Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Lakier do paznokci Kendra Woolridge wygrywa konkurs Jack Daniel’s Pitch o wartości 10 000 dolarów

Lakier do paznokci Kendra Woolridge wygrywa konkurs Jack Daniel’s Pitch o wartości 10 000 dolarów

Lakier do paznokci Kendra Woolridge wygrywa konkurs Jack Daniel’s Pitch o wartości 10 000 dolarów

Zainspirowana siłą i dziedzictwem swoich babć, Janet Leigh i Jo Woolridge, Kendra Woolridge podjęła misję stworzenia czystego produktu kosmetycznego, który łączył pasję do lakieru do paznokci z miłością do rodziny. Jak donosi „Washington Informer”, duch przedsiębiorczości Woolridge’a zdobył niedawno najwyższe wyróżnienia w konkursie Jack Daniel’s Tennessee Whiskey Competition.

Wydarzenie zatytułowane „New Beginnings: Make It Count” odbyło się 18 października w The Gathering Spot na Northwest, w obszarze biznesowym paznokci DC Woolridge. Zdobyłem nagrodę za pierwsze miejsce Rejuvenation, firma produkująca w 100% roślinne alternatywne napoje energetyczne, której dyrektorem naczelnym jest Anna Cobb, zdobyła nagrodę za drugie miejsce w wysokości 5000 dolarów.

Podróż Woolridge doprowadziła ją do założenia Żaneta i Joeluksusowa marka lakierów do paznokci, nazwana na cześć jej babć, unika szkodliwych toksyn zwykle występujących w lakierach do paznokci.

Woolridge i Cobb konkurowali z czterema innymi firmami należącymi do czarnych w Waszyngtonie. Uczestnicy występowali przed sędziami z Czarnej Izby Handlowej Greater Washington i ich zwolennikami. Każdy przedsiębiorca miał trzy minuty na przedstawienie swojego pomysłu biznesowego i dwie minuty na zadawanie pytań od jurorów, obejmujących takie tematy, jak strategia marketingowa, personel i plany wykorzystania nagrody pieniężnej.

Woolridge ujawniła swoje plany dotyczące nagrody w wysokości 10 000 dolarów, potwierdzając duże zamówienie, które należało zrealizować. Jej wegański lakier do paznokci jest już dostępny w SPA, specjalistycznych sklepach i hotelach. Produkt, który opracowała metodą prób i błędów, zyskał znaczną popularność dzięki sprzedaniu ponad 75 000 sztuk i zatrudnieniu pięciu pracowników.

Misją napoju energetycznego Rejuvenation firmy Anna Cobb jest oferowanie ludziom „drugiej szansy na życie” poprzez odmłodzenie. Obecnie swoje produkty sprzedaje 275 sprzedawców detalicznych w całym kraju, w tym największe sklepy spożywcze, takie jak Harris Teeter i Kroger. Cobb pragnie, aby marka Renewal stała się powszechnie znana i podkreślała zdolność produktu do rewitalizacji organizmu.

READ  Kraje UE zgadzają się na rozszerzenie sankcji na cele białoruskie

Ben Osei, dyrektor ds. marketingu terenowego Jack Daniel’s, wyraził zaangażowanie marki we wspieranie start-upów prowadzonych przez osoby czarnoskóre. Stwierdził, że program „Nowe początki: liczą się” ma na celu promowanie rozwoju lokalnych przedsiębiorstw i zwiększanie świadomości na temat przedsiębiorstw będących własnością czarnych. Program, który rozpoczął się w 2020 roku, ma na celu wyrównywanie szans czarnoskórych założycieli dążących do osiągnięcia sukcesu biznesowego. Osei uznał wyzwania gospodarcze, przed którymi stoją czarnoskórzy przedsiębiorcy podczas pandemii, i podkreślił zaangażowanie Jacka Daniela w przezwyciężenie tych dysproporcji.

Powiązana zawartość: Dzięki corocznemu „otwartemu zaproszeniu” sprzedawcy detalicznego Beignet, będący własnością osób czarnoskórych, jest obecnie dostępny w 200 sklepach Walmart.