Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

DAZN ogłasza nowe globalne partnerstwo ze Snapchat

DAZN, wiodąca globalna platforma transmisji sportowych, ogłosiła nowe globalne partnerstwo ze Snapchat, które zapewni fanom na całym świecie nieprzerwane treści bokserskie przez cały rok, od dostępu za kulisy i filmów, po najważniejsze walki i oryginalne funkcje, do innych nagromadzeń. Treść przed flagowym harmonogramem bitew DAZN. Po raz pierwszy fani sportu na całym świecie będą mogli cieszyć się cotygodniowymi treściami bokserskimi na Snapchacie przez cały rok.

Nowy program „DAZN Fight Week” będzie miał światową premierę na platformie Snapchat Discover na całym świecie 31 sierpnia, z nie mniej niż 18 nowymi odcinkami w przyszłym roku w tygodniach poprzedzających największe walki. Wszystko zaczyna się od nadchodzącego wydarzenia 4 września, podczas którego odbędzie się drugi mecz, w którym brytyjski wojownik Josh Warrington będzie chciał zemścić się na Meksykaninie Mauricio Lara, podczas gdy wcześniej tej nocy irlandzka gwiazda Katie Taylor będzie bronić swojej niekwestionowanej korony przed słabszym Amerykaninem Jennifer. Han na wspólnym wydarzeniu.

„DAZN Fight Week” będzie zawierał powtarzające się segmenty, w tym:

„Mistrz jest tutaj” – ranking największych mistrzów boksu wszech czasów
„Walka ZN” – bokserski program informacyjny, który zawiera aktualizacje dotyczące walk, wydarzeń z obozów bojowych i podsumowania dotyczące nadwagi
„Porozmawiaj ze swoim ****!” – Kompilacja najlepszych, najbardziej dramatycznych klipów audio i brudnych rozmów z całego tygodnia walki

Ponadto DAZN będzie zawierał całoroczne cotygodniowe najciekawsze momenty na Snapchacie – co tydzień, przez co najmniej 52 odcinki w ciągu 52 tygodni, niekończące się skróty z najlepszych walk, wojowników i momentów. Nie tylko umacnia to DAZN jako źródło wszystkich rzeczy związanych z boksem, ale także wzmacnia widzów sportowych jako globalnego domu boksu we wszystkich jego stale rozwijających się kanałach – w tym partnerów takich jak Snapchat, którzy docierają do młodszych, bardziej zaangażowanych publiczność.

READ  Podgląd: Argentyna vs Meksyk — prognozy, wiadomości o drużynie, składy

Wreszcie, już 4 września, „DAZN Fight Night” to specjalna część najbardziej wyczekiwanych wydarzeń, zawierająca najważniejsze wydarzenia z wieczornej akcji na żywo, nagrania zza kulis, ekskluzywny dostęp do samych wojowników oraz pełne podsumowanie Tygodnia Walki.

Global New Deal pojawia się po udanym krótkoterminowym partnerstwie w zakresie treści US Boxing w 2019 roku, w którym zaangażowały się miliony użytkowników Snapchata. Opierając się na tym początkowym sukcesie i niedawnej globalnej ekspansji DAZN, to wzmocnione partnerstwo obejmie co najmniej 70 odcinków dostępnych dla widzów na całym świecie w przyszłym roku.

„To partnerstwo jest kolejnym przykładem tego, że DAZN nieustannie stara się dotrzeć do nowych odbiorców w innowacyjny sposób, w ramach szerszej misji angażowania nowych fanów na ich częstych kanałach, jednocześnie rozwijając sport boksu na całym świecie” – powiedział Joseph Markowski, wiceprezes wykonawczy DAZN. . Snapchat jest idealnym partnerem dla DAZN, aby połączyć siły, aby dotrzeć do nowej generacji potencjalnych fanów boksu, którzy nie mogą się doczekać, aby od razu zakochali się w tym sporcie. Niezależnie od tego, czy będą to najciekawsze momenty nocnej walki, filmy zza kulis czy rankingi najlepszych, te nowe programy będą miejscem, w którym użytkownicy Snapchata będą mogli dogonić najlepszych w boksie na całym świecie”.

Oglądaj DAZN na Snapchacie tutaj: https://www.snapchat.com/discover/DAZN/8298301517