Logitech ogłosił linię akcesoriów do gier komputerowych zaprojektowanych tak, aby były bardziej uwzględniające płeć – i skierowane specjalnie do kobiet – niż jakiekolwiek z poprzednich wydań. Firmy nie powinny w 2022 r. próbować sprzedawać technologii konsumenckich według płci, a zamiast tego powinny rozpoznać szeroki zakres gustów i potrzeb materialnych konsumentów. Ale Logitech poszedł i zrobił to i tak.
Gadżety z gamy Aurora wyglądają świetnie, zwłaszcza dlatego, że są nowe – a nie tylko nowe kolory istniejących produktów. Ale poza kilkoma interesującymi funkcjami w całym pakiecie Aurora, nadal wygląda to na przypadek różowego podatku w pracy.
Dzięki najnowszej kolekcji akcesoriów do gier (i wielu droższym dodatkom, które można kupić w celu dostosowania), Logitech chce Cię poinformować, że teraz poznaje niereprezentowane kombinacje… te same, które w dużej mierze ignorowałeś przez lata .
Różne płcie lubią grać w gry i korzystać ze wszystkich potrzebnych akcesoriów, ale wiele firm peryferyjnych, w tym Logitech, poświęciło zbyt dużo czasu na projektowanie produktów dla bardzo specyficznego typu gracza: kogoś, kto ma większą niż przeciętną rękę i czuje się komfortowo za pomocą urządzeń peryferyjnych, ozdobiony ciemnymi kolorami i oświetleniem RGB.
Logitech powoli zdał sobie sprawę, że nie wszystko musi wyglądać tak, jakby pochodziło z biura IT lub Skąd wzięła się „estetyka gracza”?. Zacząłem robić akcesoria z Więcej zaokrąglonych kątów A wesoły Zabarwienie W ciągu ostatnich kilku lat. Grupa Aurora skupiła się bardziej na grach niż na zorientowanych na produktywność urządzeniach peryferyjnych, które wypuściła wcześniej. Tylko, że oprócz eleganckiego wyglądu opartego na marketingu „włączenia płci”, ta grupa ma nieprzystępne ceny i twierdzi, że ma zaskakująco niską żywotność baterii.
Szefem kategorii pod względem ceny i wspaniałych funkcji są słuchawki bezprzewodowe G735 w cenie 229,99 USD. Brzmi jak bardziej egzotyczna wersja G Pro X.Są one pokryte na biało diodami LED RGB, które śledzą kontur obracających się bulwiastych nauszników. Jak bardziej przystępna cena (50 USD lub więcej) Słuchawki bezprzewodowe G435G735 ma alfabet Braille’a na każdej bocznej broni, aby zaznaczyć od lewej do prawej, co jest świetną funkcją dostępu, którą powinno kopiować więcej firm. Logitech twierdzi, że projekt G735 jest bardziej wszechstronny, ponieważ może pomieścić mniejsze głowy i takie rzeczy, jak małe kolczyki i okulary. Chociaż jest to technicznie prawdziwe, to dziwne, że tak jest Widocznie Jego pozostałe słuchawki są przeznaczone wyłącznie dla osób o gigantycznych głowach i doskonałej wizji.
G735 oferuje podwójną łączność bezprzewodową, możliwość łączenia się przez 2,4 GHz i przesyłanie telefonu przez Bluetooth. Logitech twierdzi, że G735 może działać około 16 godzin z podświetleniem LED i przy 50% głośności. Większość słuchawek bezprzewodowych w dzisiejszych czasach oznacza przynajmniej całodzienną żywotność baterii, a to rozczarowująca liczba. Wyłączenie świateł wydaje się wydłużać żywotność baterii o około 56 godzin na jedno ładowanie.
Bezprzewodowy G715 za 199,99 USD wraz z przewodowym G713 za 169,99 USD to modele bez klucza, które są wyposażone w klawisze multimedialne, pokrętło głośności i pełny zestaw diod LED RGB. Oprócz podświetlenia pod każdym z podwójnych klawiszy PBT, mają one diody LED, które otaczają klawiaturę, aby emanować aurą. Logitech twierdzi, że w momencie zakupu będziesz mógł wybrać między dotykowymi, liniowymi lub klikanymi przełącznikami mechanicznymi GX.
G715 może łączyć się bezprzewodowo z kluczem sprzętowym Lightspeed 2,4 GHz lub przez Bluetooth. Logitech twierdzi, że na jednym ładowaniu można oczekiwać około 25 godzin pracy na baterii. Podobnie jak zestaw słuchawkowy, jest to podstawa długowieczności, biorąc pod uwagę jej wysoką cenę.
Wreszcie mysz bezprzewodowa G705 za 99,99 USD to pierwsza mysz, którą Logitech twierdzi, że jest „celowo” zaprojektowana dla graczy o małych dłoniach. Pod jednym kątem wygląda jak zwykła mysz do gier, ale pod kątem odsłaniającym dwa przyciski kciuka wygląda bardziej jak ergonomiczna mysz z otaczającą ją podpórką na kciuk. Ma czujnik „game-grade” (dokładny czujnik nie został potwierdzony przez Logitech przed publikacją) o czułości do 8200 DPI i może wytrzymać do 40 godzin z włączonymi diodami LED. Ta żywotność baterii nie jest świetna. Jeśli wygląda na to, że uderzam martwego konia, to dlatego, że tak.
Akcesoria firmy Logitech rzadko są dostępne w przystępnej cenie, a seria Aurora nie jest wyjątkiem. Będzie Cię to kosztować 499,97 USD (zakładając, że kupiłeś przewodowy G713, a nie 30 USD więcej G715), aby kupić każdy z trzech, ale dlaczego na tym poprzestać? Są też dodatki do zakupu!
- G735 jest dostępny w kolorze białym, ale możesz kupić mikrofon w innym kolorze w połączeniu z dwoma słuchawkami dousznymi (w kolorze różowym lub neonowozielonym) za 20 USD.
- W przypadku klawiatur możesz kupić górne płytki dowolnej klawiatury za 20 USD i nie zapomnij o zestawie nasadek klawiszy 40 USD.
- W przypadku myszy można kupić dwa akcesoria, w tym podkładkę pod mysz 15,75 x 18 cali za 29,99 USD i futerał w kształcie serca za 40 USD na zestaw słuchawkowy G735 i mysz G705.
- Jeśli zasubskrybujesz bogatą ofertę Logitech i kupisz po jednym z każdego dodatku, zapłacisz co najmniej 649,97 USD.
Wiele firm technologicznych, w tym Logitech, lubi wyjaśniać prasie, że każdy z ich nowych gadżetów jest produktem ubocznym takich samych badań użytkowników, testów i współpracy z grupą docelową, jak gdyby były to składniki, które zapewnią doskonały produkt z prawdziwy kąt. Zespół stojący za tą grupą wydawał się być podekscytowany ideą, że ich nowe produkty sprawią, że niektórzy ludzie poczują się widoczni i szczerze mówiąc, to super. Projekt, który zbytnio koncentruje się na jednej, bardzo konkretnej grupie, sprawia, że produkty są zbędne i potencjalnie nieodpowiednie. Logitech produkuje myszy do gier dla małych rączek i słuchawki do noszenia z okularami to dobre rzeczy. Sprawienie, by gra była mniej odosobniona, to bardzo dobra rzecz.
Ale to żywotność baterii wygląda źle – bo Logitech nie chce rozwiązywać problemu małych gadżetów, które wymagają mniej miejsca na baterie – to jest problem. Problemem jest wysoka cena.
Jeśli Twoja grupa docelowa nie może sobie pozwolić na produkt lub używać go przez ten sam czas na coś tańszego, jak bardzo jest on wszechstronny lub dostępny?
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro