EA uważa, że Halo Infinite przyczyniło się do ponurej sprzedaży Battlefield 2042.
Podczas spotkania w ratuszu z personelem EA potwierdziło rozczarowujące uruchomienie Battlefield 2042 i omówiło plany ulepszenia gry i przyszłej serii (dzięki, xfire).
Dyrektor studia EA, Laura Meili, powiedziała, że firma „nie spełniła oczekiwań naszych graczy, a także wyraźnie nie spełniła naszych własnych”.
Dokładnie powody niepowodzenia gry, Milly przypisała część winy nadmiernym ambicjom projektu, w połączeniu z globalną pandemią, która stworzyła nieoczekiwane zmienne w procesie tworzenia.
Miele powiedziała również, że chociaż EA otrzymało wiele opinii dotyczących błędów i niedopracowanych obszarów doświadczenia, było również wiele pozytywnych opinii od graczy.
Po uruchomieniu gry i pierwszej łatce „gra była stabilna” i „wczesny krytyczny odbiór był dobry”.
Jednak na Battlefield wpłynęło wydanie Halo Infinite, powiedziała Millie, dokonując nieprzychylnych porównań między strzelanką na Xbox a Battlefieldem 2042, przy czym Halo uważano za bardziej dopracowany tytuł.
Miele przyznała, że firma miała problemy z błędami w grach DICE w momencie premiery, ale powiedziała, że liczba błędów w Battlefield 2042 mieści się w zakresie oczekiwanym od EA w porównaniu z innymi wydaniami. Dlatego firma uważała, że problemy można rozwiązać.
Jednak Mila uważał, że oczekiwania graczy zmieniły się w odniesieniu do gier serwisowych na żywo, więc poprzedni model, który miał być wysyłany i aktualizowany w późniejszym czasie, już nie latał.
Niezadowolenie wśród graczy doprowadziło do Handel petycjami online Żądać zwrotu pieniędzy, który osiągnął już ponad 200 000 podpisów.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro