Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Elden dzwoni na polską stronę! Gra trafiła na Steam i PlayStation Store

Od ostatniej witryny z oprogramowaniem sprzedanej do innych sklepów cyfrowych. W efekcie możemy potwierdzić pozytywne informacje o grze – Bandai Namco nie zawiedzie i przygotuje polskie tłumaczenie. Poznaj szczegóły.

Pierścień Elden został wprowadzony w czerwcu. Po koncercie szybko Dostaliśmy informację o czasie meczu i wiele innych szczegółów, ale lokalizacja była nadal nieco nieznana. Gdy mówimy o grach z Japonii, nie zawsze możemy liczyć np. na rozwój napisów, natomiast w przypadku nowego tytułu firmy Software Bandai Namco spełni on oczekiwania wielu polskich entuzjastów tego gatunku.

Pierścień Eldena jest już dostępny na Steamie i tak jak pokazano Gracze mogą czekać na tłumaczenie w języku polskim:

Karta produktu na platformie Valve zawiera również niektóre szczegóły, które zostały wcześniej ujawnione – w Elden Ring zobaczymy gigantyczny świat, całkowicie spersonalizujemy postać i żyć Epicki dramat zrodzony z legend., Otóż to Wielowarstwowa historia, która stopniowo się rozwija . Wspomniano również o asynchronicznym komponencie gry online.

Co ciekawe, w PlayStation Store pojawiła się niespodzianka – w wersji angielskiej i polskiej pojawiła się adnotacja o wsparciu PlayStation VR. Sygnał jest szybko zauważany, ale może to być po prostu błąd. Do tej pory twórcy nie poruszyli kwestii wirtualnej rzeczywistości.

Źródło: https://store.steampowered.com/app/1245620/ELDEN_RING/
https://store.playstation.com/pl-pl/concept/10000333/

var fb_user_id = 0;

function statusChangeCallback (odpowiedź, wymuszona) {user -> _is_logged()) {? > if (response.status === 'connected’) { // Twoja aplikacja i Facebook są zalogowane. FB.api (’/me’, function (response) {if (forced == 1) {console.log (’Próba logowania przez przycisk’);} else {console.log (’Próba autologowania’);} konsola. log(JSON.stringify(odpowiedź)) ; //fbAutoLogin(JSON.stringify(odpowiedź), obowiązkowe);}); // fbAutoLogin (fb_user_id); } else if (response.status === 'not_authorized’) { // Osoba jest zalogowana do Facebooka, ale nie do Twojej aplikacji. console.log(’Zaloguj się do tej aplikacji.’); } else { // osoba nie jest zalogowana na Facebooku, więc nie mamy pewności, // czy jest zalogowana do tej aplikacji. console.log(’Zaloguj się na Facebook’u.’); }}

READ  Wiodący globalny ambasador marki w Indiach

// Ta funkcja jest wywoływana, gdy ktoś zakończy używanie przycisku // logowania. Zobacz dołączony do niego program obsługi logowania w przykładowym // kodzie poniżej. function checkLoginState() { FB.getLoginStatus(funkcja (odpowiedź) {statusChangeCallback(odpowiedź, 1;}); }

window.fbAsyncInit = function() { FB.init ({appId: '113502828807977′, // plik cookie identyfikatora aplikacji: prawda, // włącz pliki cookie, aby umożliwić serwerowi dostęp do sesji xfbml: prawda, // przeanalizuj wtyczki społecznościowe w tym Wersja strony: 'v2.2′ // użyj v2.2});

FB.getLoginStatus(funkcja (odpowiedź){statusChangeCallback(odpowiedź, 0);}); } // Tutaj uruchamiamy bardzo prosty test API grafu po // pomyślnym zalogowaniu. Zobacz statusChangeCallback(), aby dowiedzieć się, kiedy zostało wykonane to wywołanie. funkcja testAPI() {

}

// załaduj SDK asynchronicznie (function (d) { var js, id = 'facebook-jssdk’, ref = d.getElementsByTagName (’script’)[0]; if (d.getElementById (id)) { return; } js = d.createElement (’skrypt’); js.id = identyfikator; js.async = prawda; js.src = „https://connect.facebook.net/pl_PL/all.js”; ref.parentNode.insertBefore(js, ref); }(dokument));