Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Biegacz Meta i Shopify podczas rejsów Amazon;  Xandr dodaje grupę nowych partnerów danych

Biegacz Meta i Shopify podczas rejsów Amazon; Xandr dodaje grupę nowych partnerów danych

Biegacz Meta i Shopify podczas rejsów Amazon;  Xandr dodaje grupę nowych partnerów danych

Oto dzisiejszy raport informacyjny AdExchanger.com… Chcesz to za pośrednictwem poczty e-mail? Udział tutaj.

kształt lub sklep

Parallel News zwiększa ogromną przewagę komparatywną Amazona i jego działalności reklamowej nad Facebookiem i Shopify w następstwie ogromnej zmiany prywatności danych w Apple.

Od lat krążą plotki, że Facebook stara się przejąć Shopify, Informacja raporty. Ale obie firmy są teraz na czele, ponieważ Shopify nie będzie płacić swoim sprzedawcom za udostępnianie danych klientów między dwiema platformami. Setki tysięcy (jeśli nie miliony) sprzedawców Shopify mają konta biznesowe na Facebooku, które swobodnie i łatwo łączą się z ich kontami Shopify.

Integracje Shopify z Facebookiem i Instagramem mogą być kołem ratunkowym dla Meta, ponieważ próbuje uzyskać dostęp do danych, które posiadała wcześniej, w celu śledzenia potencjalnych klientów i optymalizacji kampanii na podstawie zakupów. Ale Shopify nie chce płacić swoim sprzedawcom za rejestrację, przynajmniej nie tak agresywnie, jak chciałaby Meta.

Tymczasem Amazon ogłosił produkt o nazwie „Kup z Prime„Dla sprzedawców i wydawców, którzy mogą sprzedawać przedmioty objęte Prime Shipping z ich własnych witryn. Korzysta z Amazon Pay (więc Amazon nadal ma dane o zakupach) i realizacji Amazon. Jest to również metoda rejestracji w Amazon Prime, ponieważ użytkownicy muszą być członkami Prime mimo że zakup został dokonany z Amazon.

Xandr Data Partners Party

Platforma do analizy danych Xandr (wkrótce rozwiązanie Microsoft Advertising, jeśli przejęcie wykaże zgodę urzędu antymonopolowego) ogłaszać Planuje współpracować z dużą liczbą dostawców pomiarów telewizyjnych, w tym VideoAmp, Comscore, Samba TV, EDO, TVision i 605.

Pomiar reklamy telewizyjnej przechodzi drastyczną zmianę w dużej mierze dzięki rozwojowi CTV. Ale Xandr ma na myśli liniowe polecenie oparte na danych.

Zakupy telewizji liniowej są głównie obsługiwane na podstawie tradycyjnych pokazów dla odbiorców, takich jak kobiety w wieku 25-45 lat.

READ  Gdyby świat był sceną, graj dalej - Aktualności

Ale w ciągu ostatnich kilku lat nastąpił „ruch” [toward] „Wykorzystywanie danych do raportowania zakupów linii” – powiedział AdExchanger Mark Mitchell, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Xandr. „Kierowanie na odbiorców może nadal stanowić niewielki procent łącznych liniowych wydatków na reklamę, ale to [ratio] Rośnie co roku. „

Xandr wie, że kupujący muszą również kierować reklamy na różne ekrany, dlatego Mitchell mówi, że w następnej kolejności firma skupi się na możliwościach CTV i OTT.

Jednak Xandr przysięga neutralność w telewizyjnych wojnach altcoinowych.

Agencje i programiści walczą o „jeden lub dwa różne konie do pracy”, mówi Mitchell. „Ale w ogóle nie chcemy brać udziału w tej grze. Chcemy, aby nasze pozycjonowanie na rynku było neutralne w stosunku do zestawów danych, z których chcą korzystać klienci.”

Brak równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

Ankiety zlecane przez sprzedających zwykle mówią więcej o sprzedającym niż ankieta.

Tak jest z pewnością w przypadku badania Forrester sponsorowanego przez Microsoft Advertising i Opublikowano wczoraj Datowanie narodzin „codziennego konsumenta”.

Kiedy w 2020 roku dni robocze ludzi przeniosły się do trybu online lub do ustawień hybrydowych, nie oznaczało to tylko większej liczby wirtualnych spotkań.

A według bloga Microsoft Advertising: „Zakupy i usługi również radzą sobie dobrze”. „Dostarczono artykuły spożywcze i samochody, ćwiczenia i zajęcia medytacyjne odbywały się na żądanie, a cyfrowe happy hours pojawiły się i zniknęły”.

Chodzi o to, że listy rzeczy do zrobienia, które dominują w naszym życiu domowym – artykuły spożywcze, artykuły domowe i planowanie podróży – połączyły się w listę rzeczy do zrobienia w ciągu dnia pracy. Tak więc, gdy ludzie mają przerwę w pracy, może to być wyjątkowa okazja, aby skłonić ich do wybrania się na wycieczkę do sklepu spożywczego lub dokonania zakupu online.

Ma sens… ale dlaczego Microsoft miałby się tym przejmować?

READ  Fundacja Naukowa klasyfikuje koty jako „inwazyjny gatunek obcy”

Kto by pomyślał, ale okazuje się, że Microsoft jest największym na świecie dostawcą oprogramowania dla pracowników na co dzień i bardzo dobrze wie, jak i kiedy ludzie pracują (lub pracują niewiele) zdalnie.

Ale czekaj, jest więcej!

Wewnątrz nowej aplikacji mobilnej subskrypcji The Economist. [Digiday]

Firmy tracą Twoje dane, a potem nic się nie dzieje. Czy powinniśmy zaostrzyć konsekwencje naruszenia danych? [Vox]

CNN+ zamyka się… niecały miesiąc po wprowadzeniu na rynek. [Variety]

Stagwell przejął polską agencję e-commerce Brand New Galaxy. [MediaPost]

Dept podwaja swoją obecność w USA dzięki przejęciu 3Q Digital. [The Drum]

Netflix Animation Cleared: Twórcy przenieśli się do Netflix z bezprecedensową swobodą twórczą. Teraz spotykają się z zupełnie inną rzeczywistością. [The Wrap]

Jesteś Najemcą!

Postclick awansuje Hunter Sunrise na stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds. marketingu. [release]

Dzięki Sharethrough Ben Skinazi został pierwszym dyrektorem ds. marketingu. [release]