Streamer Disney+ przyciągnął ponad 1,9 miliona widzów w ciągu tygodnia od premiery w Polsce, według danych zebranych przez Nielsen.
Według danych Nielsen Media widzowie często oglądają treści ze strony Disney+ na dużych ekranach – telewizorach lub komputerach/laptopach – a ponad 81% widzów tej witryny korzysta z tych urządzeń.
Ponad 1,2 miliona widzów obejrzało treści wideo Disney+ w telewizji, a prawie 430 000 widzów obejrzało je na ekranach komputerów.
Widzowie spędzają średnio 1 godzinę 13 minut na oglądaniu filmów w serwisie dziennie.
Według danych strumieniowych Nielsena, Disney+ miał 1,9 miliona widzów w ciągu pierwszych siedmiu dni. To oznacza około 700 000 więcej osób niż konkurencyjne urządzenie do przesyłania strumieniowego HBO Max w ciągu pierwszych siedmiu dni po marcowej premierze.
„Polscy widzowie byli bardzo zainteresowani wypróbowaniem nowych treści oferowanych przez Disney+, a już w dniu premiery z prezentacji wideo platformy skorzystało blisko 400 000 widzów. Widzowie, którzy zdecydowali się obejrzeć treści na platformie, powiedział Michał Buszko, Dyrektor ds. pomiarów zaawansowanych w firmie Nielsen. Oglądają go średnio przez 1 godzinę 13 minut dziennie, czyli powyżej średniej oglądalności platform wideo OTT”.
„Z punktu widzenia przyzwyczajeń widza, serwis ma podobny rytuał, jak inne serwisy SVOD, takie jak Netflix czy HBO Max: widzowie wolą oglądać go na dużych ekranach i spędzać z nim znacznie więcej czasu w weekendy. Będziemy podekscytowani aby kontynuować dalszy rozwój tej usługi przesyłania strumieniowego”.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Kto gra Sookie w serialu aktorskim „Avatar: Ostatni władca wiatru”?
Kinopolis – Festiwal Filmów Polskich w Dublinie (7-10 grudnia) – Polska w Irlandii
Wstyd: Więzy rodzinne rapu i Cyganów w dramacie Netfliksa – Romea.cz