Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Według doniesień produkcja Halo Battle Royale została anulowana po latach prac nad grą

Według doniesień produkcja Halo Battle Royale została anulowana po latach prac nad grą

W nowym raporcie stwierdzono, że tajemniczy projekt Halo Battle Royale, o którym mówiło się od dawna, od współtwórcy serii Sure Affinity, nie jest już w fazie rozwoju.

rozmawiać Era Xbox Gra o kryptonimie Project Tatanka została najwyraźniej anulowana, powiedział w podcaście wiarygodny informator Shpeshal_Nick.

Choć sam Microsoft oficjalnie nie ogłosił projektu, kilkukrotnie wypowiadał się na temat projektu publicznie, a pod koniec 2022 roku informował, że prace nad nim trwają już ponad dwa lata i pracuje nad nim około 100 osób.

Eurogamer gra w Halo Infinite.

Ta wzmianka o projekcie jest następstwem wcześniejszej obietnicy Sure Affinity, że firma „pogłębia” swoje relacje z głównym twórcą serii Halo, firmą 343 Industries, i że „otrzymano zadanie dalszego rozwijania Halo Infinite na nowe, ekscytujące sposoby”.

Projekt był później omawiany w: A Bloomberga Raport na temat przyszłości branży 343, w którym stwierdzono, że Tatanka zaczynała jako Battle Royale, ale „może rozwijać się w różnych kierunkach”.

Eurogamer skontaktował się z Microsoftem w celu uzyskania komentarza.

Podczas gdy czekamy na zapowiedzi nowych gier wideo Halo, w zeszłym tygodniu firma Paramount wypuściła pierwszy zwiastun drugiego sezonu serialu telewizyjnego Halo, który zadebiutuje w przyszłym miesiącu.