Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Colliers obsługuje powierzchnię magazynową klasy A dla Metro Brands Limited

Colliers India, wiodąca firma zajmująca się zróżnicowanymi usługami profesjonalnymi i zarządzaniem inwestycjami, niedawno udostępniła powierzchnię magazynową klasy A wykonywaną na zamówienie (BTS) w Bombaju dla Metro Brands Limited (MBL), jednego z największych sprzedawców detalicznych obuwia i akcesoriów. w Indiach. Znana jako jedna z „ikonicznych marek Indii”, MBL prowadzi ponad 800 sklepów w ponad 180 indyjskich miastach.

Wraz ze zmianą czasów rozwiązania w zakresie przechowywania również znacząco ewoluowały, szczególnie w ostatniej dekadzie. Głównymi czynnikami przyczyniającymi się do tej zmiany są zmieniająca się dynamika klientów, postęp technologiczny, zmiany demograficzne w popycie i podaży oraz rozprzestrzenianie się handlu elektronicznego. MBL dostrzegł potrzebę działania na najwyższej klasy przestrzeni i wyznaczył Colliers do zidentyfikowania nowoczesnych, dobrze wyposażonych przestrzeni, które oferowałyby większą przestrzeń nad głową, większą nośność podłogi, zaawansowane systemy podłogowe, zautomatyzowany sprzęt do transportu materiałów, solidne protokoły bezpieczeństwa przeciwpożarowego i czysty system . środowisko.

Po przeprowadzeniu analizy rynku i uzyskaniu jasnego zrozumienia wizji MBL oraz jej obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych, eksperci Colliers zaproponowali przestrzeń BTS zamiast tradycyjnej przestrzeni, ze względu na oferowaną efektywność kosztową i elastyczność. Największy deweloper w Bhiwandi, RK Builders Group, który z sukcesem oddał do użytku ponad 7,5 miliona stóp kwadratowych, a obecnie ma w budowie ponad 2,5 miliona stóp kwadratowych magazynów klasy A, zaprojektował i dostarczył ten projekt dla MBL.

W pełni zmontowana nieruchomość posiada dedykowany budynek MBL i konstrukcję o wysokości 15 metrów, która ułatwi automatyzację i integrację najnowocześniejszych technologii. Zaangażowana w rozwój swojej działalności w Indiach i zgodnie ze swoimi planami ekspansji, marka potwierdziła pięcioletni okres obowiązywania umowy; To największa powierzchnia zajmowana przez indyjską firmę obuwniczą.

Według najnowszego raportu Industrial Snapshot za IV kwartał 2023 r. opublikowanego przez Colliers, aktywność najmu w sektorze przemysłowym i magazynowym stale rośnie, a w 2023 r. sektor ten odnotował całkowitą absorpcję na poziomie 25 mln stóp kwadratowych, co oznacza wzrost o 2% rok do roku. W roku finansowym 2023 najbardziej aktywnym mikrorynkiem był Bhiwandi Market w Bombaju, który stał się jednym z najbardziej preferowanych rynków magazynowych ze względu na swoją strategiczną lokalizację, stabilne czynsze i bliskość głównych centrów miast Thane i Bombaju.

READ  Kanadyjska Agencja Kosmiczna udostępnia zdjęcie krateru księżycowego sprzed 108 milionów lat wraz z drogami i budynkami. Internauci wchodzą w interakcje

„Sektor detaliczny ożywia się wraz z pojawieniem się nowego popytu na rynku, biorąc pod uwagę lepszy dochód na mieszkańca i duży apetyt na wyższy styl życia. Byliśmy w stanie dokładnie zrozumieć plany rozwoju biznesowego klienta i opracować strategię dotyczącą nieruchomości, która zapewni długoterminowe zyski.Sektor magazynowy rozwija się szybko dzięki przyjęciu nowych technologii, unowocześnionej infrastrukturze i płynniejszemu działaniu.

Jestem dumny z zespołu, który zidentyfikował szereg dogodnie zlokalizowanych, dobrze wyposażonych przestrzeni, a ostatecznie pomógł firmie negocjować i obsługiwać wybraną przestrzeń. Z niecierpliwością czekamy na bliską współpracę z Metro Brands i oferowanie naszych usług w celu zaspokojenia ich przyszłych potrzeb biznesowych. mówi Vijaya Ganesh, dyrektor generalny ds. przemysłu i logistyki w Colliers India.

Kushal Parekh, dyrektor finansowy Metro Brands Limited, powiedział: „Zgodnie z naszą wizją agresywnego rozwoju, nieustannie staramy się zwiększać nasze możliwości operacyjne i zapewniać naszym klientom usługi na światowym poziomie. Doświadczenie Colliers w zakresie nieruchomości odegrało kluczową rolę w zabezpieczeniu powierzchni magazynowej dostosowanej do naszych potrzeb. Ten strategiczny krok wzmacnia nasze zaangażowanie w jakość i wydajność, pozwalając nam sprostać rosnącym wymaganiom naszej działalności.

W rodzinie MBL rozkwitło wiele marek, w tym kultowe indyjskie marki, takie jak Metro Shoes, Mochi i Walkway, oraz popularne globalne opcje, takie jak Crocs i FitFlop. Firma ogłosiła niedawno także strategiczne partnerstwo z amerykańskim gigantem obuwniczym Foot Locker, a mając już na pokładzie Filę, MBL jest gotowe podnieść kulturę odzieży sportowej w Indiach.