Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

5 solidnych zasad sieciowych, których należy zawsze przestrzegać na LinkedIn

5 solidnych zasad sieciowych, których należy zawsze przestrzegać na LinkedIn

Opinie wyrażone przez przedsiębiorca Akcjonariusze są sami.

W samych Stanach Zjednoczonych na LinkedIn jest ponad 180 milionów użytkowników, z ponad 774 milionami kont użytkowników w 200 krajach na całym świecie. Cztery osoby na minutę znajdują pracę za pośrednictwem platformy, a między profesjonalistami nawiązywane są niekończące się połączenia.

Potencjał jest tak duży, a skuteczna komunikacja to nazwa gry na LinkedIn. Kuszące jest, aby od razu zanurkować, aby wziąć udział w całej ekscytującej akcji, ponieważ skonfigurowanie i uruchomienie profilu nie zajmuje dużo czasu.

Istnieją jednak pewne zasady i wytyczne dotyczące wyjątkowej profesjonalnej platformy społecznościowej i ważne jest, aby pamiętać o nich podczas łączenia się z innymi. Wdrożenie i przestrzeganie kilku podstawowych zasad na stronie nie tylko doprowadzi do wysokiej jakości komunikacji, ale także zapewni, że Twój profil zostanie odpowiednio potraktowany.

1. Nie wysyłaj spamu

Najłatwiejszym sposobem na zmniejszenie wartości swojego profilu LinkedIn jest podjęcie działań mających na celu napotkanie spamu. Może to oznaczać wysyłanie ogólnych wiadomości do wszystkich nowych połączeń, które są łatwe do zauważenia przez osoby mające doświadczenie z platformą. Możesz tego uniknąć, upewniając się, że Twój zasięg ma przynajmniej pewną personalizację, ponieważ pokazuje, że przeprowadziłeś pewne badania.

Inną formą spamu jest oznaczanie współpracowników w postach, które nie są dla nich istotne. Tagi są świetnym narzędziem, jeśli są używane poprawnie, ale gdy są wykonywane masowo, mogą wydawać się bezosobowe i denerwujące.

Idealnie, Twoje prośby, wiadomości i tagi powinny być skierowane do osób, które mogą Ci pomóc, i tych, którzy mogą Ci pomóc. Konta oznaczone jako spam mogą istnieć ograniczone lub zabronioneDlatego skupiając się na jakości, a nie na ilości, możesz uniknąć tej nienawistnej klasyfikacji.

Związane z: Jak nie być spamerem podczas marketingu swojej firmy

READ  DNV odpowiedzialny za certyfikację polskich morskich farm wiatrowych

2. Zadbaj o profesjonalizm

Zaskakująco często zdarza się, że niektórzy używają LinkedIn w nieprofesjonalny sposób, a dla tych, którzy poważnie myślą o rozwijaniu swojej kariery, jest to ogromny błąd. Oznacza to upewnienie się, że Twój cel komunikacji zawsze ma cel zawodowy, a nie osobisty. Bez wątpienia LinkedIn ma aspekt społeczny, ale to nie znaczy, że komentowanie czyjegoś wyglądu, polityki lub osobistej historii jest uczciwą grą.

Zachowaj poufność i traktuj wszystko, co robisz na platformie, jako dość publiczne i pamiętaj, że wszystkie Twoje interakcje powinny dotyczyć celów zawodowych.

Jeśli nie jest to coś, co możesz powiedzieć w biurze i konfrontując się z kimś, nie ma potrzeby zapisywania tego w Internecie. Trzymając się tej wytycznej, możesz uniknąć postawienia się w niebezpiecznej sytuacji, która ostatecznie obniży wartość Twojego profilu i perspektyw zawodowych.

3. Bądź miły, ale konstruktywny

Bycie miłym w interakcjach na LinkedIn ma wiele zalet, a bardzo niewiele wad. Ludzie współpracują ze sobą lepiej, gdy członkowie są mili, jak słynie z Google 2012 Projekt artysty badanie. Zasadniczo, gdy ludzie są dostatecznie pewni, że mogą wyrażać swoje opinie bez obawy przed konsekwencjami, pomysły zaczynają płynąć swobodniej, a produktywność wzrasta.

Nie oznacza to, że musisz się uśmiechać i zwodniczo kiwać głową przy każdym poście, możesz i oczywiście powinieneś krytykować komentarz lub post, kiedy uważasz, że jest to konieczne. Jednak robienie tego bez kłującego lub złośliwego tonu działa cuda zarówno dla twojej społeczności, jak i całej rozmowy.

Nie ma nic do zyskania z pozostawiania negatywnych komentarzy lub wiadomości na LinkedIn. Ogólna tendencja LinkedIn polega na tym, że im jesteś milszy, tym bardziej prawdopodobne jest, że ludzie będą chcieli z tobą wchodzić w interakcje.

Związane z: Jak być miłym facetem, który nigdy się nie kończy

READ  Polski e-commerce: trzy główne strategie nawigacyjne

4. Zaoferuj wartość przed złożeniem zamówienia

Po wyjściu z bramy z nowym połączeniem najlepiej zaoferować coś wartościowego przed zamówieniem jakichkolwiek usług. Może to być prosty komplement, wgląd w ich branżę, a nawet zaproszenie na wydarzenie. Zrób to swobodnie i staraj się nie od razu odpowiadać na twoją prośbę, ponieważ może to nieco zepsuć proces komunikacji.

Rozważ nadanie wartości swoim komunikacjom jako pewnego rodzaju inwestycję i gest dobrej woli bez zobowiązań. To rozpoczyna relację w pozytywnym tonie i prawdopodobnie doprowadzi do bardziej produktywnego połączenia dla obu stron.

5. Polski przed wysłaniem

Niezależnie od tego, czy chodzi o twoją stronę, twoje doświadczenie zawodowe, czy nowy artykuł, który planujesz opublikować, ważne jest, aby ulepszyć wszystko, co publikujesz. Jest to trochę skomplikowane, ponieważ większość profili w dzisiejszych czasach zawiera statystyki, akronimy i zakresy czasowe, co czyni je nieco bardziej skomplikowanymi niż zwykłe zdania. Dlatego są to obszary, w których przebywa najwięcej ludzi dotykać.

Prosta literówka nie zaleje Twojego profilu, ale powtarzanie błędów może obniżyć Twój status w oczach innych. Posprzątaj wszystko i uzyskaj spójność w swoim profilu. Lepiej poświęcić kilka minut więcej na polerowanie, niż zrobić pochopny i źle skonstruowany słupek.

LinkedIn to platforma, która może błyskawicznie połączyć profesjonalistów z całego świata, a przy prawidłowym użyciu jest potężnym narzędziem w każdej branży. Po prostu przestrzegając kilku zasad i kierując się własnym osądem, możesz komunikować się jak profesjonalista.