ciągle rzuca ci popcornem w głowę, gdy próbujesz obejrzeć film – nieuchronnie dojdziesz do punktu, w którym będziesz tak znudzony, że po prostu stracisz zainteresowanie tym, co się dzieje na ekran i po prostu chcesz iść do domu. Niestety, dopóki Rare nie wywoła pozytywnej gry w trybie współpracy, aby zrównoważyć przyjazne i potencjalnie agresywne interakcje gracza, nie byłby to bzdurny sposób na opowiedzenie historii.

Jednak dużym problemem jest to, że bez ciągłych przerw w PvP w wielu próbach, mój czas ukończenia na Ukrytych Wyspach ledwo zarejestrowałby sygnał dźwiękowy przez całą dobę. Poprzednie próby Sea of ​​​​Thieves w regularnych wydarzeniach – zwykle składających się z dość powtarzalnej listy zadań do wykonania, aby zapewnić graczom rozrywkę między dużymi spadkami zawartości – mogą nie być szczególnie ekscytujące, ale przynajmniej mają mięso , idzie dobrze z regularnym przepływem gry i ruchem, zmierzającym do nowego celu, na którym można się skupić przez około tydzień. Dla kontrastu, Shrouded Islands to niesamowicie lekka rzecz, która pojawia się w mniej niż godzinę od początku do końca. To trochę oszałamiające, że ta pierwsza przygoda unika jednego z najbardziej eleganckich dodatków Rare do podobnie zaprojektowanych Tall Tales, które pobudzały powtarzalne biegi z opcjonalnymi celami drugorzędnymi – zrób to, znajdź to. Jasne, praca jest zajęta, ale nadal fajnie jest dążyć do celu, aż do następnej wielkiej rzeczy.

READ  Ups, Sega przypadkowo udostępniła nowy zwiastun i datę premiery Sonic Frontiers

Pokryte wyspy to oczywiście dopiero początek, a Sea of ​​​​Thieves jest absolutnie idealnym statkiem do tego rodzaju ciągłego opowiadania historii, którego próbuje tutaj Nader – jej świat to cudownie bogata paleta z niemal nieskończoną przestrzenią do wzrostu. To trochę rozczarowujące, że ta pierwsza przygoda wydaje się być nękana wieloma znanymi problemami – od biernego zaangażowania w fabułę po brak interakcji tematycznej – które rozwiązały kolejne genialne wypady Rare w opowiadanie historii dawno temu. To prawda, że ​​pojawia się bez przypływu emocji związanych z sezonem nowej zawartości i jestem pewien, że jego atmosfera braku substancji będzie mniej widoczna, gdy zostanie wsparta przez zupełnie nowe pudełko gier do zabawy. Ale jeśli Shrouded Islands wskazuje na dużą manewrowość Rare’a w utrzymaniu tempa przez cały nowy sezon, wydaje się, że wciąż jest wiele do zrobienia.

Ukryte Wyspy będą dostępne do 3 marca, a kolejny rozdział historii wraz z sezonem 6 Sea of ​​​​Thieves pojawi się 10 marca.