Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Lakier do paznokci Kendra Woolridge wygrywa konkurs Jack Daniel’s Pitch o wartości 10 000 dolarów

Lakier do paznokci Kendra Woolridge wygrywa konkurs Jack Daniel’s Pitch o wartości 10 000 dolarów


Zainspirowana siłą i dziedzictwem swoich babć, Janet Leigh i Jo Woolridge, Kendra Woolridge podjęła misję stworzenia czystego produktu kosmetycznego, który łączył pasję do lakieru do paznokci z miłością do rodziny. Jak donosi „Washington Informer”, duch przedsiębiorczości Woolridge’a zdobył niedawno najwyższe wyróżnienia w konkursie Jack Daniel’s Tennessee Whiskey Competition.

Wydarzenie zatytułowane „New Beginnings: Make It Count” odbyło się 18 października w The Gathering Spot na Northwest, w obszarze biznesowym paznokci DC Woolridge. Zdobyłem nagrodę za pierwsze miejsce Rejuvenation, firma produkująca w 100% roślinne alternatywne napoje energetyczne, której dyrektorem naczelnym jest Anna Cobb, zdobyła nagrodę za drugie miejsce w wysokości 5000 dolarów.

Podróż Woolridge doprowadziła ją do założenia Żaneta i Joeluksusowa marka lakierów do paznokci, nazwana na cześć jej babć, unika szkodliwych toksyn zwykle występujących w lakierach do paznokci.

Woolridge i Cobb konkurowali z czterema innymi firmami należącymi do czarnych w Waszyngtonie. Uczestnicy występowali przed sędziami z Czarnej Izby Handlowej Greater Washington i ich zwolennikami. Każdy przedsiębiorca miał trzy minuty na przedstawienie swojego pomysłu biznesowego i dwie minuty na zadawanie pytań od jurorów, obejmujących takie tematy, jak strategia marketingowa, personel i plany wykorzystania nagrody pieniężnej.

Woolridge ujawniła swoje plany dotyczące nagrody w wysokości 10 000 dolarów, potwierdzając duże zamówienie, które należało zrealizować. Jej wegański lakier do paznokci jest już dostępny w SPA, specjalistycznych sklepach i hotelach. Produkt, który opracowała metodą prób i błędów, zyskał znaczną popularność dzięki sprzedaniu ponad 75 000 sztuk i zatrudnieniu pięciu pracowników.

Misją napoju energetycznego Rejuvenation firmy Anna Cobb jest oferowanie ludziom „drugiej szansy na życie” poprzez odmłodzenie. Obecnie swoje produkty sprzedaje 275 sprzedawców detalicznych w całym kraju, w tym największe sklepy spożywcze, takie jak Harris Teeter i Kroger. Cobb pragnie, aby marka Renewal stała się powszechnie znana i podkreślała zdolność produktu do rewitalizacji organizmu.

READ  Maltańska spółka przejmuje udziały polskiego sprzedawcy Apple

Ben Osei, dyrektor ds. marketingu terenowego Jack Daniel’s, wyraził zaangażowanie marki we wspieranie start-upów prowadzonych przez osoby czarnoskóre. Stwierdził, że program „Nowe początki: liczą się” ma na celu promowanie rozwoju lokalnych przedsiębiorstw i zwiększanie świadomości na temat przedsiębiorstw będących własnością czarnych. Program, który rozpoczął się w 2020 roku, ma na celu wyrównywanie szans czarnoskórych założycieli dążących do osiągnięcia sukcesu biznesowego. Osei uznał wyzwania gospodarcze, przed którymi stoją czarnoskórzy przedsiębiorcy podczas pandemii, i podkreślił zaangażowanie Jacka Daniela w przezwyciężenie tych dysproporcji.

Powiązana zawartość: Dzięki corocznemu „otwartemu zaproszeniu” sprzedawcy detalicznego Beignet, będący własnością osób czarnoskórych, jest obecnie dostępny w 200 sklepach Walmart.