Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

CryptoCom kupuje przestrzeń reklamową na Super Bowl 2022 jako ostatni duży komercyjny ruch w tym roku

Crypto.com nie powstrzymuje ambicji ekspansji w Stanach Zjednoczonych i postanowił zamknąć rok dużą kampanią reklamową.

Trzecia co do wielkości giełda w ekosystemie, według danych Coingecko, w ciągu dwóch miesięcy, po wykupieniu powierzchni reklamowej na słynny Super Bowl – najważniejszy w kraju rozgrywka futbolu amerykańskiego – będzie miała miejsce premium na wszystkich amerykańskich ekranach telewizyjnych w lutym 2022 r.

Z perspektywy czasu, Super Bowl 2021 zdobył ocenę 96,4 miliona widzów, a liczba ta była najniższą oglądalnością w ciągu ostatnich 14 lat. Oficjalny rząd USA Szacunki W kraju mieszka 332 396 263 osób. Innymi słowy, prawie jedna trzecia stanu odnotowała najgorszy występ podczas Super Bowl w ciągu ostatnich 14 lat.

Super Bowl to tylko „jeden krok” dla Crypto.com

Nie ma konkretnych informacji o tym, ile Crypto.com zapłacił za swoją przestrzeń reklamową, ale według Informacja Prezentowany przez The Wall Street Journal, NBCUniversal sprzedaje część Comcast Corp. , 30 sekund przestrzeni reklamowej w grze to około 6,5 miliona dolarów — o milion dolarów więcej niż koszt zamówienia w zeszłym roku.

To nie jest najbardziej ambitna gra firmy. W połowie listopada Crypto.com zapłacił 700 milionów dolarów za prawa do nazwy Staples Center. Teraz oficjalna nazwa stadionu drużyny koszykówki Los Angeles Lakers to Crypto.Com Arena. Wcześniej firma FTX kupiła prawa do nazwy stadionu Miami Heats.

Oprócz NHL i NBA, Crypto.com sponsorował Coppa Italia, Conmebol, Paris Saint-Germain, Formułę 1, a nawet UFC.

Marketing sportowy wydaje się być ważny dla ekspansywnej wizji Crypto.com. Dyrektor ds. marketingu firmy, Stephen Kalevowitz, powiedział, że zakup reklamy Super Bowl spełnił wizję firmy dotyczącą inwestowania w zwiększanie świadomości marki:

„Kryptografia jest naprawdę dla każdego. Wchodzenie w różne dyscypliny sportu pozwala mi dotrzeć do każdego, gdziekolwiek się znajduje. Super Bowl to tylko kolejny krok w tym kierunku, masa jest taka, jaka jest.”

Koszt wielkości

Rozszerzona strategia Crypto.com opłaciła się. W 2021 r. token giełdy, CRO, wzrósł o ponad 1600% od początku roku do ATH w listopadzie.

READ  Oto ilu fanów zakończenia znalazło się w „W kosmosie z Markiplierem”
Świece CROUSD 1 miesiąc. Zdjęcie: Tradingview

Mówiąc dokładniej, listopadowa świeca miesięczna oznaczała największy wzrostowy ruch od czasu wprowadzenia tokena, a wszystko to w dużej mierze napędzane przez przejęcie praw Staples Center wraz z mnóstwem pozytywnych ogłoszeń – i ogólnym trendem odbicia cen rynkowych.

Ale oprócz ceny tokena model biznesowy Crypto.com rośnie wykładniczo; W rzeczywistości dyrektor generalny Crypto.Com postawił sobie za cel dostanie się do pierwszej dwudziestki największych marek na świecie w ciągu najbliższych pięciu lat, konkurując bezpośrednio z firmami kalibru Apple i Nike.

A jeśli zapłacenie 6 milionów dolarów za 30-sekundową reklamę przyczyni się do osiągnięcia tego celu, niech tak będzie.

Oferta specjalna (sponsorowana)

Binance Free 100 $ (Exclusive): Użyj tego linku, aby zarejestrować się i otrzymać 100 $ za darmo i 10% zniżki na Binance Futures w pierwszym miesiącu (Zainteresowania).

Oferta specjalna PrimeXBT: Użyj tego linku, aby się zarejestrować i wprowadź kod POTATO50, aby otrzymać darmowy bonus 50% przy każdym depozycie do 1750 $.