Infosys BPM we współpracy z IBM uruchomił w Polsce centrum sztucznej inteligencji i automatyzacji, które ma potencjał, by stać się siłą innowacyjną.
Aby uczcić 15-lecie działu zarządzania procesami biznesowymi Infosys, znanego jako Infosys BPM, firma uruchomiła dziś najnowocześniejsze centrum sztucznej inteligencji i automatyzacji w Infosys Business Experience Lounge w Polsce. Inicjatywa została uruchomiona we współpracy z IBM i oznacza dwa lata udanej współpracy między firmami, która doprowadziła do sukcesu klientów, tworzenia rozwiązań napędzających innowacje w środowisku chmury hybrydowej i nie tylko. Za pośrednictwem tego centrum firmy chcą zaprezentować swoje rosnące portfolio rozwiązań w zakresie danych i sztucznej inteligencji zaprojektowanych w celu automatyzacji i przyspieszenia podróży globalnych przedsiębiorstw w chmurze hybrydowej.
To centrum sztucznej inteligencji i automatyzacji pomoże firmom z różnych branż sprostać złożonym wyzwaniom związanym z procesami i zapewnić rozwiązania, w tym automatyzację. Pomaga to nie tylko zwiększyć produktywność i poprawić jakość obsługi klienta, ale także obniżyć koszty operacyjne.
Marcin Kaczyński, Country General Manager, IBM Polska i kraje bałtyckie, „IBM koncentruje się na dostarczaniu klientom i cenionym partnerom, takim jak Infosys, podstawowych możliwości potrzebnych do skalowania sztucznej inteligencji w biznesie. Jako dowód znaczenia strategii ekosystemu IBM, nowe Centrum sztucznej inteligencji obsługiwane przez IBM Watson w Łodzi zapewni znaczące wsparcie naszym wspólnym klientom w zakresie architektury cyfrowej”. gospodarkaa także nowe możliwości i wiedzę specjalistyczną w dziedzinie sztucznej inteligencji i chmury hybrydowej”.
Klienci mogą uzyskać dostęp do sztucznej inteligencji i zautomatyzowanych rozwiązań cyfrowych, takich jak IBM CloudPak for Data, IBM Watson Assistant i IBM Watson Discovery, IBM SaferPayments, IBM Blockchain, IBM Sterling Supply Chain itp. Infosys Korzyści z BPM, takie jak Infosys Inteligentne przetwarzanie dokumentów, Infosys analiza korelacji, Infosys Wielojęzyczna konwersacyjna sztuczna inteligencja, Infosys Rozrachunki płatne w chmurze
Kapil Jain, wiceprezes wykonawczy i dyrektor globalny ds. sprzedaży i możliwości korporacyjnych w Infosys BPM, powiedział: „Współpraca z IBM Watson pozwoli wykorzystać kompleksową ofertę chmury hybrydowej, solidne możliwości sztucznej inteligencji, specyficzne dla domeny przypadki użycia i funkcje biznesowe. , cyfrowa transformacja transformacji cyfrowej. Pomoże organizacjom lepiej rozwiązywać problemy, prowadząc do zwiększenia wartości biznesowej”.
„Totalny maniak jedzenia. Nerd zombie. Idol z przyszłości. Wichrzyciel. Badacz mediów społecznościowych”.
More Stories
Why InsFollowPro.com is the Best Place to Buy Instagram Likes
Jak obstawiać baseball u Rabona bukmacher
W ślad za Łotwą, Polska rozważa wprowadzenie zakazu importu rosyjskiego, białoruskiego zboża – Euractive